Gjest Myztica Skrevet 24. juli 2006 #1201 Del Skrevet 24. juli 2006 Åh... så koselig å ha vært på barselbesøk... Man blir jo rent forelska i disse små ferske tassene! Tenk! Snart er det din tur til å få barselbesøk! ← Ja, tenk nå er det snart min tur!!! :hoppe: Håper du får en bedre natt i natt! Synes jeg ser deg ute kl. 5 om morgenen og i senga med ølboksen Og nå skjønner jeg hva du mente med sandstrand rundt huset... I dagboka mi skrev jeg at det hørtes så godt ut, men det var jo ikke sånn som jeg trodde - trodde dere hadde sjø og sånn der jeg Håper babyen din vil ut snart! ← Ja, skulle nesten tatt bilde av meg i senga med ølboksen og sendt til se og hør! sånn baksidebilde sandstrand rundt huset uten sjø er Det blir jo sååååå varmt! Jeg håper også babyen vil ut snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 24. juli 2006 #1202 Del Skrevet 24. juli 2006 Du må oppdatere boka di!!! Har slimproppen gått???? Så innlegget ditt på gravidforumet og nå er jeg helt hyper!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. juli 2006 #1203 Del Skrevet 24. juli 2006 Trodde ikke det hasta jeg..... sorry detaljer, men jeg får utbrodere her da. Da jeg var på do i stad, så jeg i trusa at det var noe slimaktig der. Kunne kanskje forveksles med utflod, men jeg hadde det i tillegg, og det var ikke likt.... Og da jeg tørket meg, var det litt mer slim, litt klumpeaktig faktisk..... Men har ikke sett spor av noe blod da.... Og jeg er jo ikke sikker på om det var slimproppen heller, men kan jo håpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 24. juli 2006 #1204 Del Skrevet 24. juli 2006 men nå tar jeg kvelden.... sammen med ølen til sambo Håper jeg slipper det i natt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 24. juli 2006 #1205 Del Skrevet 24. juli 2006 Natta snuppa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 24. juli 2006 #1206 Del Skrevet 24. juli 2006 Håper du får sove godt i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 25. juli 2006 #1207 Del Skrevet 25. juli 2006 for slimproppen som har gått!!! Kanskje ting er på gang nå? Det høres jo veldig ut som slimproppen. Det trenger ikke å være blod i den, og det kan jo hende at det bare er deler av den som har løsnet, og at den siste delen inneholder litte granne blod. Nå håper jeg at den lille prinsessen deres har bestemt seg for å komme og hilse på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 25. juli 2006 #1208 Del Skrevet 25. juli 2006 Ojoj. ting kan jo skje snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. juli 2006 #1209 Del Skrevet 25. juli 2006 Nå ser jeg at du skriver i dagboka di, så da har det vel ikke skjedd noe mer i natt da! Spennende med slim! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. juli 2006 #1210 Del Skrevet 25. juli 2006 Bertine: Liv: sov litt bedre i natt ja IdaC: Jeg håper da det var slimproppen :klø: Og jeg håper hun snart vil hilse på oss Får bare vente å se om det kommer noe mer da... Blir jo ike akkurat mindre utålmodig av dette iss: Jeg håper det!! :hoppe: -------------------------------------------------------------- Natten i natt har vært litt bedre enn i går natt Selv om jeg måtte opp på do 3-4 ganger, så sovnet jeg lett igjen... Men jeg måtte faktisk ty til en ølboks i går før jeg sovna. Det var jo så varmt! Sambo tok bilde av meg da.... Ser litt fjernt ut ja huff... Ser så stygt ut da jeg leser det... at jeg måtte ty til en ølboks lissom. Men den står fortsatt uåpnet på nattbordet!! Ingen stikkinger i underlivet, eller murringer i ryggen i dag.... Men har hatt et par kynnere bare... verken ubehagelig eller vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. juli 2006 #1211 Del Skrevet 25. juli 2006 Nå ser jeg at du skriver i dagboka di, så da har det vel ikke skjedd noe mer i natt da! Spennende med slim! ← Der dukka du opp i mellomtiden ja Har ikke skjedd noe mer i natt nei... Men jeg kan jo håpe på at det skjer noe i dag, er jo nymåne! Men tviler.... Slim er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 25. juli 2006 #1212 Del Skrevet 25. juli 2006 Kjekt med kalde ølbokser bildet blir sikkert dratt frem til skrekk og gru i konfirmasjonen om femten år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 25. juli 2006 #1213 Del Skrevet 25. juli 2006 Spennende at slimproppen muligens har forduftet... Det betyr jo at det er ting i gjerde... Du som sover så dårlig om natta, får prøve å ta deg en blund eller to på dagtid... det er ikke så mye som skal til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. juli 2006 #1214 Del Skrevet 25. juli 2006 Alt haster når det gjelder detaljer vettu!!! Kanonspennende med slim Jeg vil også ha!!!! Hehehe,jeg vet jeg er rar! Men da har du i allefall en start! Et lite tegn....SÅ får vi bare håpe at resten kommer på løpende bånd fort som fy! ((((((((((((((((((())))))))))))))))))))) ((((((((((((((((())))))))))))))))))) (((((((((((((((((((((())))))))))))))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 25. juli 2006 #1215 Del Skrevet 25. juli 2006 Hei hei! kribler i magen hver gang jeg skal inn å lese her.... Ha en strålende fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 25. juli 2006 #1216 Del Skrevet 25. juli 2006 Hurra for slimet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 25. juli 2006 #1217 Del Skrevet 25. juli 2006 Skulle akkurat til å skrive omtrent akkurat det samme som Pi@: HURRA FOR SLIMPROPPEN! Lykke til med fødsel når den kommer (nå risikerer jeg i alle fall ikke at jeg ikke har sagt det når det skjer)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. juli 2006 #1218 Del Skrevet 25. juli 2006 Murf: Ja, akkurat det samme sa sambo også... Derfor måtte han ta bilde Cr@sh: Hadde det bare vært litt kjøligere, hadde jeg sovet godt jeg Så noe søvn på dagtid kommer til å gå like dårlig..... Men blir jeg alt for trøtt, legger jeg meg nedpå Skytte: Jeg håper virkelig det var slimproppen... selv om jeg har ikke hatt noen flere tegn i dag da.... Takk for vibber!! Bertine: Du får en melding så fort det skjer noe Koselig at du titter innom Pi@: miiip: Så kos at du tar deg tid til å se innom her selv om du er på ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 25. juli 2006 #1219 Del Skrevet 25. juli 2006 (endret) Som jeg skrev ovenfor, har jeg ikke hatt noe flere tegn til fødsel..... Har kanskje hatt et par kynnere i dag, men ikke noe nevneverdig egentlig.... Så jeg tror dette kan ta tid ja! I dag har jeg ringt lønningskontoret på jobben.. Fikk nemlig beskjed fra trygdekontoret før helga at de ikke hadde fått lønnsopplysninger om meg fra jobben... ang fødselspenger og sånn Joda, lønnsopplysninger var sendt i juni det!! Fikk ikke tid til å ringetrygdekontoret og si i fra, men skal gjøre det i morra.... Hvorfor kan ikke ting være enkelt for en gang skyld?? :klø: Sambo og jeg har forresten bestilt kirke i dag vi, til bryllupet vårt!! Så datoen er 11.august 07, kl 14.30 Vi har ikke bestemt oss for lokale enda, men fikk låne nøkkel til et lokale i dag som vi så på.... Og det var jo veldig fint da Så ligger det rett ved kirka også! Var ikke så dyrt heller.. Men svigers vil jo helst ha noe å si her da... Men sambo og jeg er ikke enige med dem. Det er da vårt bryllup! Huff... hvorfor skal svigers alltid være så vanskelige Det er helt greit at de kommer med sine synspunkter altså, men trenger jo ikke å prøve å overkjøre helt da! Det var snakk om et lokale da, som vi ikke vil ha. Men de mente at vi i hvert fall kunne se på det, men hva er vitsen med det da?? Da vi absolutt ikke vil ha det lissom.... :klø: Jaja, samme er det.... I dag skulle det egentlig komme noen å se på leiligheten. Men det har da ikke dukket opp noen enda! Skal vi sitte på vent her i "badstua" tilfelle noen finner det for godt å komme da eller...? er visst mye som irriterer meg om dagen... Endret 25. juli 2006 av LinKri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 25. juli 2006 #1220 Del Skrevet 25. juli 2006 Bare titter innom for å sjekke ståa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå