Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Tror ikke jeg hadde turt å prøve den grøten jeg heller... Men hva med å bytte ut lakserolje med vanlig matolje?? Har hørt at det skal ha en form for effekt også jeg, så høres det litt tryggere ut :sjenert: Men jeg vet ikke jeg!

Begynner å bli litt utålmodig selv, her, men jeg må nok smøre meg med en god del tålmodighet ja :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Den fødegrøten hadde ikke jeg turt å prøve nei.

Jeg er oxo veldig utolmodig nå, men vi får trøste oss med at det ikke er lenge igjen...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Pi@: Er du utålmodig altså? :ler: kommer nok ikke til å prøve den, samme hvor desperat jeg er :roll: Sikkert veldig morsomt hvis man bare må sitte på do, og det ikke blir noen rier ut av det... GRØSS! Bare noe sinnsykt mageknip! Nei takk :ler:

linck: Kjedelig å gå å vente ja! Dagene blir laaaange... Prøver å finne på noe daglig, så ikke tiden skal bli så lang. Har prøvd mange tips ja! :ler: Men det funker ikke så bra... Har ikke prøvd rødvin enda da... :sjenert: Vi får huset 14.august :) GLEDER MEG! :klem:

LT: Takk for vibber! :klem:

Cathie: Matolje? Ja, det går jo ann å prøve :) Men venter litt, er ikke sååååå gla i havregrøt :sjenert: du må nok smøre deg med tålmodighet ja :ler:

-------------------------------

Det hagler inn meldinger fra fjern og nær om hvor det blir av ungen :ler: Begynner å bli en smule lei av alle spørsmål... Men de spør jo sikkert bare for å være hyggelige da :roll: Venninne K som fikk en gutt forrige helg sa at tutta vår måtte komme snart, for det var på tide prinsen hennes fikk en kjæreste :ler:

Har forresten vært innom banken i dag, og papirene er i orden! :) Alt blir klart til overtakelsen den 14. Og hvis vi fikk overta før, kunne vi bare ringe og si i fra!

Nå sprutregner det ute!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer heller ikke til å prøve fødegrøten. Han kommer når han skal om ikke sykehuset setter det i gang tidligere...

Modningsakupunktur er det lengste jeg vil gå :Nikke: og det har jo ikke noe med å starte fødselen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Vi er nok litt mer skeptiske vi her på KG enn bønsjen på SM - siden ingen av oss har særlig lyst til å prøve lakserolje for å få ut babyene våre! ;)

Jeg har ikke tro på sånt jeg da - selvom noen kanskje kan få en effekt så er jeg nå sikker på at babyen kommer når den skal likevel - eller som Murmel sier - om tida drøyer så får de på sykehuset avgjøre om ting skal settes i gang.

Har nå venta i 9 måneder på den lille, så noen dager til klarer man vel alltids å vente! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Fru Blå: Ja, vi får nok trøste oss med det :):klem:

Murmelmy: Flere som er litt skeptiske til fødegrøten ja :ler: Ja, babyen kommer nok da den skal :):klem:

Kverula: Har fått inntrykk av at bønsjen på SM kan være litt desperate....? :klø: Jeg virker sikkert rimelig desperat selv, men et sted går grensa :ler::klem:

----------------------

Kjeder meg i dag.... Vi har jo ingen kanaler på TV'n.. eller, TV2 da i snøvær! Ser fram til å få kabelTV i det nye huset ja! Også er det ingen på msn heller.... :roll:

Kanskje jeg skal legge meg nedpå litt da......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

går tregt her ja............ :ler:

nyt de siste timene,dagene medsparkene før babyen mld sin ankomst,mange inkl meg syntes det er ett savn.

:klem::klem: lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg syns også at bønsjen på SM kan være litt vel utålmodige ja...men jeg bør kanskje ikke uttale meg siden jeg ikke vet hvordan det er.

Og du, jeg har IKKE inntrykk av at du er utålmodig jeg da - selvom du sier at du venter. Det er jo helt normalt! ;)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Endelig på nett igjen etter ferien, og da måtte jeg jo inn til deg og sjekke. Skjønner godt at du er litt utålmodig. Lykke til!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...