Murf Skrevet 28. juli 2006 #1261 Del Skrevet 28. juli 2006 Skjønner godt at dere irriterer dere over huseier; en trenger ikke være hormonell engang for å la seg irritere over måten han stadig har visning uten å varsle særlig lenge på forhånd. Forventer han at dere skal stå på pinne rett etter fødsel også? Termindag idag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 28. juli 2006 #1262 Del Skrevet 28. juli 2006 Termindag i dag Nå må du komme ut du lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. juli 2006 #1263 Del Skrevet 28. juli 2006 Åh den huseieren deres altså...Hvem søren sitter inne dag ut og dag inn just in case liksom?? Hadde klikka på han jeg...Noen folk er bare så dumme altså!!! Men snaaart blir det bedre!! WEEEEEEEEE!!!! Er vel termindagen idag ja!!! HURRA!!! Nå kan det umulig være lenge igjen?!? Finn frem hoppetauet Her er det ikke stille men iherdige forsøk på å komme ut nærmest mulig puppene mine...au... Håper du får ei herlig helg fyllt med rier og fødsel av deres skjønne lille prinsesse!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. juli 2006 #1264 Del Skrevet 28. juli 2006 Termindag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. juli 2006 #1265 Del Skrevet 28. juli 2006 Herregud... for en kjip huseier... Godt dere ikke skal forholde dere til han så mye lenger... Godt å lese at du har fått deg en god natts søvn... håper det blir like bra framover... !!! Termin !!! Ønsker deg en strålende og actionfylt helg (les: (((((((((føde)))))))...) til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 28. juli 2006 #1266 Del Skrevet 28. juli 2006 Hurra for termin og masse fødevibber sendes din vei! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. juli 2006 #1267 Del Skrevet 28. juli 2006 TERMIN I DAG!!! :hoppe: miiip x2: Takk for vibber Kverula: ubetenksom huseier ja!! Han tenker nok ikke lengre enn nesa rekker, og ikke så lang heller tror jeg.... Nå er det ikke lenge igjen nei! Murf: Vet ikke helt hva denne huseieren forventer jeg altså... Men han bruker ikke hodet for å si det sånn! Og han kan bare glemme at vi stiller opp med en gang rett etter fødsel. Da skal nok "LinKri hormonella" fortelle hvor skapet skal stå hen! IdaC: Ja, er enige at den lille kan komme ut nå Skytte: Den huseieren ja... Huff! Er jammen meg gla for at vi flytter herfra snart! Kjenner jeg bruker så mye energi på å irritere meg over han nå... og da blir egentlig små bagateller store for meg Huff..... Hoppetau ja, kanskje det hadde gjort susen! Ellers kan jeg jo prøve meg på en trampoline Pi@: Cr@sh: Natten i natt har også vært god (med dopauser hver time omtrent, men...) Håper det blir en actionfylt helg ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. juli 2006 #1268 Del Skrevet 28. juli 2006 Enda en natt som har vært litt bedre Selv om jeg stadig må opp på do... Men sovner igjen med en gang, så det er egentlig ikke noe problem. Har fortsatt ingen flere tegn til nærstående fødsel... Men på en måte så er det helt greit. Jo lenger det drøyer, jo kortere tid må vi være her i leiligheten sammen med lille tulla. Ser for meg at jeg blir helt stressa av disse huseierne så.... Og hormonene er ikke akkurat borte etter fødsel heller.... Sambo kom med frokost på senga til meg i dag. Han hadde vært ute og kjøpt ferske rundstykker Han er så god Tenkte vi skulle en tur i banken og purre på de lånepapirene i dag... Vi var i banken forrige tirsdag, og han saksbehandleren vår skulle ut i ferie forrige fredag .... han sa han skulle sende papirene før han gikk ut ferie, slik at alt skulle være i orden til august med underskrift og greier... Men har vi sett noen papirer? Nei..... Ting er jammen meg vanskelige om dagen! Er det ikke det ene, så er det det andre..... Så må vi se om det er noen pappekser til oss på butikken. Tenkte jeg skulle pakke ned alle klærne mine i dag... Kanskje litt pakking kan hjelpe på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 28. juli 2006 #1269 Del Skrevet 28. juli 2006 Så spennende med termindag i dag! Håper du slipper å vente så mye lengre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Blå Skrevet 28. juli 2006 #1270 Del Skrevet 28. juli 2006 *innom å titter litt* Spennende at du har kommet fram til termindagen!! Nå er det ikke lenge igjen! ((((FØDEVIBBER)))) fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. juli 2006 #1271 Del Skrevet 28. juli 2006 Så spennende med termindag i dag! Håper du slipper å vente så mye lengre! ← Det håper jeg også *innom å titter litt* Spennende at du har kommet fram til termindagen!! Nå er det ikke lenge igjen! ((((FØDEVIBBER)))) fra meg ← Bare og titte det, koslig! Får vel titte litt i boken din også Takk for vibber! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. juli 2006 #1272 Del Skrevet 28. juli 2006 Nå har vi fått vært i banken! Der var det jo ingen papirer som var klargjort før saksbehandler gikk ut i ferie!! Hva tenker folk med egentlig? Vi skal jo ta over huset 14.august, og betaling skal være i orden den dagen. Og han kommer jo ikke tilbake fra ferie før den tid! Og han sa jo han skulle ordne det før han gikk ut i ferie! Så vi må dit og prate med en annen en på mandag... Slik at det blir i orden. Det hadde jo vært veldig festlig ved overtakelse... at ikke penga var i orden! huff..... Hvorfor kan ikke ting gå rett vei for en gang skyld??? :klø: Hadde forresten noen kynnere i stad, men det har roa seg igjen... Men de er fortsatt ikke vonde Ser at det er uvær rundt byen her... Men det går som vanlig forbi her Tror det er en eller annen værgud som har satt opp et eller annet midt i byen her, som holder uværet unna! Jeg lengter såååå etter litt regn nå....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 28. juli 2006 #1273 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg holder på å dø av spenning hver gang du skriver noe i dagboka di Så kjedelig med banken . Får tro det ordner seg til tross for at dere må snakke med en annen person. Det er bare slik der du bor at alt tordenvær skal være rundt stedet . PS: Egentlig så er jeg ikke her inne akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. juli 2006 #1274 Del Skrevet 28. juli 2006 Så kjedelig med banken! Men håper dere treffer noen som kan ordne opp for dere... Termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. juli 2006 #1275 Del Skrevet 28. juli 2006 Jeg holder på å dø av spenning hver gang du skriver noe i dagboka di Så kjedelig med banken . Får tro det ordner seg til tross for at dere må snakke med en annen person. Det er bare slik der du bor at alt tordenvær skal være rundt stedet . PS: Egentlig så er jeg ikke her inne akkurat nå ← Kjedelig med banken ja! Hva får de betalt for egentlig?? :klø: Kan jo begynne å lure.... Men det er nødt til å ordne seg nå altså! Kan jo ikke vente på at saksbehandler kommer hjem fra ferie! Da får vi jo ikke huset vårt...... har det alltid vært slik her jeg bor eller?? Du som har bodd her lengre enn meg mener jeg Så kjedelig med banken! Men håper dere treffer noen som kan ordne opp for dere... Termin! ← Banken er Han skal nok få ordne opp han vi skal til på mandag! Er jo nødt til det, ettersom andre ikke gjør jobben sin! Er jo ansatt i samme bank..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. juli 2006 #1276 Del Skrevet 28. juli 2006 Snart hopper jeg i Er så varmt og klamt her, så jeg blir helt gal!!! Slitsomt å sitte rett opp og ned også kjenner jeg.... Magen er litt i veien Orker ikke noe pakking i kveld... får ta det i morra! Skal forresten på grilling til svigers i morra også. Men jeg orker nok ikke å være der så lenge! Har forresten laga bringebærsyltetøy i dag. Har fryst det ned hos svigers i mens, fram til vi får egen fryser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 28. juli 2006 #1277 Del Skrevet 28. juli 2006 Vil ikke babyen din ut snart da?? ......... .............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juli 2006 #1278 Del Skrevet 28. juli 2006 Det ordner seg nok med banken - bare dere får vært på møtet da, og ikke er opptatt med fødsel! :grine2: God kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 29. juli 2006 #1279 Del Skrevet 29. juli 2006 har det alltid vært slik her jeg bor eller?? Du som har bodd her lengre enn meg mener jeg ← Ja, det er veldig vanlig at det er kjempelommert og når det blir tordenvær så går uværet bare rundt liksom. Skjelden det er lyn og torden som går rett over sentrum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. juli 2006 #1280 Del Skrevet 29. juli 2006 Vil ikke babyen din ut snart da?? ......... .............. ← Ja, det lurer jeg på også... :klø: Det ordner seg nok med banken - bare dere får vært på møtet da, og ikke er opptatt med fødsel! :grine2: God kveld! ← Jada, det ordner seg nok! Nyyyydelig barnerom dere har innredet da Ja, det er veldig vanlig at det er kjempelommert og når det blir tordenvær så går uværet bare rundt liksom. Skjelden det er lyn og torden som går rett over sentrum. ← Trodde det bare var tilfeldigheter jeg.... Men har jo skjønt at det ikke er det nå da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå