Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Så spennende å ha kirken i boks! :hoppe: Åh... bryllup.... Skulle nesten ønske det var vanlig å gifte seg flere ganger jeg... med samme mannen altså... Den dagen er så fantastisk! :Nikke:

Håper natta blir bra...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Skytte: :klem:

Cr@sh: spennende ja :hoppe: Sambo syntes jeg koste meg på kirkekontoret :ler: Men er jo lov til å være gla da, er jo så klart det da jeg skal gifte meg med mannen i mitt liv :klem:

Kverula: Bryllupsplanlegging er sikkert gøy :hoppe: Men føler at det er så mye å tenke på, så jeg får trykke ut ungen først før jeg begynner for fullt :sjarmor:

liv: Ser nok ut til at jeg skal gå over termin.... Skjer jo ikke stort enda så :roll: hvor stor skal den bli da mon tro :klø:

Ephemera: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Nå romstrerer denne ungen MASSE inni magen altså.... gjør jo vondt jo!! Synes hun kan komme ut snart, og slutte og plage mamman sin slik på den måten :ler: Lå på senga og slappa av i stad, og magen bula ut i alle retninger. Så skulle sambo finne kamera for å filme, og da blir hun heeeeelt rolig.... Slik er det HVER eneste gang! Tror ikke det bare er tilfeldigheter noe mer jeg altså :roll: Har prøvd å fått filme magen i mange uker nå, men det nytter ikke.... og da vi slutter og filme, starter hun på igjen :ler:

Hadde litt murringer i ryggen i stad, men det ga seg fort :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bertine

Hei og god kveld!

Må være en merkelig følelse når prinsessa romsterer inni der :ler:

Så flott at dere har funnet kirke! Det blir fint vettu ;)

Må slepe meg i seng nå, kjempe sliten!

Sov godt og god natt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Åh, du har en liten luring i magen du også, skjønner jeg. Jeg opplever nemlig akkurat det samme med min lille knert - prøver stadig å filme magen som flytter seg hit og dit, men med ett jeg griper kameraet er det som om det ikke er noen inni der i det hele tatt.

Det samme når jeg skal vise den vordende mormor mage-romsteringen - da er det helt tyst. :ler:

Hah - tenk at du straks er på terminen din da!!! Og selvom det ikke er noe på gang virker det som, så kan det jo plutselig skje likevel, vettu! ;)

Ha en finfin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sukk* Det må være utrolig koselig planlegge bryllup ja! Og veldig kjekt å ha kirka i boks! Svigers må da vel gi seg og huske på at det tross alt er DIN OG SAMBOS dag,ikke deres! Egentlig er det bra sambo min ikke vil gifte seg for da hadde sikkert jeg og svigermor krepert under planleggingen :ler:

Åh,du har også prøvd å filme magen ja! Melder meg på den...Skjønner ikke hvordan de vet at det er noe som skjer?? Samme hvis jeg roper på sambo at han må komme å se,bom stille! Snakker om lurifakser!

Håper du har hatt ei god natt! Er ikke du 40 uker idag forresten??!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med booking av kirka! Ååå, du har masse å glede deg til. Først den lille prinsessen så bryllupet. Men selv om jeg syns dagen var fantastik og verdt all planlegging, så holder det med en gang for min del. (hadde også svigers som blandet seg altfor mye oppi alt før jeg sa tydelig fra :sjenert: )

Håper du får flere tegn på at noe er på gang snart, for nå må hun se å få kommet seg ut. Hun må da skjønne at det er myyyye hyggeligere å møte verden enn å være alene i et mørkt rom :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk faktisk filmet en mageromstering her for to dager siden! Men det var bare flaks! Filmet lenge og så klippet ut litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mornings!

Moro med bryllupsplanlegging! Men skjønner godt at tankene nødvendigvis er et annet sted akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Bertine: Det er en litt merkelig følelse ja, men begynner å bli vant til den nå :) Men da jeg først begynner å tenke på at det faktisk er en liten baby inni der, blir hele greie litt uvirkelig :ler::klem:

Kverula: Jeg har nok en liten luring inni magen jeg også ja :Nikke: Og hvis det kommer ut en gutt i tillegg da, så er det ingen tvil om at det er en liten luring :ler: Nå er jeg straks ved terminen ja... :hoppe:

Skytte: Svigers vil jo sikkert alt godt da, men det kan bli litt mye innimellom ja :ler: Lurer på hvordan det blir da vi skal begynne å planlegge dåp! huff... tør jeg ikke tenke på en gang! Har jo vært noen diskusjoner allerede ang dåpskjole. De vil vi skal bruke den sambo, broren hans og onkelungene til sambo har brukt. Men sambo vil ha sin egen, ettersom den kjolen må ta en vei... Og de tror helt sikkert at det er jeg som har bestemt det :sjenert: Men men... er 40 uker i dag ja :hoppe::klem:

IdaC: Takk takk :) Sier det samme selv, hun må da skjønne at det er mye kosligere på utsiden! :klem:

liv: Må vel kanskje filme leeeeenge for å få med noen bevegelser... Men da må jeg vel ligge en times tid tenker jeg :ler:

Murf: :klem:

Cr@sh: Natten har vært bra faktisk! Kunne sovet myyyyye lenger, men ettersom det kommer noen og ser på leiligheten snart, måtte jeg stå opp.... :sjenert: Ingen nye tegn :(:kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

40 UKER I DAG!!!! :hoppe::hoppe::hoppe: 2 dager til termin.... Og ingen nye tegn! Må nok få med meg sambo på noen modningsaktiviteter i kveld ja :sjarmor:

Ser på msn at muttern har skrevet at hun vil bli bestemor nå! Tror hun gleder seg mye, og det betyr mye for meg :hjerte: Nymånen funka ikke på meg gitt... og jeg håper virkelig ikke jeg må vente helt til fullmåne! Tror nok det blir en JM-time på tirsdag neste uke. Skulle ringe henne hvis jeg ikke hadde født enda...

Skal en tur på stranda med venninne P etterpå tenker jeg :) Vet ikke om jeg orker å være så lenge, men... Og det frister ikke akkurat å blotte den hvite, "flammelakkerte" magen min :ler: Hadde vært godt å vassa litt også, selv om fristelsen sikkert er STOR til å duppe hele meg...

Glemte forresten å skrive i går at vi har ringt de vi har kjøpt hus av! Tenkte vi skulle dra innom for å ta noen mål, av spisestua blant annet. Så det går ann å titte litt etter diverse ting til innkjøp :sjarmor: Og da var huset nesten tomt, og de skulle vaske ut neste uke!! Da får vi kanskje huset 1 uke før!!! :hoppe: Håper virkelig det altså, for jeg orker ikke være her noe mer..... OJ, da MÅ vi pakke litt i kveld! *må finne pappesker* Skal dit i ettermiddag for å titte forresten... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at de gamle huseierne er på god vei med flytting og pakking....

lover jo godt for en tidligere overtaking! Åh... det er spennende å med nytt hus da... :hoppe:

Kos deg på stranda... :briller2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Så moro med flytting til nytt hus! :hoppe: Men du da, midt oppi fødsel og baby og det hele - du er jammen ikke skvetten du! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...