Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg og vi begynne å handle :sur: , det høres så koselig ut, men sambo vil vente til etter den ordinære UL :sur: ! Missunellig, jeg? Nei ikke i det hele tatt :sjarmor:

Ble det noe barn på venneparet i helga da? Hvordan har helga di vært?

Håper du får en knall uke :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke: alle sammen!

Så koselig at jeg var savnet på idol-chatten :hjerte: Tenkte på dere da jeg så på det :)

Jeg skal ikke nøle med å ringe føden hvis jeg kjenner for lite liv TT . Kjenner da noen spark nå og da, men får tro den ligger inn mot ryggen. Det så da ut som den hadde en favorittstilling da vi var på UL :ler: Skal på kontroll til JM i morra, så jeg skal nevne det for henne. Er litt spent på hvor mye jeg har gått opp til nå :ler: Men det jeg gleder meg mest til, er å høre hjertelyden igjen!! :hjerter:

Ellers har helga vært koselig, men litt travel. Det ble ikke barn på venneparet i helga, men det er nok like før tror jeg... Og hu hadde jo DEN fine magen da!! Hu så egentlig liten ut til å være "sprekkferdig", men den var utrolig fin allikevel :ler:

Ellers var vi hos svigers i går og spiste middag. Oksestek :sikle:

kommer tilbake senere i kveld :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, LYKKE TIL hos jordmor i morgen! ;)

Sikkert ingen fare hvis du kjenner litt liv innimellom - som sagt, de små kan jo ikke være like aktive hele tiden! Og takk og lov for det! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og setter spor! Hurra for 22 uker!

Kjenner spark jeg og nå, men stort sett bare på den ene siden (han trives gost under ribbeina på høyre side, og etterpå flytter han seg ned til urinblæra for å bruke den som treningsball :ler: )

Håper jordmortimen var fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke: til alle sammen! Setter STOR pris på at dere holder liv i dagboka mi :)

Ja, i dag har jeg vært hos JM. Alt så bra ut, og jeg hadde gått opp 4,5 kg hittil. Og de har kommet de siste 4 ukene :sjenert: SF-målet var litt høyere enn gjennomsnittet, men vokser jevnt og trutt ut i fra forrige mål! Jeg skulle egentlig ta opp det med bekkenløsning og kynnere, men jeg fikk bare spurt om kynnerne for det virka da som hu hadde det så travelt.. :sjenert: Hu mente også at jeg burde begynne å jobbe igjen, ettersom formen er litt bedre nå. Prøvde å forklare henne hvorfor jeg var sykemeldt, men til ingen nytte tror jeg. Hu forklarte at kroppen var bygd til å bære fram et barn, og at det ikke var en sykdom. (JA, DET ER JEG FULLSTENDIG KLAR OVER!!!) Og det beste var å jobbe, for tida kunne bli lang av å gå hjemme... Jaja, tenkte jeg... og fikk med ett dårlig samvittighet for at jeg er sykemeldt... :( Men jeg vil nok høre med legen om hva han synes først, før jeg prøver igjen...

Ellers har jeg vært og tatt sol i dag. Og det var en litt fancy solseng må jeg si! Da jeg hadde lagt meg til, var det en stemme som sa: "velkommen til megasun. Håper du får en behagelig soltime hos oss" :ler: Og mens jeg lå der, kom det sånne deilige dufter (det er visst sånn aromaterapi). Det var så herlig. Og jeg fikk litt farge i ansiktet, så nå føler jeg meg litt freshere! :)

Ellers har jeg shoppa litt i dag.. Måtte bare kjøpe meg en kosedress og en topp :sjarmor: Skulle egentlig se etter noen praktiske løsninger til den voksende magen, men det hadde de visst ikke...

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

:frustrert: Kjefter litt på jordmora. Som om man ikke har dårlig nok samvittighet i utgangspunktet for å gå sykemeldt... :frustrert:

Det hørtes HERLIG ut å ta sol! :) Og kosedress... mmm! Kan ikke få for mange! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica
:frustrert: Kjefter litt på jordmora. Som om man ikke har dårlig nok samvittighet i utgangspunktet for å gå sykemeldt... :frustrert:

Det hørtes HERLIG ut å ta sol! :) Og kosedress... mmm! Kan ikke få for mange! :ler:

Akkurat! Som om man ikke har dårlig nok samvittighet i fra før... :frustrert: Jeg vil jo så klart kunne jobbe, men det går ikke akkurat nå... Huff....

Det VAR herlig med sol. Tok bare 10 min, ettersom jeg ikke har tatt sol på lenge. Og jeg var litt redd for pigmentflekker, men det ser ut til at det har gått bra :)

Kosedress, kan ikke få nok av dem jeg heller :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Dumme teite jordmor!

Snakk med legen din du, og finn ut av det der.. Og ikke la jordmor komme inn på deg!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia snuppevennen!!

Sorry at jeg ikke får vært her så mye som jeg vil...Men håper det forandrer seg for jeg savner deg mye og vil så gjerne få skravlet litt på msn!

Supert med bra kontroll,men hallooooo til hun JM da!?!?!

Skyt henne ut i verdensrommet tvert!!

Nå er det fem minutter til jeg skal være på syklubb så nå rekker jeg ikke gjøre ferdig runden min heller....

Men håper du har en fin kveld!Lots og løv! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

iss, Pi@, Gullet26 og Skytte: :klem: Takk for at dere "kjefter" litt på JM for meg :ler:

Kom på en ting til også. Da jeg hadde veid meg, og kommet fram til at jeg hadde gått opp 4,5 kg siden sist kontroll synes hu det var et litt stort hopp. Så sa hu: "Det er viktig å røre på seg altså!" ÅÅ?? ER det så viktig da?? Trodde man bare kunne sitte på ræva å spise potetgull og drikke cola jeg.. :ironi: Så klart jeg vet!!!! Ble da helt stressa av timen i går, og da kom det litt smerter tilbake i går kveld. Men har ikke kjent noe til det i dag heldigvis. Men jeg kjenner jeg har en del mensmurriger... :forvirret:

Er forresten 23 uker i dag!!!! :hoppe: :hoppe: Har kjent masse til lillegullet i dag og det er så betryggende! :hjerte: Skal ikke så mye til for å gjøre meg trygg... :ler:

Ellers har jeg hatt besøk av besteforeldrene mine i dag, og bestemora mi synes det var litt rotete her... sambo og jeg har da akkurat hatt vårrengjøring :klø: Men koselig at de kom innom da! Så har jeg fått solgt bilen min!!!!

Nå venter jeg bare på at venninne S skal komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Og Skytte: Du må ikke unnskylde deg for at du ikke får vært her da. Det holder med et lite livstegn! Venter tålmodig til du er tilbake og får tid til Msn :) Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves vettu :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...