Cr@sh Skrevet 13. mai 2006 #821 Del Skrevet 13. mai 2006 Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. mai 2006 #822 Del Skrevet 15. mai 2006 Håper du har hatt en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 15. mai 2006 #823 Del Skrevet 15. mai 2006 Go mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. mai 2006 #824 Del Skrevet 15. mai 2006 OJ, så mange klemmer jeg har fått her i det siste tilbake til alle sammen. Dagene går opp og ned her, men det går stort sett greit Skal til legen i dag, og jeg har MAAANGE spørsmål... I dag tidlig kom det visst litt væske ut i fra brystene mine... Fra den ene var det blankt, og fra den andre var det litt gulaktig.. Er det ikke litt tidlig med melk nå da?? Regner med at det var det.... Blir da bekymra for den minste ting nå da, pluss at jeg bekymrer meg for å føde for tidlig... Så den "melka" kom jammen meg på et dårlig tidspunkt! Så da vandrer jo hjernen min avgårde igjen da... Jeg som trodde det skulle bli en rolig dag tankemessig sett. Men jeg får dra avgårde å kjøpe ammeinnlegg da kanskje... Hvis dette skal fortsette! Ellers kjenner jeg litt stikkinger i magen nå og da... Og kynnere! Magen strammer seg i ett sett jo! Til og med da jeg sitter rolig! Håper virkelig den lille holder seg inni der til i slutten av juli altså! I går var hu veldig aktiv. Skulle nesten tro hu fikk klaustrofobi inni der Hele meg rista da hu sparka! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 15. mai 2006 #825 Del Skrevet 15. mai 2006 Håper legetimen gikk bra, og at legen kunne svare beroligende på alle spørsmålene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. mai 2006 #826 Del Skrevet 15. mai 2006 Håper legetimen gikk bra, og at legen kunne svare beroligende på alle spørsmålene dine! ← Skal dit 15.30, men han pleier alltid å være på etterskudd. Lurer på hvor lenge jeg må vente i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 15. mai 2006 #827 Del Skrevet 15. mai 2006 Her har du en til: Leger altså Alltid ventetid! Kjedelig... Men hører andre også får melk så tidlig, så du må vel kanskje anskaffe innlegg ja Lykke til hos legen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. mai 2006 #828 Del Skrevet 15. mai 2006 Har hørt man kan få melk i brystene før du føder Håper alt er ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mai 2006 #829 Del Skrevet 15. mai 2006 Heia vennen!! Vi har det helt likt vi Lillegull er også helt spinnvill sprellemann/jente nå om dagen! Nesten så jeg har lurt på om h*n har epilepsianfall... Og sånn væske fra puppene har jeg også! Så jeg tror vi er helt normale! Det kommer ikke så ofte av seg selv,men mest hvis jeg skviser litt på dem....Mye rart en gjør for morroskyld.... Håper det gikk bra hos legen og at du fikk svar på alle spørsmålene dine! Gode tanker sendes din vei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 15. mai 2006 #830 Del Skrevet 15. mai 2006 Hvordan gikk det hos legen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 16. mai 2006 #831 Del Skrevet 16. mai 2006 Håper du ikke venter på å komme inn til legen enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. mai 2006 #832 Del Skrevet 16. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. mai 2006 #833 Del Skrevet 16. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. mai 2006 #834 Del Skrevet 16. mai 2006 Det gikk greit hos legen i går, selv om jeg måtte vente en time på å komme inn da... Men han tok seg god til som vanlig, og da blir jeg fornøyd. Skal dit igjen neste fredag, men det er på svangerskapskontroll Ellers har kynnerne roa seg litt da, men magen strammer seg nå og da allikevel. Det gjør ikke vondt, men det er litt ubehagelig Pluss at jeg har så mye utflod (sorry detaljer), så innimellom begynner jeg å lure på om det er fostervann som lekker! Så det er nok av bekymringer her i gården Ellers har sambo og jeg ringt banken i dag, ang huslån. Så vi skulle få svar på torsdag om vi fikk lån på 1,8mill. (oj.. det hørtes MYE ut ) Men han hørtes veldig positiv ut, ettersom vi har faste utgifter (kun hus og billån da) på 10000kr med dagens økonomi. Så kommer jo alt annet oppå der igjen da... Så vi skal nok klare et stort lån, ettersom sambo er ferdig utdanna til sommern Nå er det snart middag. Elgkarbonader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. mai 2006 #835 Del Skrevet 16. mai 2006 :blaaruss: Bare innom for å ønske god 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. mai 2006 #836 Del Skrevet 16. mai 2006 Godt å høre at det gikk bra hos legen i går! Ønsker deg en riktig fin 17. mai! Og hyggelig at du følger med meg i innspurten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. mai 2006 #837 Del Skrevet 16. mai 2006 Ønsker deg en strålende flott 17. mai! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mai 2006 #838 Del Skrevet 17. mai 2006 HA EN FIN 17.MAI! Og takk for koselig snikksnakk igår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 17. mai 2006 #839 Del Skrevet 17. mai 2006 Hurra for 17. mai :flagg: Ønsker deg og dine en fortreffelig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 17. mai 2006 #840 Del Skrevet 17. mai 2006 Vi er nok flere som har masse utflod. Og det er utrolig plagsomt Håper du har hatt en fin 17.mai feiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå