Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica
Heisann!

Jeg har også tenkt litt som deg - er bagen i kombivogna veldig mye mindre enn i duovogna? Har egentlig bestemt meg for kombivogn, men hva om babyen blir for stor for bagen tidlig? :klø:

Håper du har det bra for tida! :)

:klem:

Han i butikken (babyshop) sa at bagen i kombivogna var mindre enn i duovogna. Og det så sånn ut også.. Hadde egentlig bestemt meg for kombivogn jeg også, men ble litt usikker her nå.. :klø: Så vil jeg så gjerne ha en sånn voksipose til vinteren, for de virker jo ganske smarte! og da må jeg jo ha plass til den og babyen samtidig! Blir litt vanskelig dette... :ler:

Tjihi! Nå skravler vi!!

Men det håper jeg egentlig at du vet da :ler:

Gjør vi det?? :klø:

:hoho: Så klart vi gjør snuppa!! Koselig det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy med så mye liv i magen!! Høres ut som dere koser dere med vogn-titting og det hele.. Kan tenke meg det er en fin tid.

Ha en fin kveld vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye peiling på vogner og slikt jeg heller, men jeg kan jo komme innom og hoppe litt for 22 uker istedet :hoppe::hoppe:

Har det blitt lagt ut noe magebilder forresten? :sjenert: Synes jeg husker at du sa du skulle legge ut etter hvert..

:klem:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Så gøy med så mye liv i magen!! Høres ut som dere koser dere med vogn-titting og det hele.. Kan tenke meg det er en fin tid.

Ha en fin kveld vennen!  :klem:

JA, det er veldig gøy å kjenne mye liv. Men hvis det går en dag jeg ikke kjenner like mye, blir jeg jo bekymra da... :ler: Blir da bekymret for ingenting jeg! :sjenert: Ha en fin kveld du også :klem:

Har ikke så mye peiling på vogner og slikt jeg heller, men jeg kan jo komme innom og hoppe litt for 22 uker istedet  :hoppe:  :hoppe:

Har det blitt lagt ut noe magebilder forresten?  :sjenert:  Synes jeg husker at du sa du skulle legge ut etter hvert..

:klem:.

Har ikke fått lagt ut noe magebilde enda nei. Må bare vente til sambo og jeg er på msn samtidig, så han kan sende over bilde da. Bildet ligger på hans maskin, men neste gang tror jeg at jeg skal ta mitt eget kamera! Blir litt lettere da. Men det kommer! :ler:

:hoppe: litt for 22 uker! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen snuppa mi!!

Nå er det nøyaktig tolv timer siden jeg sa hadet til deg på msn :ler:

Men må jo innom og si GRATTIS MED 22 UKER!!! For det glemte jeg igår....

Også vil jeg jo ønske deg ei kjempefin helg vettu!!

PRÆKAS :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått med meg hvilket vognmerke dere evt. har sett dere ut, men dersom det er snakk om Simo, så er ikke bagen i kombivognen SÅ mye mindre, og det er fint plass til Voksi-pose! :Nikke:

Mange velger heller vekk Simo kombi fordi den veier ganske mye, men rett skal være rett - de kiloene kjenner man ikke døyten til når man triller altså, sånn sett er Simo helt topp!!!

:hoppe: for de 22 ukene som var i går!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

:vinke:

I dag har vi vært og sett på en annen vogn. Det var sånn pakkeløsning, men nå husker jeg ikke helt merket. Men det var en DUO det også, og den var nesten helt lik den vi så på i går. Tror nok vi skal gå for den, for den var litt billigere også og KJEMPEFIN! :) Sambo synes det er så artig å gå å se da, og han gleder seg til å handle! ;)

Blir nok ingen IDOL-chat på meg i kveld, miiip . Er visst blitt litt travel om dagen :ler: Skal til ei venninne å lage GOOOD mat. Kyllingfilet og pommes frites,, med LinKri's hvitløksdressing :sikle: Hadde egentlig lyst på bakt potet til, men unga hennes er ikke så gla i det... Så da blir det pommes frites :) Denne uken har det egentlig gått i ett synes jeg... Føler jeg har vært jorda rundt. :ler: I morra får vi middagsgjester... (kanskje). En kamerat av sambo og dama hans, og hu er høygravid og kan føde når som helst visst nok. Men det blir nok koselig :)

OG på søndag skal vi på middag til svigers, så denne helga her har vi fullt program!

Ellers har lillegullet mitt vært rolig i dag... Får håpe h*n sparker litt fra seg senere i dag, så mor blir fornøyd :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Ei travel dame om dagen du! :)

Vi skal kjøpe vogn i helga, men det har jeg vel kanskje sagt tidligere. Vi skal ha ei Brio Kombi-vogn vi da. Håper vi blir fornøyd med den - og at dere blir fornøyd med den vogna dere ender opp med! ;)

Kose dere i helga! :klem:

Og du, apropos sparking og sånt - jeg kjenner også at jeg foretrekker at Kveruliten er litt mer stabil når det gjelder det der - noen dager er han jo skikkelig i farta, mens andre dager kjenner jeg bare noen få spark.

Det er vel sånn de er de småttingene da. ;)

Endret av Kverula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom for å ønske deg god helg! Og lykke til med vognvalg, dere har mye koselig shopping framfor dere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei! Skrev det innlegget, men så bidde det borte... :sur:

Jaja, i bunn og grunn skulle jeg frem til at de små er som oss - de har sine dager med litt ekstra energi og dager med mindre aktivitet. Men nøl IKKE med å ringe føden hvis du synes det er altfor lite liv! OK!??

Det er dessverre bare så typisk at de små er helt stille når man begynner å skal kjenne etter liv! Tar det seg ikke opp i kveld kan du forsøke med et glass kald cola på styrten og kanskje en liten tur der du forsøker å ligge på magen... :)

Lykke til med vognkjøp!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Vi overlevde såvidt uten deg på fredag! ;)

Høres ut som om du kom til å få en travel helg, håper den har vært hyggelig, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...