Pi@ Skrevet 14. februar 2006 #321 Del Skrevet 14. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 14. februar 2006 #322 Del Skrevet 14. februar 2006 Huff, teite bilen! Vi ble så møkklei drittbilen vår for et par år siden at vi solgte den for 7000 kr og kjøpte en splitter ny til 240.000 i steden. Aldri mere bilproblemer! (Bare en del lån... men det er vekk nå da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. februar 2006 #323 Del Skrevet 14. februar 2006 Fru fomle: fjellrypa: Skytte: Kverula: Lille Ballerina: Marillia: Cr@sh: TT: Pi@: Grooo: HAPPY VALENTINE! Så koselig å komme innom her da, med så mange koselige hilsner Nå ble jeg gla! Jeg sov visst veeeeeldig lenge etter jobb i dag. Våkna av at sambo kom hjem 1745... Men har ikke vært så trøtt på nattevakt på leeenge. Slet skikkelig i natt.. Håper det ikke blir slik til helgen. Så da hadde jeg kanskje godt av all søvnen. Var stille og rolig i natt og.. Fikk inn en pasient til vurdering da. Greit å ha noe å gjøre Lurer på om jeg får sove inatt jeg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 15. februar 2006 #324 Del Skrevet 15. februar 2006 HEIA VENNEN Håper du har hatt en god natt i natt??Hvordan er formen sånn ellers da? Ta vare på deg selv og ha en toppers dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 15. februar 2006 #325 Del Skrevet 15. februar 2006 Heia du Fikk du sove i natt? Det er nok hormonene som gjør at du er mere trøtt etter nattevakt enn ellers tenker jeg. Husk å ta vare på deg selv og den lille i magen. Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. februar 2006 #326 Del Skrevet 15. februar 2006 Heia! Koselig å skravle på msn idag!! Og snart blir det mer! To timer til IDOL! Er ikke det samme å se det alene! Mye morsommere å ha noen å være jury sammen med! Snakkes snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. februar 2006 #327 Del Skrevet 15. februar 2006 HEIA VENNEN Håper du har hatt en god natt i natt??Hvordan er formen sånn ellers da? Ta vare på deg selv og ha en toppers dag ← Hadde en god natt i natt ja. Sov faktisk lenge i dag til å ha sovet så mye den siste tiden Formen er bra den nå, føler meg frisk som en fisk! Heia du Fikk du sove i natt? Det er nok hormonene som gjør at du er mere trøtt etter nattevakt enn ellers tenker jeg. Husk å ta vare på deg selv og den lille i magen. Idac ← Jada, jeg fikk sove i natt. Alt for mye egentlig, men så er jo jeg gla i å sove også. Det er jo så godt Heia! Koselig å skravle på msn idag!! Og snart blir det mer! To timer til IDOL! Er ikke det samme å se det alene! Mye morsommere å ha noen å være jury sammen med! Snakkes snart! ← Ja, det var veldig koselig! Nå er det bare 1 time igjen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. februar 2006 #328 Del Skrevet 15. februar 2006 (endret) I dag har jeg egentlig ikke gjort så veldig mye. Er forresten 17 uker i dag!!! Men jeg har vært litt flink da.. Har vaska klær og rydda på kjøkkenet Så jeg får ta soverommet i morra, for det gidder jeg ikke nå Ellers venter jeg på at sambo skal komme hjem, for han skal kjøpe med seg bacon-cheeseburger og potetmos På det ene gatekjøkkenet her har de SÅÅ god potetmos, så jeg bare må ha en liten porsjon Snart er det IDOL og chat Endret 15. februar 2006 av LinKri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 15. februar 2006 #329 Del Skrevet 15. februar 2006 Heia... dere koser dere med Idol ser jeg... Noen favoritter i dag? Så effektiv du har vært i dag, forresten! Belønnet med deilig mat blir du jo i hvert fall da... Grattis med 17 uker! Det går fort framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 15. februar 2006 #330 Del Skrevet 15. februar 2006 JA, vi har kosa oss med IDOL ja Men jeg har nok ingen favoritter i dag gitt... Nå sitter jeg og skravler med Pi@, Skytte og miip Og det er veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 15. februar 2006 #331 Del Skrevet 15. februar 2006 Hei LinKri! Så koselig å bli kjent med deg på MSN! Idol-chat var sannelig et bra tiltak. Har lest de fire siste sidene i dagboka di, orka ikke hele... Men kanskje jeg kan ta det litt etappevis? Må vel i alle fall følge med videre, da!!! Lykke til videre med magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2006 #332 Del Skrevet 15. februar 2006 Nå har jeg nett hjemme Skal bli flinkere å følge med deg her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 15. februar 2006 #333 Del Skrevet 15. februar 2006 Ble ikke så veldig imponert over noen spesielle i Idol i dag jeg heller... Likegyldig for meg hvem som gikk videre. Litt morsomt at Iselin gikk videre da med tanke på at hun ikke akkurat er Tors favoritt litt for 17 uker!! Håper du får en fin kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 16. februar 2006 #334 Del Skrevet 16. februar 2006 Heija.... Go morgen,hvordan har du det idag???Så ut som du kosa deg i går,hvem gikk videre i Idol borsett fra Iselin??? F.. der kom måkebilen ja det snør så sinnsykt her *kler på seg,trasker ut og smeller igjen døra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 16. februar 2006 #335 Del Skrevet 16. februar 2006 Må innom og litt for at du var 17 uker i går jeg...altså er du i din 18. uke nå!!! Herlig! Tiden flyr, det er helt sikkert! Er du forresten i siget med magebilder du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. februar 2006 #336 Del Skrevet 16. februar 2006 Takk for i går! Og HEIA NORGE! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. februar 2006 #337 Del Skrevet 16. februar 2006 17 UKER Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 16. februar 2006 #338 Del Skrevet 16. februar 2006 SÅ FLOTT - HURRA FOR 17 UKER!!! Ellers håper jeg du har en fin dag - og kveld i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. februar 2006 #339 Del Skrevet 16. februar 2006 Gratulerer med 17uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 17. februar 2006 #340 Del Skrevet 17. februar 2006 Hurra for 17 uker pluss noen dager! 3 uker til halvveis! Det er sært å tenke på det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå