Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica
Hei LinKri :vinke:

Huff, de smertene hørtes ikke noe særlig ut :tristbla:  Sikkert godt at de nesten er borte nå, kan jeg tenke meg!

Så flink sambo du har du da. Det må jeg virkelig si :) De gutta er så utrolig søte når de prøver å gjøre husarbeid, synes jeg :ler:

Ha en super søndag, du og magen din :klem:

JA, det er veldig godt at smertene ikke er der mer. Kun litt stikkinger, men heller det enn slik det var ;) Ja, i dag har jeg hatt en veldig flink sambo synes jeg. Og det er som du sier, de er utrolig søte da de gjør det. Han var nok litt kry tenker jeg :ler::klem:

Så flott at du ikke har hatt flere slike smerter! Greit å ha mødre og svigermødre som kan strikke, det går jo an å strikke sååå mye søte klær!

Håper du får en fortsatt fin søndagskveld  :blomst:

Ja, vil gjerne strikke selv jeg... Men klarer jo bare rett og vrang. Kan jo sikkert komme langt med det da, men skulle vel kanskje hatt litt mønster :sjenert:

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, tenk at neste morsdag er du mor selv. Litt rart å tenke på tenker jeg?

Håper du får en fin uke, og pass på deg selv og den lille. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff de smertene hørtes fæle ut, godt at de ikke har kommet igjen.

Ble litt opptatt i helga jeg, så vi får nesten ta igjen chattinga en annen gang.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

Jobber du?

Så bra at du ikke har hatt mer vondt nå! Det var fint å lese ja!

Får håpe det fortsetter sånn!

Er det ikke morsomt med babystrikking?? Altså mye fint å se og ønske seg!

Mamma kjøpte garn idag til en nyyydelig liten dress!

Tror nok de koser seg fælt når de skal strikke til oss!

Strikker du selv? Det kan ikke jeg...Bare raggsokker og det er liksom ikke så søtt...

Så har jeg tenkt at hva i all verden skal jeg gjøre når jeg blir tante/bestemor...så kan jeg ikke lage noe fint...Får litt vondt i magen pga det faktisk!

Men det skal jeg nå ikke plage deg med her!! Hehe!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Litle Lady, Cr@sh, Fru Fomle, Cons, Pi@ og Skytte: :kose:

Det er morsomt med babystrikking ja, Skytte! Jeg klarer å strikke skjerf jeg.. :ler: Men jeg kunne få hjelp av svigermor hvis jeg ville prøve å strikke selv. Så kanskje jeg skal benytte meg av det tilbudet, for det finnes jo så mye fint! :hjerte:

I dag har jeg hatt den værste dagen på lenge!! Jeg skulle innom onkelen min for å slippe ut hunden hans, så jeg tenkte jeg skulle fylle bensin først ettersom tanken var tom. Da jeg var klar til å dra fra bensinstasjonen, så satt jeg bom fast. Jeg fikk ikke vridd om nøkkelen!! :sjokkert: Jeg prøvde og prøvde, men nøkkelen ville ikke rikke seg. Tror du det var flaut å gå inn på stasjonen å spørre etter hjelp eller? Ingen klarte å vri om tenninga, så jeg måtte ringe etter Falken... Så stod jeg der i 1,5 time mellom bensinpumpene og så dum ut.. :rodme: DRITTBIL :kjempesinna::kjempesinna::frustrert::sinna: Falken fikk da hjulpet meg, så jeg fikk starte. Han sa det bare var flaks at han fikk vridd om med verktøyet sitt, så han sparte meg for 2000 kr visst nok. Og da bar det rett på verksted etter det:( Jeg orker ikke å ha den bilen mer. Jeg har den på reperasjon annenhver måned! :sinna:

Og i kveld skal jeg på nattevakt, og sambo er så snill så han skal kjøre meg :hjerte: Snille sambon min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme bil :sur: Bra at Falken hjalp deg da slik at du slapp å betale i dyre dommer på verkstedet... Kos deg på jobb i natt!

Endret av @nea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
:vinke:  Go` vakt da! ;)

TAKK :)

Dumme bil  :sur:  Bra at Falken hjalp deg da slik at du slapp å betale i dyre dommer på verkstedet... Kos deg på jobb i natt!

Jeg må ha den på verkstedet.. :( Fikk beskjed om at jeg ikke kunne ta ut nøkkelen før jeg hadde fått skifta tenningslåsen, så jeg må nok betale i dyre dommer allikvel... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: Dumme bilen! :frustrert:

Fryktelig irriterende med biler og andre nødvendigheter som ikke virker slik de skal. Og så blir det fort masse kostnader ut av problemene i tillegg. Nei, veldig glad jeg solgte min og går til jobb ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Så kjedelig med bilen...verkstedsutgifter er SURE penger...minner meg på at jeg må ringe verkstedet i dag jeg også... :(

Håper det gikk greit på jobb og at du får en fin dag i dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: HAPPY VALENTINES DAY :hjerte:

Så kjedelig opplevelse med bilen! :(

Dumme, dumme bilen! :sur:

Men det var jo godt at det ikke kostet deg 2000 da, å få falken til å hjelpe deg når uhellet først var ute! :inkke:

Godt å lese at smertene har gitt seg også! ;)

Håper du får en fin dag i dag da!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...