Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica

OJJ, her var det mange som hadde vært innom :)

Har fortsatt vondt jeg... Må ta pauser innimellom surfinga, for det gjør så :frustrert: vondt! Det setter seg først i ryggen, så stråler det nedover bena... er jo i bena det gjør vondest synes jeg... men kanskje fordi jeg spenner meg så mye :roll: Dette er da nødt til å være rier?? :klø: Ellers er det i alle fall ekstremt sterke kynnere.....

Sambo og jeg sitter og griner og ler om hverandre :ler: Tenkte jeg skulle prøve å ta meg en dusj nå, se om det hjelper litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så spennende!!!!!

:hoppe::hoppe::hoppe:

Nå er det ikke lenge til du har et lite nurk i armene!

Tenk så deilig følelse :hjerter_rundt:

Misunn misunn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojojoj! Nå er det virkelig ting på gang her ja!

Superspennende, LinKri! :hoppe:

Masse lykke til!!!! Tenk at du snart er MAMMA! :legrine:

:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tar sladrevennene over - jeg for min del er så oppjaget at jeg ikke klarer å skrive sms en gang... :hoppe::hoppe::hoppe:

Jeg gleder meg så sinnsykt og vet at det lille nurket får verdens beste foreldre, ble helt rørt når jeg var innom dem igår og se på tingene de hadde gjort istand.

Et kjempflott hus skal de også om noen dager flytte inn i - jeg er så glad på deres vegne

Og nå gråter jeg en skvett og - det er ikke så ofte at denne tøffe dama sipper, men nå gjør jeg det... :grine2: og det føles helt rett.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååååååhhhhhhhhhhhhhhh sååååååååå spennende.

endelig skal du snart bli mamma,føler du har godt en evighet stakker. :klem:

lykke lykke til

ble helt rørt av å lese det mormor skrev snufs. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

:vinke:

Nå er jeg hjemme igjen fra føden... Hadde bare 2-3 cm åpning, men ting er i alle fall i gang. Vi fikk valget om å dra hjem eller å være der. Ettersom vi bare bor ca 7 min fra sykehuset valgte vi å dra hjem... slapper best av her :) Men det kommer rimelig tett nå... lurer på hvor lang tid dette kommer til å ta.

Nå orker jeg ikke skrive mer... blir nok siste innlegg fra meg tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Ååååh, så superspennende! Nå er du i gang!

Lykke til med fødselen, håper du snart må inn til sykehuset igjen! Kanskje du er mamma om noen timer!? :grine2:

Stor klem til deg, og til den kommende mormoren! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4 cm åpning er ikke lite det. Så lenge du ennå har vondt så kommer du bare til å fortsette å åpne deg. Bare pass på så du ikke venter altfor lenge hjemme så det ikke ender opp med hjemmefødsel :ler:

Ønsker deg masse lykke til, håper den lille kommer i løpet av dagen/natta :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...