Gjest gjesta Skrevet 25. april 2006 #741 Del Skrevet 25. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. april 2006 #742 Del Skrevet 26. april 2006 Heisan Så godt å lese at du har et flott støtteapparat rundt deg! Spennende blir det med 3D-UL, skulle ønske det fantes da jeg gikk gravid Ha en fortsatt flott uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 26. april 2006 #743 Del Skrevet 26. april 2006 håper du har en fin dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. april 2006 #744 Del Skrevet 26. april 2006 Enig med Fjellrypa: Godt å lese når ting og folk fungerer som de bør (leger, arbeidsgivere osv). Og bra at du sier tydelig i fra om hva du orker og ikke! Dette er jeg sikker på at du kommer over, du er jo godt i gang allerede!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. april 2006 #745 Del Skrevet 26. april 2006 Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. april 2006 #746 Del Skrevet 28. april 2006 Åååå vennen!! Nå kom tårene frem i øyekroken min..Jeg er såå ubeskrivelig glad for at du er blitt fanget opp i et system som virkelig fungerer! Det er så godt å vite at du får hjelp av flinke folk som bryr seg! Og at du har gode dager! Tenker mye på deg og savner å skravle..Er desverre så mye som skjer for tiden men en vakker dag må det vel bli roligere.......! Håper du og mannen får ei skikkelig herlig helg sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. april 2006 #747 Del Skrevet 28. april 2006 Igjen, takk til alle som titter innom selv om jeg ikke er så aktiv i dagbøkene deres for tiden, så har jeg ikke glemt dere!! Jeg har hatt enda noen fine dager, selv om hjernen min plutselig flyr avgårde noen ganger I dag tidlig hadde jeg litt angst (det er værst om morran). Men det værste er at jeg ikke føler noen ting. Verken for babyen eller sambo!!! Jeg vil ha følelsene mine tilbake, begynner å bli skikkelig lei av å gå slik! Og jeg er jo en utålmodig sjel... For dette her har jeg ikke tid til Jeg vet jo at jeg er gla i den lille inni magen, og at jeg elsker sambo over alt på jord. Men jeg vil føle nå!! Jeg skal jo egentlig være verdens lykkeligste om dagen, men nei da... Men det som er så dumt, er at jeg kjenner etter om jeg føler noe.. Og da kommer angsten da... Hvordan i all verden skal jeg få snudd hodet mitt til å tenke annerledes??? :klø: Kjenner jeg gruer meg litt til å jobbe neste uke også... Men blir det for slitsomt sier jeg i fra med en gang. Har fått streng beskjed av sambo om å være veldig egoistisk akkurat nå Skal forresten til legen min i dag, ettersom jeg ikke har time hos psykologen før om ei uke. Ellers er jeg 27+2 (på tide med en oppdatering kanskje.. ) Kjenner det er mye liv der inne, spesielt tidlig om morran. Det slår aldri feil Gleder meg litt til UL neste uke, og håper h*n ikke er så sjenert denne gangen slik at vi får se om det er gutt eller jente som skjuler seg der inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 28. april 2006 #748 Del Skrevet 28. april 2006 Lykke til hos legen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 29. april 2006 #749 Del Skrevet 29. april 2006 Fint å høre at det går bedre med deg Lykke til hos legen, ultralyd og ikke minst jobben. God helg, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. april 2006 #750 Del Skrevet 29. april 2006 Jeg må bare si det en gang til.. Legen min er bare helt super altså!! Bare jeg kommer meg igjennom dette her, fortjener han en liten opperksomhet altså. Makan til støtte har jeg aldri hørt om før. Har ny time i midten av mai, og han sa at det bare var å ringe før hvis det skulle være noe. Og hvis det ble for tungt på jobben, kunne han godt ta seg en prat med arb.giver også Ellers har sambo og jeg kjøpt ny PC da (Eller sambo har kjøpt til oss da... ) Og den er SÅÅÅ fin!! I dag har vi vært litt på farten. Har vært innom broren til sambo en tur, for ungen i huset har hatt bursdag. Så dro vi innom kameraten til sambo for å se på den lille babyen igjen... Hun hadde vokst mye siden sist, er vel kanskje 3-4 uker nå tror jeg... :klø: Og da KJENTE jeg faktisk at jeg gledet meg litt til vår skulle komme. Jeg FØLTE faktisk!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 29. april 2006 #751 Del Skrevet 29. april 2006 Godt å høre at det går litt bedre med deg og at legen din er super. Og jeg blir så glad når du synes det hjelper å snakke med meg på MSN. En stor ! Ha en fortsatt super helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 29. april 2006 #752 Del Skrevet 29. april 2006 Hællæ snuppiss!!! Så bra med topp lege! Nå ble jeg rørt! Såååå viktig at du blir møtt på riktig måte! Og jeg synes jeg skal for at du har følt!!! Jeg tror du kommer deg over dette jeg snuppa.. Tar bare litt tid... Enig med sambo din, vær EGOISTISK i positiv forstand du nå!! på kinnet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 29. april 2006 #753 Del Skrevet 29. april 2006 Takk for koselig hilsen inne hos meg... Må si du er heldig med legen din, ja! Sånn skulle alle hatt det.... og jeg gjør som iss - litt for at du har følt! Riktig goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 29. april 2006 #754 Del Skrevet 29. april 2006 Da har jeg fått oppdatert meg litt og jeg så jo at det var en stund siden jeg leste her sist. Fryktelig leit å høre om de psykiske plagene dine, men jeg er enig med de andre om at det er supert at du har en så flott lege og et så bra støtteapparat rundt deg! Så nå håper jeg det går bedre med deg fremover - du får tenke at det bare kan gå oppover nå Også så spennende som det blir med 3D UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 30. april 2006 #755 Del Skrevet 30. april 2006 Hei vennen! Så glad for at legen din er så støttende og flink! Og det virker jo som du er helt trygg på han, og det er jo det viktigste. Ønsker deg alt godt vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mai 2006 #756 Del Skrevet 1. mai 2006 Heia vennen min! Så koselig at dere har vært ute på besøk og at du har merket litt fremgang! Og til legen din! Jeg er sååå glad for at du har en super lege altså... Synd vi ikke fikk skravlet noe særlig før jeg måtte dra på fredag,men koselig å si hei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 1. mai 2006 #757 Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Dobbeltposting...............! Endret 1. mai 2006 av Skytte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 2. mai 2006 #758 Del Skrevet 2. mai 2006 Så godt å høre at det går bedre med deg! Og så deilig at du har følt at du gleder deg! Håper dette blir en veldig fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 2. mai 2006 #759 Del Skrevet 2. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 2. mai 2006 #760 Del Skrevet 2. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå