Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Hei jenter! :klem: til alle sammen!!

Tror jeg har glemt skrive at vi har vært på visning på et hus. Og det var jo helt nyyyydelig :hjerter: Det har stått til salg en stund nå, så vi har satt oss opp på interesse-liste, ettersom det var flere som skulle se på også. Tilfelle det kommer noen andre hus til salgs. Men det er jo typisk meg å forelske meg i det første jeg ser på... :ler: Men det var VELDIG fint ja, og de som har bodd der har pussa opp mye. Det var 1 soverom oppe, og 2 i kjeller. Men så kommer svigermor da: "Liker ikke kjeller jeg". Hu syntes det var best at det var 2 soverom på et plan. Men hallo?? Det er jo det da! I kjelleren... Men som sagt, hu likte ikke kjeller.. Men både sambo og jeg gjør det, og det er jo vi som skal bo!

Ellers har sambo og jeg prata mye om barneoppdragelse i det siste, og vi er ganske så enige ja :) Har sett en del barneoppdragelse rundt oss, og vi er veldig enige om hvordan vi IKKE vil bli. Men jeg vet jo at det er lettere sagt enn gjort da... :sjenert: Men det er jo greit å ha det i bakhodet også. Har bedt venninna mi slå meg i huet med noe hardt noe, hvis jeg havner i den fella jeg ikke vil havne i :ler:

Ellers har jeg skikkelig vondt i korsryggen i dag. Lå bare og pusta og pesa på soverommet i stad... Så fikk jeg skikkelig stikkende smerter i lysken, og det kan jo egentlig tyde på bekkenet.. Etter det jeg har lest.. Har ikke så mye kynnere nå om dagen, bare noen få pr dag og det er jo helt normalt... :) Ellers er det fortsatt liv i magen, og jeg tror hun begynner å bli lang... Kjente spark/slag både langt nede og øverst i stad... Kanskje hu skulle strekke litt på seg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Ingen grunn til å vente hvis man liker det første og beste, sier nå jeg! :ler: Og i alle fall ingen grunn til å høre på svigermor! ;) Må da være praktisk hvis man kan ha barnesoverom i kjelleren og selv bo oppe... I alle fall når de blir litt større?

Å, nå fikk jeg også lyst på HUS... *drømme*

Bra at du og sambo er enige om barneoppdragelse. Blei plutselig litt stressa fordi mannen og jeg ikke har snakka så mye om det, Pi@ sa nemlig at hun og sambo også hadde diskutert det! :ler: Det kommer vel tidsnok, og mannen og jeg har ganske lik familiebakgrunn, så jeg frykter ikke de store kranglene. Heldigvis.

Håper du har mindre vondt nå! Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å ha begynt å kikke på hus! Husker da vi kjøpte her for snart halvannet år siden... Det var virkelig stort å få sitt eget! Du kan glede deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia snuppa!

Så koselig å ha deg på msn!! Glemmer jo nesten å besøke deg her da...!

Trivelig å skravle om alt!

Du er super! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Så koselig det høres ut med hustitting.

Jeg også vil :sjenert:

Dere må ikke høre på disse gamlingene :ler:

Er jo som du sier dere som skal bo der...

Fint å høre at lillejenta i magen har det bra :babyjente:

Mandagsklem fra Cecilia :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge dere har tenkt gjennom hva som er viktig og bra for dere, så er det vel ikke noe galt i å kjøpe det første huset dere ser på. Det gjorde vi, og vi er godt fornøyd! ;)

Det er klart at alle mulige mennesker har meninger om hus, og alle har forskjellige preferanser. Erfaringer kan være nyttig, men sånne like/ikke like ting er jo bare å overse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere fant hus dere liker, og ikke bry deg om svigermor, som du selv sier, så er det dere som skal bo der, ikke hun. Håper dere får den dersom dere vil det :)

Be veninna slå deg med noe hardt ut hørtes smart ut. Jeg og har snakket litt med bestis om det, og sagt til henne at hun må si ifra hvis hun ser at jeg er helt på bærtur.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...