Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica

Takk for alle hilsninger her inne :hjerte:

I går var jeg og henta bilen min :hoppe::hoppe::hoppe: Det er jo en drøm å kjøre den da! Så nå vil jeg bare ut å kjøre og kjøre og kjøre... :ler: Men nå har jeg i alle fall en bekymring mindre, for den gamle bilen var jo ikke helt til å stole på :) Dro innom venninna mi i går for å vise den fram også, og hu ble jo helt forelsket :ler:

Nå sitter jeg og skravler med iss på msn, koselig :hjerte: Men må nok snart hoppe i dusjen, skal besøke venninna mi :)

Kommer tilbake senere i kveld :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATTIS MED NYGLISET!! OG 21 UKER!!!

Godt å vite at du er trygg på veien nå! Og kommer deg både ene og andre veien!

Hvordan er formen? Imorgen er det fredag! Blir spennende å høre hva legen sier!

Snakkes mer siden!

Kos deg hos venninna di! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! Og så glemte jeg jo rent å hoppe for 21 uker i går. Her kommer noen hopp:

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica
GRATTIS MED NYGLISET!! OG 21 UKER!!!

Godt å vite at du er trygg på veien nå! Og kommer deg både ene og andre veien!

Hvordan er formen? Imorgen er det fredag! Blir spennende å høre hva legen sier!

Snakkes mer siden!

Kos deg hos venninna di! :klem:

Formen er likedan.. Verken bedre eller værre. Spørs om jeg kommer inn til legen i morra da. For de har jo egentlig ikke ledig time :( Blir så irritert på dissa legesekretærene altså (sorry hvis jeg tråkker noen på foten..). De skal da ikke komme her å fortelle meg hvilke smerter jeg har!! Enkelte tror jo at de er overleger jo! :sur: Men men... Jeg får stå på mitt :ler::klem:

--------

:klem: til Fjellrypa, miiip, Pi@, og iss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

Hatt any luck hos legen?!Håper virkelig det..Jeg vil ikke at du skal jobbe når du ikke er i form og har vondter...Må passe på deg og bebisen....

I know, sånne sekretærer er enten irriterende som få eller så kan de ikke få hjulpet nok!

Håper du får ei fiiiin helg og at vi snakkes senere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

:vinke: alle sammen :)

Ja, da har jeg vært hos legen da :) Jeg fikk komme til min egen lege, og da ble jeg letta! Jeg tok noen blodprøver og en urinprøve. AB har nok hjulpet, for urinprøva var bra :) Ellers fikk jeg en liten prat med legen min, og han sykemeldte meg til over påske. Og hvis jeg følte meg i form til å prøve å jobbe igjen etter det, så kunne jeg det.. Og hvis det gikk bra, skulle han friskemelde meg. Så nå skal jeg bare ta det med ro :)

Tenker jeg drar til min mor i kveld. Ettersom sambo skal bort, gidder jeg ikke å lage middag til meg selv alene. Så da kan jeg jo snike til meg litt mat hos muttern :ler: Ellers skal jeg vaske den gamle bilen min i helga, for jeg må jo få solgt den så fort som mulig.

Nå får jeg ta en bitteliten runde før sambo kommer innom en tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at du fikk kommet deg inn til egen lege! Og deilig med sykemelding så du kan slappe av litt...

:klem:

Idol ikveld :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå!! Nå ble jeg letta her vennen!!Nå vet jeg at både du og bebisen kommer til å få det godt med hvile!!

Snakkes mer senere snuppi! :klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:klem: til alle som har vært innom!

Jeg er kjempeletta for at jeg fikk sykemelding altså, og faktisk så har jeg ikke dårlig samvittighet :) Etter mye diskusjon med meg selv kom jeg fram til at det var det beste å tenke på meg selv, og la alle andre komme i andre rekke!

Nå har jeg dratt hjem til min mor, og jeg bestilte mat som vanlig :ler: Men jeg lager det selv da. Linkri's Fløtegratinerte poteter med hvitløk, sopp surra i fløte og biff. Og det lukter godt her nå :sikle:

Og snart er det IDOL! Får bare håpe jeg får låne maskina til muttern, slik at jeg får vært med på IDOL-chatten... Gadd ikke ta med min egen maskin :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...