Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Huff, teite bilen!

Vi ble så møkklei drittbilen vår for et par år siden at vi solgte den for 7000 kr og kjøpte en splitter ny til 240.000 i steden. Aldri mere bilproblemer! (Bare en del lån... men det er vekk nå da :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Fru fomle: :hjerte:

fjellrypa: :hjerte:

Skytte: :hjerte:

Kverula: :hjerte:

Lille Ballerina: :hjerte:

Marillia: :hjerte:

Cr@sh: :hjerte:

TT: :hjerte:

Pi@: :hjerte:

Grooo: :hjerte:

HAPPY VALENTINE!

Så koselig å komme innom her da, med så mange koselige hilsner :hoppe: Nå ble jeg gla! :)

Jeg sov visst veeeeeldig lenge etter jobb i dag. Våkna av at sambo kom hjem 1745... :sjenert: Men har ikke vært så trøtt på nattevakt på leeenge. Slet skikkelig i natt.. Håper det ikke blir slik til helgen. Så da hadde jeg kanskje godt av all søvnen. Var stille og rolig i natt og.. Fikk inn en pasient til vurdering da. Greit å ha noe å gjøre :)

Lurer på om jeg får sove inatt jeg :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEIA VENNEN :klem:

Håper du har hatt en god natt i natt??Hvordan er formen sånn ellers da? Ta vare på deg selv og ha en toppers dag :dagens-rose::blomst::kose:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia du :) Fikk du sove i natt? Det er nok hormonene som gjør at du er mere trøtt etter nattevakt enn ellers tenker jeg. Husk å ta vare på deg selv og den lille i magen.

:klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!

Koselig å skravle på msn idag!! Og snart blir det mer! To timer til IDOL!

Er ikke det samme å se det alene! Mye morsommere å ha noen å være jury sammen med!

Snakkes snart! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica
HEIA VENNEN  :klem:

Håper du har hatt en god natt i natt??Hvordan er formen sånn ellers da? Ta vare på deg selv og ha en toppers dag  :dagens-rose:  :blomst:  :kose:

Hadde en god natt i natt ja. Sov faktisk lenge i dag til å ha sovet så mye den siste tiden :ler: Formen er bra den nå, føler meg frisk som en fisk! :):klem:

Heia du :) Fikk du sove i natt? Det er nok hormonene som gjør at du er mere trøtt etter nattevakt enn ellers tenker jeg. Husk å ta vare på deg selv og den lille i magen.

:klem:  Idac

Jada, jeg fikk sove i natt. Alt for mye egentlig, men så er jo jeg gla i å sove også. Det er jo så godt :):klem:

Heia!

Koselig å skravle på msn idag!! Og snart blir det mer! To timer til IDOL!

Er ikke det samme å se det alene! Mye morsommere å ha noen å være jury sammen med!

Snakkes snart! :klem:

Ja, det var veldig koselig! Nå er det bare 1 time igjen!!! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

I dag har jeg egentlig ikke gjort så veldig mye. Er forresten 17 uker i dag!!! Men jeg har vært litt flink da.. Har vaska klær og rydda på kjøkkenet :) Så jeg får ta soverommet i morra, for det gidder jeg ikke nå :sjenert:

Ellers venter jeg på at sambo skal komme hjem, for han skal kjøpe med seg bacon-cheeseburger og potetmos :sikle: På det ene gatekjøkkenet her har de SÅÅ god potetmos, så jeg bare må ha en liten porsjon :ler:

Snart er det IDOL og chat :hoppe::sjarmor:

Endret av LinKri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia... dere koser dere med Idol ser jeg... :ler2:

Noen favoritter i dag?

Så effektiv du har vært i dag, forresten! Belønnet med deilig mat blir du jo i hvert fall da... ;) Grattis med 17 uker! Det går fort framover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

JA, vi har kosa oss med IDOL ja :ler::vinke:

Men jeg har nok ingen favoritter i dag gitt... :sjenert:

Nå sitter jeg og skravler med Pi@, Skytte og miip :):ler: Og det er veldig koselig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LinKri!

Så koselig å bli kjent med deg på MSN! :) Idol-chat var sannelig et bra tiltak.

Har lest de fire siste sidene i dagboka di, orka ikke hele... Men kanskje jeg kan ta det litt etappevis? Må vel i alle fall følge med videre, da!!! :klappe:

Lykke til videre med magen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke så veldig imponert over noen spesielle i Idol i dag jeg heller... Likegyldig for meg hvem som gikk videre. Litt morsomt at Iselin gikk videre da med tanke på at hun ikke akkurat er Tors favoritt :ler:

:hoppe: litt for 17 uker!!

Håper du får en fin kveld videre :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Heija....

Go morgen,hvordan har du det idag???Så ut som du kosa deg i går,hvem gikk videre i Idol borsett fra Iselin??? :)

:frustrert: F.. der kom måkebilen ja det snør så sinnsykt her *kler på seg,trasker ut og smeller igjen døra* :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må innom og :hoppe: litt for at du var 17 uker i går jeg...altså er du i din 18. uke nå!!! ;)

Herlig! Tiden flyr, det er helt sikkert! :Nikke:

Er du forresten i siget med magebilder du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...