Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bertine

:klem:

Hvordan går det med deg?

*savner linkri*

Gratulerer med forlovelse forresten! :smilyblomst:

Endret av Bertine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper ting har blitt litt lettere i løpet av påsken, og at jodmora hadde noe fornuftig å bidra med! :klem: Liker ike å høre at du har det tungt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Vennen min.... :klem:

Huff..jeg skjønte at noe var galt da jeg ikke så deg inne hos meg eller noen andre..Nå blir jeg helt trist og redd her...Jeg har tenkt masse på deg også i påsken og gledet meg til å se hva du har gjort og hvordan babyen din har det.

Jeg håper så inderlig at du har det bra og har fått god hjelp og oppfølging,for sånn kan ingen ha det..Og jeg er heeelt sikker på at du kommer til å bli gode gamle deg igjen,bare du får hjelp til dette så går nok alt bra!

Du må vite at jeg tenker på deg og savner deg masse....

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stor :klem:.

Jeg tror jeg veit litt hvordan du har det siden jeg også fikk en "psykisk smell" etter jeg blei gravid. Vil bare si at jeg håper du får hjelp av noen. Jeg har blitt MYE bedre etter å ha vært sykemeldt og gått til psykolog.

En :klem: til. Tenker på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Huff..blir så bekymret for deg vennen..Håper du har det bra og får så fin ei helg som over hodet mulig!

Gla i deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Hei alle sammen!!

Utrolig koselig at dere er innom dagboka mi, og at dere tenker på meg.

Jeg er i live!! :)

De siste ukene har vært en rent helvete rett og slett... Men har hatt to fine dager nå. Var hos legen min i går (egentlig på svangerskapskontroll), men prata litt ang den psykiske helsa mi om dagen. Det endte med at jeg var inne hos han 1,5 time!! Han har henvist meg videre til en psykolog på helsestasjonen her og dit skal jeg i førsten av mai, samtidig at jeg får gå hos hun psykiatriske jordmora. Så nå får jeg tro at dette ordner seg. Dette her unner jeg ikke min værste fiende en gang, det er så vondt.... :sjenert: Jeg skulle med glede ha spydd i 9 mnd enn å ha det sånn som jeg har det (husk mine ord!! :ler: ) Men det værste er at jeg ikke finner noen svar på hvorfor ting er som det er... Jeg har da ingen grunn til å være nedfor og lei.. :klø:

men nå skal jeg på shopping!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...