Gjest Myztica Skrevet 29. juli 2006 #1281 Del Skrevet 29. juli 2006 Klarte å sove helt til 11.45 i dag Det var GODT!!! Fortsatt ingen tegn.... Venninne S var her i går, og hun hadde kjøpt med noen klær da... Hu jobber i klesbutikk. Så jeg fikk en pose med klær i str 62 for en stund siden. I går fikk jeg en body, bukse og genser i str 56. Håper den passer perfekt på sykehuset, for da skal jeg bruke det da vi skal ta bilde eller da vi skal hjem..hvis jeg rekker å vaske det da... det var jo sååå søtt da! Skal som sagt til svigers og grille i dag.... Blir nok bare kalkunpølser med ost. De er så gode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. juli 2006 #1282 Del Skrevet 29. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 29. juli 2006 #1283 Del Skrevet 29. juli 2006 Den banken altså!!!! Det bør de bare fikse fort! Legger igjen noen vibber; (((((((((((((((((())))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((()))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))) ((((((((((((((((()))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. juli 2006 #1284 Del Skrevet 29. juli 2006 til Ephemera og Skytte! Nå har jeg fått bytta avatar... passer litt bedre til meg nå (hvis man tenker på magen....) Fortsatt ingen tegn... Bare noen få kynnere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. juli 2006 #1285 Del Skrevet 29. juli 2006 ((((((((((((((((((((Fødevibber))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((Fødevibber))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((Fødevibber))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((Fødevibber))))))))))))))))))))) Har du tittet på sm, augustklubbens fødegrøt da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. juli 2006 #1286 Del Skrevet 29. juli 2006 ((((((((((((((((((((Fødevibber))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((Fødevibber))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((Fødevibber))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((Fødevibber))))))))))))))))))))) Har du tittet på sm, augustklubbens fødegrøt da? ← *sjekke* Takk for vibber!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. juli 2006 #1287 Del Skrevet 29. juli 2006 Jeg har ikke vært her siden i går jeg... så nå tenkte jeg det var action her inne... Men neida... Sender over vibber jeg også... (((((((((((føde)))))))))))) (((((((((((føde)))))))))))) (((((((((((føde)))))))))))) :kys_2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 30. juli 2006 #1288 Del Skrevet 30. juli 2006 fødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødeføde Jeg prøver meg på hypnose Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juli 2006 #1289 Del Skrevet 30. juli 2006 Føøøøøøøøøøøøøøde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. juli 2006 #1290 Del Skrevet 30. juli 2006 fødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødeføde Jeg prøver meg på hypnose ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 30. juli 2006 #1291 Del Skrevet 30. juli 2006 fødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødefødeføde Jeg prøver meg på hypnose ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. juli 2006 #1292 Del Skrevet 30. juli 2006 WEEEEEE!!!!!!!!!! Jeg tror jeg har mista vannet!!!!!! Oppskrift;Bøy deg ned på gulvet for å hente ting til du føler et knepp inni avdelingen Evt så har jeg tissa noe kraftig på meg idag............ Du da?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. juli 2006 #1293 Del Skrevet 30. juli 2006 Takk for alle vibber jenter! Og ikke minst et tappert forsøk på hypnose fra deg Pi@ Men ser ikke ut til å det hjelper noe gitt.... Så spennende at vannet mest sannsynlig har gått, Skytte!! :hoppe: Hadde litt murringer i korsryggen i natt, og litt i dag tidlig. Men det gir seg fort da... Hvorfor kan det ikke bli litt action snart!!!!???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. juli 2006 #1294 Del Skrevet 30. juli 2006 2 dager over nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 30. juli 2006 #1295 Del Skrevet 30. juli 2006 *følger spent med* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 30. juli 2006 #1296 Del Skrevet 30. juli 2006 Nå må du få igang fødesystemet så det blir synkronføding på deg og skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 30. juli 2006 #1297 Del Skrevet 30. juli 2006 Bøy og tøy vennen!!!! Hehe... Har ikke blitt mer action her heller akkurat så jeg skal ikke juble for tidlig... Men ønsker veldig veldig at du skal komme igang nå du også! ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WLill Skrevet 30. juli 2006 #1298 Del Skrevet 30. juli 2006 Kan du ikke for en gangs skyld gjøre som mora di sier sett igang jobben så prinsessa kommer til verden og sier hei til mormor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 30. juli 2006 #1299 Del Skrevet 30. juli 2006 *følger spent med* ← koselig at du følger med Nå må du få igang fødesystemet så det blir synkronføding på deg og skytte ← Synkronføding hadde vært bra! Bøy og tøy vennen!!!! Hehe... Har ikke blitt mer action her heller akkurat så jeg skal ikke juble for tidlig... Men ønsker veldig veldig at du skal komme igang nå du også! ((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((()))))))))))))))))))))))))) ((((((((((((((((((((((((((((())))))))))))))))))))))))))))) ← Tenker jeg drar til min kjære mor for å vaske bil! Kanskje det setter i gang noe?? Men er uansett ikke lenge før gullet ditt kommer nå da. De lar det ikke gå alt for lenge vettu! Kan du ikke for en gangs skyld gjøre som mora di sier sett igang jobben så prinsessa kommer til verden og sier hei til mormor ← Har jeg ikke alltid gjort som du har sagt?? Ja, hadde jeg bare kunne ha gjort noe..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 30. juli 2006 #1300 Del Skrevet 30. juli 2006 To dager over termindatoen er jo egentlig ingenting, vennen...men føler med deg i frustrasjonen. Kanskje du kan minne meg på det samme når min tid kommer??? Håper du har fått en fin bilvaskedag med mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå