Gjest Myztica Skrevet 12. februar 2006 #301 Del Skrevet 12. februar 2006 Hei LinKri Huff, de smertene hørtes ikke noe særlig ut Sikkert godt at de nesten er borte nå, kan jeg tenke meg! Så flink sambo du har du da. Det må jeg virkelig si De gutta er så utrolig søte når de prøver å gjøre husarbeid, synes jeg Ha en super søndag, du og magen din ← JA, det er veldig godt at smertene ikke er der mer. Kun litt stikkinger, men heller det enn slik det var Ja, i dag har jeg hatt en veldig flink sambo synes jeg. Og det er som du sier, de er utrolig søte da de gjør det. Han var nok litt kry tenker jeg Så flott at du ikke har hatt flere slike smerter! Greit å ha mødre og svigermødre som kan strikke, det går jo an å strikke sååå mye søte klær! Håper du får en fortsatt fin søndagskveld ← Ja, vil gjerne strikke selv jeg... Men klarer jo bare rett og vrang. Kan jo sikkert komme langt med det da, men skulle vel kanskje hatt litt mønster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litle Lady Skrevet 12. februar 2006 #302 Del Skrevet 12. februar 2006 Innom og ønsker deg en fin søndagskveld... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 12. februar 2006 #303 Del Skrevet 12. februar 2006 Innom for å håpe at du har hatt en bra morsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 13. februar 2006 #304 Del Skrevet 13. februar 2006 Ja, tenk at neste morsdag er du mor selv. Litt rart å tenke på tenker jeg? Håper du får en fin uke, og pass på deg selv og den lille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. februar 2006 #305 Del Skrevet 13. februar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 13. februar 2006 #306 Del Skrevet 13. februar 2006 Hellu! Innom for å høre om alt står bra til... og for å ønske deg en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. februar 2006 #307 Del Skrevet 13. februar 2006 Huff de smertene hørtes fæle ut, godt at de ikke har kommet igjen. Ble litt opptatt i helga jeg, så vi får nesten ta igjen chattinga en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. februar 2006 #308 Del Skrevet 13. februar 2006 Heia!! Jobber du? Så bra at du ikke har hatt mer vondt nå! Det var fint å lese ja! Får håpe det fortsetter sånn! Er det ikke morsomt med babystrikking?? Altså mye fint å se og ønske seg! Mamma kjøpte garn idag til en nyyydelig liten dress! Tror nok de koser seg fælt når de skal strikke til oss! Strikker du selv? Det kan ikke jeg...Bare raggsokker og det er liksom ikke så søtt... Så har jeg tenkt at hva i all verden skal jeg gjøre når jeg blir tante/bestemor...så kan jeg ikke lage noe fint...Får litt vondt i magen pga det faktisk! Men det skal jeg nå ikke plage deg med her!! Hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 13. februar 2006 #309 Del Skrevet 13. februar 2006 Litle Lady, Cr@sh, Fru Fomle, Cons, Pi@ og Skytte: Det er morsomt med babystrikking ja, Skytte! Jeg klarer å strikke skjerf jeg.. Men jeg kunne få hjelp av svigermor hvis jeg ville prøve å strikke selv. Så kanskje jeg skal benytte meg av det tilbudet, for det finnes jo så mye fint! I dag har jeg hatt den værste dagen på lenge!! Jeg skulle innom onkelen min for å slippe ut hunden hans, så jeg tenkte jeg skulle fylle bensin først ettersom tanken var tom. Da jeg var klar til å dra fra bensinstasjonen, så satt jeg bom fast. Jeg fikk ikke vridd om nøkkelen!! Jeg prøvde og prøvde, men nøkkelen ville ikke rikke seg. Tror du det var flaut å gå inn på stasjonen å spørre etter hjelp eller? Ingen klarte å vri om tenninga, så jeg måtte ringe etter Falken... Så stod jeg der i 1,5 time mellom bensinpumpene og så dum ut.. DRITTBIL Falken fikk da hjulpet meg, så jeg fikk starte. Han sa det bare var flaks at han fikk vridd om med verktøyet sitt, så han sparte meg for 2000 kr visst nok. Og da bar det rett på verksted etter det:( Jeg orker ikke å ha den bilen mer. Jeg har den på reperasjon annenhver måned! Og i kveld skal jeg på nattevakt, og sambo er så snill så han skal kjøre meg Snille sambon min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 13. februar 2006 #310 Del Skrevet 13. februar 2006 Go` vakt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 13. februar 2006 #311 Del Skrevet 13. februar 2006 (endret) Dumme bil Bra at Falken hjalp deg da slik at du slapp å betale i dyre dommer på verkstedet... Kos deg på jobb i natt! Endret 13. februar 2006 av @nea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 13. februar 2006 #312 Del Skrevet 13. februar 2006 Go` vakt da! ← TAKK Dumme bil Bra at Falken hjalp deg da slik at du slapp å betale i dyre dommer på verkstedet... Kos deg på jobb i natt! ← Jeg må ha den på verkstedet.. Fikk beskjed om at jeg ikke kunne ta ut nøkkelen før jeg hadde fått skifta tenningslåsen, så jeg må nok betale i dyre dommer allikvel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 13. februar 2006 #313 Del Skrevet 13. februar 2006 Huff, biler som streiker og trenger dyr reparasjon er ikke gøy. Håper du år en bedre uke etterhvert!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 13. februar 2006 #314 Del Skrevet 13. februar 2006 Dumme bilen! Fryktelig irriterende med biler og andre nødvendigheter som ikke virker slik de skal. Og så blir det fort masse kostnader ut av problemene i tillegg. Nei, veldig glad jeg solgte min og går til jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 14. februar 2006 #315 Del Skrevet 14. februar 2006 HAPPY VALENTINES DAY Håper den blir fylt med kjærlighet og ikke dumme biler!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #316 Del Skrevet 14. februar 2006 God morgen! Så kjedelig med bilen...verkstedsutgifter er SURE penger...minner meg på at jeg må ringe verkstedet i dag jeg også... Håper det gikk greit på jobb og at du får en fin dag i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 14. februar 2006 #317 Del Skrevet 14. februar 2006 Happy Valentine`s Day fra Lille Ballerina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 14. februar 2006 #318 Del Skrevet 14. februar 2006 Ha en flott valentinsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. februar 2006 #319 Del Skrevet 14. februar 2006 Ha en god Valentins dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 14. februar 2006 #320 Del Skrevet 14. februar 2006 HAPPY VALENTINES DAY Så kjedelig opplevelse med bilen! Dumme, dumme bilen! Men det var jo godt at det ikke kostet deg 2000 da, å få falken til å hjelpe deg når uhellet først var ute! :inkke: Godt å lese at smertene har gitt seg også! Håper du får en fin dag i dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå