Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Annonse
Gjest Myztica

OJJJ!! :overrasket: Her var det mange innlegg :) Så koselig at dere følger med :hjerte:

Jeg er her fortsatt jeg! Var hos JM i går, alt så bra ut! Urinstix var negativ og ingen ødemer :) Hun kjente på magen, og trodde babyen var ca 3700gr nå. Og hodet var festet heldigvis! Da slipper jeg å bekymre meg for det hvis vannet skulle gå..... Hun har bestilt overtidskontroll onsdag neste uke på føden. Håper virkelig jeg har født innen det. Men uansett var dette min siste vanlige kontroll :hoppe: Spurte JM ogm jeg kunne bade da, og det kunne jeg!! Hvorfor visste jeg ikke det for 2 uker siden, da sola var som værst.... :roll: Men gjett om jeg skal ta meg en dukkert! Og jeg skal IKKE klage hvis det er for kaldt :ler:

Kjøpte meg bringebærbladkapsler i går på helsekosten. Hu dama i disken spurte hvilken jeg skulle ha (var visst forskjellig styrke). Jeg tar den sterkeste, sa jeg. "Du vil ikke gå slik noe mer nei", sa dama i disken :ler: Tok to kapsler i går, men det har ikke funka... Tror jeg. Babyen var jo helt vill inni magen i går kveld. I hele 2 timer uten pause! Den må da være helt utslitt stakkar.... Og det er mamman også, for hun fikk ikke sove!! :sur: Sist jeg så på klokka, var den vel 03.00.... :sjenert:

Og forresten, så var jeg ikke på kino i går da. Spurte muttern om hun ville være med på kino, ettersom sambo og jeg ikke rakk kino'n dagen før... Men så dro sambo og jeg til venninne P en tur i stedet.... for muttern ville jo ikke være med :sjenert:

Tror kanskje vi drar og besøker venninne L i dag.... (Jada mamma! Jeg vet det er litt langt unna, men de har sykehus der også! :ler: ) Den kommende mormor tror visst jeg skal få en styrtfødsel :ler:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Nå tordner det her, så jeg får slå av dataen.... Så det var ikke store runda jeg fikk tatt meg... :sjenert:

kommer sterkere tilbake! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...