Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Så tøff du er LinKri, høres ut som en knalltøff fødsel. Men det er veldig godt å høre at den lille kom seg så raskt.

Håper dere koser dere masse, og at den lille prinsessa deres ikke sliter dere heeelt ut :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi! hørtes veldig skummelt ut når de løp ut med ei blå lita jente! Godt å høre at alt gikk bra med dere, og håper dere koser dere masse hjemme!

:klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! For en fødsel :overrasket: Skjønner godt at du ble veldig redd når de løp ut med blå baby!!!

Fantastisk godt å lese at alt går bra nå! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen min!!Gratulerer igjen!!

Himmel og hav så flink du har vært altså..Ei kjempetøff superjente!

Det er ikke noe vondere enn å føde og nå har vi klart det begge to :klappe:

Skjønner godt at du ble redd ja..hadde fått panikk jeg..Men så er det merkelig hvor stor kontroll man kan ha til tider!

Herlig å høre at alt gikk bra og at dere har det fint nå alle sammen!

Jeg tenker masse på dere og ønsker dere alt godt! Gleder meg til vi skravles igjen!

Stooor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig logget helt ut slik at Linkri kan få ha dagboka si for seg selv igjen - mammaer skal ikke lese dagbøker, husk det Linkri når snuppa vokser opp.. :ler:

Men til dere alle, Linkri ba meg legge igjen beskjed om de har flyttet til huset sitt, og får ikke internett forbindelse på noen uker. De har det bra alle tre, selv om den skjønne lille jenta vet å holde foreldre både våkne og opptatt. :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en litt dramatisk avslutning på fødselen, LinKri, men heldigvis gikk det jo så bra! Gleder meg til du er på nett igjen så vi får høre mer til prinsessa deres! :Nikke:

Gratulerer med nytt hjem midt oppi dette også, forresten! :blomst:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Heia vennen!!

HURRA for nyhuset og den lille familien som bor der!!

Jeg rekker ikke innom så mye menskal prøve å holde liv i boka di til du er tilbake!

Tenker på dere og håper alt står bra til!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Hei alle sammen!

Bare en snar tur innom. Låner nettet til muttern, hun er bortreist :sjarmor: (jeg har spurt da :ler: )

Vi har det bra alle 3, og vi koooser oss :hjerte: Amminga fungerer bra, melka flommer over. Lille prinsessa mi kan bruke litt lang tid til tider, for hun elsker å kose med puppen... til mammas store frustrasjon :ler: Så er hun en del våken på natta, men det er vel noe som hører med. Hun hadde en periode da hun var våken 3-4 timer i strekk på natta, men har da fått snudd det så vidt... Nå sovner hun rett etter hun har fått mat :)

Som min mor skrev ovenfor her, så har vi flytta. Og dere kan tro jeg savner dere alle sammen!!! Men jeg kommer sterkere tilbake! Vi har bestilt bredbånd, men det kunne ta en del uker før det var i hus pga etterslep etter streiken hos Telenor.... Men de trodde det var i orden i midten av september. Håper dere ikke glemmer meg helt! :sjenert:

Det var VELDIG tøft å flytte rett etter vi kom hjem fra sykehuset altså. Vi flytta inn på en helg faktisk. Men alt står på huet enda i det nye huset.. Tar det litt etter litt. Orker ikke å stresse. Har nok å gjøre med baby i hus ja :ler:

Håper dere har det bra alle sammen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å høre fra deg LinKri! Bra melka og ammingen går greit. Det blir vel ikke så mye annet en får tid til så du får rydde ut av esker og sekker når innholdet trengs ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig hyggelig at du stikker innom! :) Blir bra når du får nett i det nye huset. Kan godt skjønne at det er slitsomt å flytte med helt fersk baby, det var jo slitsomt nok UTEN! :ler:

Lykke til med å komme i orden, pass på deg selv og den lille først og la andre sjaue med flytteutpakking og slikt. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:klem: til liv og miiip :)

Lille nurket mitt er forresten 3 uker i dag :hjerte: Som tida flyr!!

Og jeg får forresten på meg de gamle olabuksene mine! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...