Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så utrolig koselig med mormor som skriver her inne! :legrine:

Gratulerer så mye til deg også! :klem:

Godt å høre at det går bedre med både LinKri og prinsessa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med oppdatering fra mormor :) Og så godt å høre at alt går bedre med den lille og Linkri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg til tulla er ute av intensiven og dere kommer dere hjem. Blir spennende med rapport, vennen.

Og "thumbs up for grandma!!!". Du minner meg veldig om mamman min på skrivemåten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:legrine: GRATULERER SÅ MYE MED GULLJENTA LINKRI!!!!!

ENdelig er vi ferdige begge to! Godt å høre at dere har det bedre etter den tøffe starten! Gleder meg virkelig til tiden fremover i høst når vi kanskje får tid til å skravle mer på msn! Tenker masse på deg og mormor må gjerne hilse masse masse!!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Så godt å høre at det går bedre med dere - blir veldig koselig å høre fra deg igjen når dere har kommet dere vel hjem!

Flott med mormor som oppdaterer oss spente Kg-jentene! ;)

:blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

TUSEN TAKK FOR ALLE DE KOSELIGE MELDINGENE HER INNE!!! :grine2: :hjerte:

I dag har vi kommet hjem. Er ikke så lenge siden vi kom inn døra. Lille nurket ligger og sover på brystet til pappan sin nå, så tenkte jeg skulle lure meg inn her :) Det går bra med oss begge nå, etter en tøff start. Hun måtte gå på antibiotika fram til i går, men prøvene viste ingen tegn til infeksjon. Legene tror det kan være stress under fødsel som forårsaket pusteproblemene hennes. Hun fikk brist i lungene.. Men røntgen av lungene på mandag viste at hun har helt friske lunger nå, og det er det viktigste :)

Ellers henger hun i puppen hele tida :ler: Har vært litt problemer med ammingen i starten, ettersom hun først fikk mat gjennom sonde og på sprøyte. Men ting går bedre nå, selv om jeg må bruke brystskjold for at hun skal ta tak... Puppene mine er visst litt vanskelige :ler:

Kommer med fødselsrapport senere.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...