Calla Skrevet 22. april 2006 #721 Del Skrevet 22. april 2006 Der var du jo! Så godt å høre fra deg! Veldig bra at du får hjelpe av lege osv, dette ordner seg vet du vennen! Ønsker deg en fortsatt fin helg, og håper dagene fremover blir lyse og fine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 22. april 2006 #722 Del Skrevet 22. april 2006 så godt å høre fra deg! Leit at du fortsatt har det vondt, men du tar jo tak i det og får hjelp! Har tro på at dette skal gå veldig bra jeg Kose deg på shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 22. april 2006 #723 Del Skrevet 22. april 2006 Der var du igjen ja! Så glad for at du får hjelp nå, kan ikke være noe morsomt å gå rundt og være nedfor i mange uker... Håper du ble i litt bedre humør av shopping da Stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. april 2006 #724 Del Skrevet 23. april 2006 Vennen... Det var godt å høre fra deg! Men jeg får så vondt av at du sliter så mye... Håper så inderlig at du får god hjelp nå,sånn at du kan slippe å ha det fælt. Vil bare at du skal ha det fint og godt og nyte tiden din.. Bare send meg pm eller mail hvis det er noe vet du! Så håper jeg vi kan skravle på msn snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. april 2006 #725 Del Skrevet 23. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. april 2006 #726 Del Skrevet 23. april 2006 Kjære deg! Godt å se deg igjen her inne! Jeg veit at det VIRKELIG er pyton å ha det kjipt psykisk , men det er godt å høre at du får hjelp. Jeg tror rett og slett at graviditeten slår ut sånn på noen, det går rett og slett tomt i et eller annet energilager og så slår det ut på psyken mer enn fysisk (jeg har jo gått til fotsoneterapi hele tiden og hun dama forklarer det i alle fall mer eller mindre sånn). Håper du klarer å la være å tenke så mye på at du ikke "burde" være engstelig og deprimert når du objektivt sett har det bra (heldig med å være forlova og gravid og sånn), slike psykiske ting er ikke rasjonelle. For meg var det viktig å gi meg selv lov til å føle sånn som jeg følte og kjenne etter dette hver dag, ikke forsøke å ta meg sammen. Det hjalp meg å tenke "ja æsj, nå har jeg det pyton, men jeg får hjelp og prøver å finne ut av dette". Etterhvert fikk jeg bedre strategier for å mestre vonde tanker og deretter kom de vonde tankene sjeldnere! LYKKE TIL! Håper "Tenk deg glad"-boka kan hjelpe deg også. Tar gjerne en MSN-prat hvis du har lyst en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 23. april 2006 #727 Del Skrevet 23. april 2006 Godt å "se" deg igjen og godt å vite at du får hjelp. og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 23. april 2006 #728 Del Skrevet 23. april 2006 Godt å høre fra deg igjen, og godt at du får hjelp! Jammen bra at legen tok deg ordentlig på alvor! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 24. april 2006 #729 Del Skrevet 24. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. april 2006 #730 Del Skrevet 24. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 25. april 2006 #731 Del Skrevet 25. april 2006 Håper du får god hjelp og at du får det lettere etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. april 2006 #732 Del Skrevet 25. april 2006 Tenker på deg og sender deg positive vibber! Håper du har gode dager nå og får hjelp sånn at du får det bra igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. april 2006 #733 Del Skrevet 25. april 2006 Igjen, takk for alle som titter innom her. Det betyr utrolig mye Nå har jeg faktisk hatt det helt greit siden torsdag kveld Jeg har ei venninne som har slitt med angst og depresjon tidligere, og jeg finner god støtte hos henne i tillegg til sambo. Dro fra venninna mi den torsdagen. Jeg kjenner at angsten er der, men den har ikke fått ordentlig tak på noen dager. Jeg var på jobben i går og snakket med sjefen, for jeg vil egentlig ha en aktiv sykemelding slik at jeg har noe å gjøre om dagene da sambo er på jobb. Men jeg sa klart i fra at jeg ikke skulle tilbake på natt, og at jeg ikke ville drive med pasientarbeid. Så hun har satt igang noe alternativt. Legen min var fortsatt litt skeptisk til det, men vi ble enige om at ble det for tungt skulle jeg bare si i fra med en gang. Var hos legen min i går etter samtalen på jobben, og skal dit igjen på fredag (hvis jeg trengte det). Legen min er bare helt SUPER!! Tror man skal lete lenge etter en lege som han altså! Han tar seg virkelig tid til pasientene sine, ,og lytter på det du har å si Ellers har jeg vært hos psykiatrisk JM i dag, og det hjalp litt det også. Akkurat nå kunne jeg ønske at jeg ikke hadde den kunnskapen jeg har, for hjernen min prøver å innbille meg ting som ikke henger på grep. Jeg ser det jo selv, men innmellom skulle man nesten tro at hjernen min hadde vinger, og da er det ikke lett å tenke klart Skal til den jordmora igjen om 2 uker. Da skal vi opp på føden en tur og kikke litt (hu jobber der til vanlig). Og det kunne vi gjøre flere ganger også hvis jeg trengte det. Har forresten bestilt time til 3D-UL, og det skal vi på neste uke Kunne få time allerede i morgen, men da er sambo på jobb. Så da ble det onsdag neste uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. april 2006 #734 Del Skrevet 25. april 2006 Så godt å høre at du har hatt så mange fine dager . Så bra at du har en slik fantastisk lege og at du får den hjelpen du trenger. Det her går bra vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 25. april 2006 #735 Del Skrevet 25. april 2006 Hei vennen! Så fint at du føler deg bedre. Høres ikke særlig kos ut å gå rundt slik. Det kan jo hende det hjelper litt med aktiv sykmelding også Så gøy at dere skal til 3D-UL Her i Trondheim har de ikke det, så jeg får smøre meg med tålmodighet God bedring videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. april 2006 #736 Del Skrevet 25. april 2006 Så godt å høre at du har hatt så mange fine dager . Så bra at du har en slik fantastisk lege og at du får den hjelpen du trenger. Det her går bra vennen. ← Jeg er heldig med den legen der ja. Så nå er det jo mange rundt meg som kan hjelpe, så I DAG har jeg faktisk tro på at dette skal gå bra. (Hadde ikke den troa for en uke siden..) Hei vennen! Så fint at du føler deg bedre. Høres ikke særlig kos ut å gå rundt slik. Det kan jo hende det hjelper litt med aktiv sykmelding også Så gøy at dere skal til 3D-UL Her i Trondheim har de ikke det, så jeg får smøre meg med tålmodighet God bedring videre! ← Jeg håper det hjelper med aktiv sykemelding, det skader ikke å prøve. Gleder meg til 3D-UL ja, håper vi får se kjønnet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 25. april 2006 #737 Del Skrevet 25. april 2006 En kjempe fra meg, dette klarer du å jobbe deg gjennom!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 25. april 2006 #738 Del Skrevet 25. april 2006 Jeg blir så GLAD når jeg leser om sånne leger, støtteapparat som eksisterer og fungerer og arbeidsgivere som prøver å legge til rette! Utrolig godt at du har hatt fine dager i det siste, og så håper jeg at det fortsetter rette veien. Du er tøff som klarer å ta tak i alt, og som vil prøve å jobbe! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 25. april 2006 #739 Del Skrevet 25. april 2006 Innom med en stooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 25. april 2006 #740 Del Skrevet 25. april 2006 Så gøy med 3D-UL! Gratulerer så mye med forlovelse forresten!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå