Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #1341 Del Skrevet 1. august 2006 Åh, nå ble jeg spent :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 1. august 2006 #1342 Del Skrevet 1. august 2006 Spennende dette! Håper jeg får sladre mld snart.... kanskje linkri er på sykehuset nå??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 1. august 2006 #1343 Del Skrevet 1. august 2006 Oi, kanskje det er noe på gang!!!!!! Og uten lakserolje! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. august 2006 #1344 Del Skrevet 1. august 2006 Husker jeg helt feil eller hadde hun planer for i dag? Men hvis hun er opptatt med å føde da må jeg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #1345 Del Skrevet 1. august 2006 Hun skulle vel til jordmor idag..? Er det noen sladriser som har hørt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. august 2006 #1346 Del Skrevet 1. august 2006 Jeg er en sladrISS Ikke hørt noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. august 2006 #1347 Del Skrevet 1. august 2006 nei da har det vel ikke skjedd noe heller da Og vi utolmodige sjeler får vente i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WLill Skrevet 1. august 2006 #1348 Del Skrevet 1. august 2006 Mamma lurer seg inn og sladrer litt - neida det har ikke skjedd noe så vidt jeg vet har jenta dratt på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 1. august 2006 #1349 Del Skrevet 1. august 2006 Så kjekt med mammaer!!! Takk mamman til linkri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 1. august 2006 #1350 Del Skrevet 1. august 2006 På kino? He he Håper det er en skikkelig skummel en, som skremmer babyen ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 1. august 2006 #1351 Del Skrevet 1. august 2006 Får håpe det setter fart i sakene ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. august 2006 #1352 Del Skrevet 1. august 2006 ja eller i allefall vannet ut av henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 1. august 2006 #1353 Del Skrevet 1. august 2006 Hihi, LinKri du må jo oppdatere så vi ikke tar helt av her! Heldigvis for mammaer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 2. august 2006 #1354 Del Skrevet 2. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 2. august 2006 #1355 Del Skrevet 2. august 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 2. august 2006 #1356 Del Skrevet 2. august 2006 Fortsatt på kino eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 2. august 2006 #1357 Del Skrevet 2. august 2006 OJJJ!! Her var det mange innlegg Så koselig at dere følger med Jeg er her fortsatt jeg! Var hos JM i går, alt så bra ut! Urinstix var negativ og ingen ødemer Hun kjente på magen, og trodde babyen var ca 3700gr nå. Og hodet var festet heldigvis! Da slipper jeg å bekymre meg for det hvis vannet skulle gå..... Hun har bestilt overtidskontroll onsdag neste uke på føden. Håper virkelig jeg har født innen det. Men uansett var dette min siste vanlige kontroll Spurte JM ogm jeg kunne bade da, og det kunne jeg!! Hvorfor visste jeg ikke det for 2 uker siden, da sola var som værst.... Men gjett om jeg skal ta meg en dukkert! Og jeg skal IKKE klage hvis det er for kaldt Kjøpte meg bringebærbladkapsler i går på helsekosten. Hu dama i disken spurte hvilken jeg skulle ha (var visst forskjellig styrke). Jeg tar den sterkeste, sa jeg. "Du vil ikke gå slik noe mer nei", sa dama i disken Tok to kapsler i går, men det har ikke funka... Tror jeg. Babyen var jo helt vill inni magen i går kveld. I hele 2 timer uten pause! Den må da være helt utslitt stakkar.... Og det er mamman også, for hun fikk ikke sove!! Sist jeg så på klokka, var den vel 03.00.... Og forresten, så var jeg ikke på kino i går da. Spurte muttern om hun ville være med på kino, ettersom sambo og jeg ikke rakk kino'n dagen før... Men så dro sambo og jeg til venninne P en tur i stedet.... for muttern ville jo ikke være med Tror kanskje vi drar og besøker venninne L i dag.... (Jada mamma! Jeg vet det er litt langt unna, men de har sykehus der også! ) Den kommende mormor tror visst jeg skal få en styrtfødsel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 2. august 2006 #1358 Del Skrevet 2. august 2006 Nå tordner det her, så jeg får slå av dataen.... Så det var ikke store runda jeg fikk tatt meg... kommer sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. august 2006 #1359 Del Skrevet 2. august 2006 Så bra at alt står bra til med deg og den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 2. august 2006 #1360 Del Skrevet 2. august 2006 Fint å høre fra deg... og godt at hodet er festet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå