Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest WLill

Hei jenta mi

Jo, muttern gleder seg kjempemasse, og jeg har nesten ikke sovet i natt fordi jeg var så sikker på at telefonen skulle ringe - men, nei da - like stille fra dere...og jeg er så utålmodig etter å få hilse på den lille prinsessa.. :babyjente:

Håper også at dere kan få begynne flyttingen neste uke, men uansett så er jeg klar for å hjelpe til jeg...en oppgave som sikkert blir min er å vaske ned leiligheten der dere bor nå :lol:

Sett igang aktiviteter så du kommer deg avgårde ;) - nå vil jeg heller ikke vente lenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh,ble litt rask puls da jeg så moren din hadde vært her nettopp!

Men du er like full av baby som meg enda ja...!

WEEEE!!!!! Er jo kanonbra hvis dere får huset litt før! Høres ikke ut som noe blivende sted der dere bor nå nei...*ønske meg enebolig*

Ingen tegn her heller...Sender deg vibber jeg!

(((((((((((((((((()))))))))))))))))))

(((((((((((((((())))))))))))))))

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med fastsatt dato for bryllupet og ferdigbestilt kirke :hoppe:

:hoppe:

Kjenner meg igjen med tanke på disse besteforeldrene...betyr så utrolig mye når de viser glede for barnet som kommer. Som på hytta, f.eks. når svigerfar utbrøt: "jeg gleder meg så fælt!". Han har aldri sagt noe slikt før. Han ser så fram til å ta med guttungen på Kpt. Sabeltann :ler:

Tenk at du nå er 40 uker...GRATTIS!!! :hoppe:. Fytterakkern så fort det går!

Håper den flammelakkerte magen din koste seg i solen i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det var jammen litt av ei engasjert mormor - følger opp på KG til og med! ;) SÅ BRA!!!

Ja, hvordan står det til da, LinKri?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu...

Takk for PM! :sjarmor: (Nydelige navn! :Nikke: )

Håper natta har vært bra... Er det noe på gang i dag, eller? Siden du ikke har vært her ennå mener jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å lese litt i dagboken din jeg.. Her nærmer det seg fødsel ser jeg... Ønsker deg lykke til når det setter i gang :)

Håper du får en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fødsel på gang her nei! Bare en snartur innom, svarer dere alle senere i kveld :)

:vinke:

Heier på deg i innspurten!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Cr@sh x3: Det lover godt for en tidlig overtaking ja :) Men prøver å ikke tenke så mye på det, tilfelle de ikke har det klart før vi egentlig skal ta over... :sjenert: Fint navn dere hadde funnet! Og det har ikke skjedd noe mer her nei.... sambo hadde okkupert dataen i dag tidlig. så jeg fikk ikke skrevet noe :ler:

Kverula x3: Blir nok litt slitsomt med flytting oppi det hele... Men egentlig så tror jeg det blir mer slitsomt å bo her i lengden... Bruker så mye energi på å irritere meg over ting her :ler: Engasjert mormor ja!! Bare koselig det da, hu har til og med bestilt designerklær fra Frankrike til den lille tulla.... :ler:

liv: Orker og orker... Må bare :roll: Men vi får mye hjelp, så det skal gå bra :)

*MissS*: Ja, her skjer det mye på en gang! :) Koselig at du titter innom!

Pi@ x2: Takk :klem:

WLill: Det kommer nok til å gå noen dager til skal du se. Og jeg tror nok ikke du får rett... Tviler sterkt på at ungen kommer før mandag! Å ja, du kan godt få lov til å vaske ned leiligheten vår. Nå har jeg det jo skriftlig også :ler::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Skytte x2: Er like full av baby ja :( Kan hun ikke finne veien ut snart?? :klø: Hu har da vært så rolig i dag også... kanskje stille før stormen? :sjarmor: Takk for vibber!! :klem:

iss: :hoppe:

Murmelmy: Ja, det er kjempekos da de viser slik glede over det kommende barnebarnet :hjerte: Dette går unna ja! Og det nærmer seg jo stadig for deg også ;) (og den flammelakerte magen min er like hvit.... og rød.... :roll: ) :klem:

Bertine: :klem:

Shatika: Så koselig :) Velkommen tilbake :bukke:

Fru Fomle: Koselig at du følger med :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Så mange koselig hilsner å komme inn til da :hjerte:

Endelig har jeg fått sove ordentlig ei natt.... hvis man ser bort fra alle dobesøkene da :ler: Sambo har nok sett seg lei på at jeg varmer opp ølboksene hans, så han har laga til vannflasker og lagt i fryseren :) Og det var mye bedre, for det var jo kaldere litt lengre! Snille sambo! føler meg litt krevende om dagen, for han er jo så snill mot meg. Henter ting og ordner opp :hjerte:

Ellers har den huseiern lagt gullegget igjen..... Er nok bare meg som har kort lunte om dagen, men allikevel :ler: Sambo og jeg var på Skeidar i dag, tenkte vi skulle se på seng! Så ringte denne huseieren da... og sa at noen var og skulle se på leiligheten! Hadde han gitt beskjed?? NEI!!! Han kunne jo gitt beskjed da vi dro hjemmefra da, for de var jo der da han ringte etter oss!! :frustrert: Og hvis noen ringer, kan han jo ikke bare ta det for gitt at vi er hjemme til enhver tid heller! Akkurat som jeg gidder og sitte her i badstua og vente, tilfelle noen kommer lissom..... :sur: ÅÅÅÅ, det skal bli så godt å få eget hus!!! Vi var jo og så på det i går, tok noen mål og litt div... Og jeg drømmer meg jo helt bort! Det er jo sååå nydelig, og DEN store verandaen!! Der skal jeg nok kose meg ja! :Nikke:

Ellers ingen tegn til fødsel.... Hadde litt vondt i korsryggen i natt, ,men.... :sjenert: JEG VIL FØDE SNART!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så utrolig ubetenksom huseier!?! :klaske: Hva er sannsynligheten for at folk sitter inne til enhver tid nå da - med det været, ferietid og alt? :roll:

I dag er terminen din, er det ikke så? Da er det IHVERTFALL ikke lenge igjen!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...