Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Gjest miiip

SÅ BRA at du fikk sykemelding til over påske. :)

Og at den innebygde vekkerklokka lar deg sove til ti! (Omtrent som min, det...)

Pass på deg sjøl, så snakkes vi sikkert på MSN en dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt at du fikk den sykemeldingen! Nå må du bare slappe av og passe godt på deg selv og nusket i magen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia snuppi mi!!

Suser innom for å høre hvordan du har det?! Bare bra håper jeg!!

Håper vi skravles en dag snart!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke: alle sammen!! :) Koselig at dere titter innom her, selv om jeg er litt fraværende om dagen :kose:

I dag har jeg vært på seminar ang søvn og nattevakter, spennende og veldig lærerikt :) Det er en dag til i morgen, men det kjennes ikke ut som formen min tilsier en dag til. Men jeg har i alle fall prøvd en dag. Og en dag er bedre enn ingen :)

Ellers har jeg endelig kjent litt mer liv inni magen. Har egentlig kjent liv lenge, men den siste uken har lillegullet vært helt stille... På søndag satte h*n i gang, og har vært veldig livlig fram til nå. H*n har begynt å sprake veldig hardt også, og sambo har kjent det på utsiden flere ganger!! :hoppe: Sambo smiler jo fra øre til øre hver gang han kjenner nurket inni der. I går morres måtte jeg vekke han, så han fikk kjenne mer. Og sambo kalte det "verdens herligste spark" :hjerte: Det er så herlig disse små dultene altså! :hjerter:

Rekker nok ingen dagbokrunde i kveld, men kommer nok sterkere tilbake i morgen. JEG HAR IKKE GLEMT DERE!! :ler: Skal sette meg i godstolen og brodere litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen!!

Så godt å høre fra deg! Og godt at du har det bra!

Men lurt å ikke pushe på nå selv om det var intr seminar!

:grine2: Masse spark!!! Og til mannen også du!! Så herlig!!Å så glad jeg blir av å lese sånt! Tenker de syns det er staselig ja!

Håper vi snakkes snart!

Ha en finfin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, det er så fantastisk :hjerter_rundt: i den perioden hvor man kjenner fler og fler og kraftigere spark for hver dag!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ærlig innrømme at jeg blir litt småmissunelig når jeg leser om alle som kjenner liv :rodme: . Men jeg får vel smøre meg med tålmodiget, men det er så vanskelig når jeg er en utålmodig sjel :)

Kos deg med sparkene og nyt fridagene med god sammvittighet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

Koselig med masse spark! Og at mannen synes det også! :)

Det er helt greit hvis du glemmer oss i noen dager, det er viktigere at du pleier deg sjøl enn oss... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kosemose overdose her har du en godtepose :ler:

Håper formen din er fin vennen!

Miss u a little bit da men......... :sjenert:

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

:vinke: alle sammen!! Så koselig at dere holder liv i dagboka mi :)

I dag våknet jeg kl 9, og fikk ikke sove mer. Skjønner ikke hva det går av meg om dagen, for jeg pleier jo å sove ganske så lenge! :ler: Skjønte jo ingenting da jeg så på klokka.. Trodde klokka var i hvert fall 11, samtidig syntes jeg sambo også lå uvanlig lenge... Men klokka var, som sagt, bare 9... :ler:

Ellers har sambo og jeg vært og sett på vogner i dag!! Falt litt for en Simo duo-vogn. Så litt på kombivogn også, men synes de hadde så små bager. Og det er vel kanskje greit å ha en litt stor bag, sånn at vi får plass til voksipose til vinteren! Men skal kikke flere steder, før vi bestemmer oss da! Så fant jeg en lekker stellekommode med badekar og mange skuffer :) Vil helst ha med skuffer på jeg da... :sjenert:

Er forresten 22+1 i dag!! :hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heisann!

Jeg har også tenkt litt som deg - er bagen i kombivogna veldig mye mindre enn i duovogna? Har egentlig bestemt meg for kombivogn, men hva om babyen blir for stor for bagen tidlig? :klø:

Håper du har det bra for tida! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...