Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Så godt med sykemelding. Hørtes ut som du trenger det. Da må du huske å slappe av også, da! :fy_fy:

Biff og fløtegratinerte poteter hjemme hos mamma høres veldig godt ut. Jeg har planer om å prøve meg på et lignende triks til søndagen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia vennen!

Kom ikke tilbake igår du...Ikke før jeg logga av i allefall.Måtte bare kapitulere i seng tilslutt! Men det kan godt være jeg henger her en del idag så..! Håper vi kan skravles litt,er så lenge siden sist nå!

Kooos til deg og magen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Så godt med sykemelding. Hørtes ut som du trenger det. Da må du huske å slappe av også, da! :fy_fy:

Biff og fløtegratinerte poteter hjemme hos mamma høres veldig godt ut. Jeg har planer om å prøve meg på et lignende triks til søndagen... :)

Middagen ble god den. Og stefaren min som egentlig ikke liker fløtegratinerte poteter, synes mine var SÅÅ gode :ler:

Jeg skal bare slappe av nå ja... :)

:klem:

Heia vennen!

Kom ikke tilbake igår du...Ikke før jeg logga av i allefall.Måtte bare kapitulere i seng tilslutt! Men det kan godt være jeg henger her en del idag så..! Håper vi kan skravles litt,er så lenge siden sist nå!

Kooos til deg og magen! :klem:

Kom ikke tilbake i går nei.. og nå vet du hvorfor :ler: Og endelig så traff jeg deg på MSN :)

Hellu!!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Tror jeg har en innebygd klokke, som sier at nå er klokka 10!! :ler: Våkner klokka 10 uansett når jeg sovner om natta... Gjør ingenting det da :)

I dag har jeg vært og vaska den gamle bilen... Skal kjøre den inn i garasjen etterpå, sånn at jeg får vaska den innvendig også. Må avantere den snart, for jeg vil bli kvitt den så fort som mulig. Blir dyrt å ha den stående med skilta på så lenge uten at jeg bruker den...

Nå sitter jeg og prater med Skytte på MSN, koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig å våkne av seg selv såpass tidlig ja! Gjorde det jeg også, helt til jeg begynte å jobbe natt... :sur: Lykke til med salg av bil!

Ha en fortsatt fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Tittei snuppa!!

:kyss:

Deilig å våkne av seg selv såpass tidlig ja! Gjorde det jeg også, helt til jeg begynte å jobbe natt... :sur: Lykke til med salg av bil!

Ha en fortsatt fin helg! :klem:

Jobber jo egentlig natt jeg også... Men ettersom jeg er sykemeldt, kommer jeg nok til å få en normal døgnrytme etterhvert :)

God helg til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at du fikk sykmelding fra legen da. Nå kan du bare slappe av og ta vare på deg selv og nurket i magen!

Håper du får en fin lørdagskveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med salg av bil! Håper du får kjøper fortere enn svint! Kjipern å betale for to biler...

Godt å høre at du har fått sykemelding og sjanse til å hente deg litt inn igjen. Har jobbet ett år med nattevakter, og funnet ut at det ikke passer helt for meg. Deilig med de fridagene man får istedet, men jeg fungerer så dårlig når døgnrytmen snus. (dårlig utgangspunkt for August, men pytt ;) )

Ha en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia vennen!!

Hvordan har vi det idag da?! (tyyypisk gammel doktor måte å spørre på :ler: )

Her skinner sola og du skulle vært her og tryllet frem en veranda med stoler,pledd og kakao sammen med meg!! Hadde vært koselig det!

Håper du har det bra! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den sykemeldinga har du nok godt av. Håper du tar godt vare på deg selv og den lille nå.

Kjenner til den innebydte vekkerklokka, men hos meg ringer den på slaget 07.00 hver eneste morgen, uansett når jeg legger meg!!! Så jeg vi si at du er heldig som får 3 ekstra timer :ler:

Håper du får en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...