Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Gjest Myztica
hehe, fysjamejen da, for en huseier ;) Hva med å be han si fra i litt bedre tid neste gang? med tanke på situasjonen :)

Har sagt i fra om det da han la ut annonsen... Pluss at jeg sa det senest i dag, at det var bra at han sa i fra litt på forhånd (da han først sa det kom noen mandag eller tirsdag..) :sjenert: Så det hjalp ikke gitt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:frustrert: For en gigadust den fyren da!!! Æsj,blir helt lam av sånne folk jeg...

:legrine: Men søte mannen din da!! Åååå så bra det skal bli når vi får ut disse krabatene våre!! Gleder meg så mye til å se sambo og lillegull sammen*sukk* Er noe eget med mann og barn...

Er en del sirkus i magen her også,håper de kan kicke seg ut nå! Rettveien og ikke gjennom mageskinnet eller gjennom ribbena! :ler:

Huff,nå har jeg spist så mye at jeg vet ikke om jeg bare er overmett eller om jeg har kynnere............ :ler:

Måtte vi være så snill å få disse nurkene våre snaaaart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! :overrasket:

Er det mulig å tenke så kort! Den huseieren der kunne virkelig trengt seg en liten :blaaveis: .... :sjarmor:

Noen tenker seg bare ikke om! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Åh, nå er jeg så spent hver gang jeg titter innom! ;)

For en teit huseier - ikke no' særlig å få visningsbesøk på en times varsel en søndags ettermiddag. :klaske:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud for en dust! Men der er jo i hans interesse at leiligheten ser grei ut, så hvis dere ikke rekker å få rydda så går det jo bare utover ham. Så lenge det ikke ligger masse klær slengt rund, så er det bare å gi blaffen. men det er kanskje lettere sagt enn gjort? :sjenert:

Snille sambo som passer på deg. Men neste gang så kan du si til ham at husarbeid kan sette i gang kynnere og rier, så det er egentlig bare bra å gjøre litt på slutten.

Nå håper jeg du slipper å vente altfor lenge igjen. Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig med IdaC. Neste gang huseieren skal ha visning på så kort varsel så kan dere bare la være å vaske og rydde, da kommer han helt sikkert til å si ifra litt før ved senere anledninger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har huseier egentlig lov til å gjøre det? Må han ikke gi dere litt lengre forvarsel? Trodde det, jeg... Men det sier vel kanskje litt om min viten om saken :ler:

Nå er det jammen ikke lenge igjen og det slår meg hver gang jeg besøker deg og Skytte. Tiden har gått så innmari fort og jeg merker jeg er så mye mer spent på andres vegne enn min egen. Jeg har vel ikke skjønt at han skal ut og at det er jeg som må gjøre jobben. Hvem som skal ta ham med hjem er også et stort mysterium for meg :klø: :ler:

Hvordan er formen sånn ellers da?

Hva mangler du av innkjøp og greier?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Skytte: Var en smule irritert på den husieieren i går ja.... :sur: Skal bli godt å få nurkene våre i armene ja, gleder meg også til å se sambo og babyen sammen :hjerte::klem:

Cr@sh: Ja, i går hadde han virkelig fortjent en :blaaveis: :sjarmor::klem:

Kverula: en times varsel er jo ingenting... og så kom de ikke allikevel! Da ble jeg nesten enda mer sur :ler::klem:

IdaC: Svigermor sa til sambo i går at jeg måtte få lov til å gjøre litt husarbeid hvis jeg ville det... for det kunne sette i gang ting :) Og da var det greit :ler: men han ville ikke jeg skulle stå på alle fire for å skure badegulvet (fliser er noe dritt!) ettersom det bare var igjen så få dager til termin :sjenert: Men han er jo god som passer på meg da :hjerte:

Pi@: ja, skulle nesten ha gjort det vettu... Men har jo ikke samvittighet til det :ler: Men nå er det i alle fall ryddig og rent her :)

pondusa: takk for vibber!! :klem:

Skytte: Går i samme duren her! vi kan godt føde snart vi!! Er klar jeg også :sjarmor:

Murmelmy: Vet ikke om huseier har lov til å gjøre det jeg.... men alt ved dem irriterer meg om dagen! :sur: De tenker jo ikke lengre enn nesa rekker... ikke så langt heller! :ler: Formen er grei den! Mangler egentlig ikke så mye av innkjøp nå... har det meste i hus! Og vogga står klar til å ta i mot en baby :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Denne natten har ikke vært helt god.... :sur: Tror jeg har vært oppe minst annenhver time på do, pluss noen ganger ekstra for at det var varmt, halsbrann, urolige ben osv..... Satte meg ute kl 5 i dag tidlig, for å få litt kald luft! Da jeg gikk inn igjen, kjente jeg jo at det var rene badstua inne her! Hjalp ikke noe særlig med vifta i natt heller, så jeg gikk i kjøleskapet og fant sambo sin ølboks og kjølte meg ned på den. Jeg drakk den ikke altså :hoho: Holdt den mellom henda mine og håndledda mine, for å kjøle ned litt... og det var godt! Så sikkert veldig rart ut..... En høygravid ligger og koser med en ølboks i senga lissom :ler:

Hu dama i huset her også driver og kommenterer magen min stadig vekk... Hu synes jeg er sååååå stor! Ja, jeg har hørt dette nå ja!! :frustrert: Tror mange ikke husker hvor store de var selv rett før fødsel....

Har forresten hatt masse stikkinger i underlivet i natt, og noen murringer i korsryggen i dag tidlig.... Men det ga seg bare jeg stod opp :( Er det noen småtegn tro?? :klø: Håper det :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

ÅÅÅÅÅÅ!!!! Jeg får helt fnatt av disse huseierne!! Det er jo et relativt nytt hus vi bor i... Og først i år har de somlet seg til å så plen da... Har jo bare vært sandyner her og det gjør det EKSTRA varmt! De har bare sådd plen utafor hos seg selv, så utafor hos oss er det bare sandstrand. Kan ikke fatte og begripe hvorfor de ikke gjorde dette i fjor?? :klø: Uansett... de skal legge brostein også, noe de foreløpig bare har gjort bak huset... Nå har de funnet ut at de skal legge utafor her også ved innkjørselen, men den haugen med brostein er jo i veien for der dem skal legge. Så da stabler de all den steinen rett utafor inngangsdøra vår!!! :sur: De har ikke kommet halvveis en gang, og inngangspartiet vårt er snart tetta igjen :frustrert: Det er nok av plass å ta av her, så hvorfor akkurat der!! :frustrert:

Det var dagens klaging...... :sjenert: SORRY :roll: Lunta er litt kort om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt er du på vei nå??

Det er lov å være frustrert på sånn idioti da!! :sur:

Håper du er i grei form i dag og får sove i natt!

Utrolig slitsomt å ligge og vri og vende på seg, og jeg skal ikke klage, har fortsatt noen uker igjen til der hvor du er nå :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:frustrert: Skal søren meg komme og legge brostein over hele huseieren jeg :frustrert: Så kan han ligge og kjenne litt på hvordan det er å være helt idiot!!!

Fy søren det er bra dere snart får flytte i deres eget hus!

Takk for koselig snakk på msn! Ikke godt med sånne netter altså...Men bra det hjalp med øl :ler: Syns jeg ser deg ja! Hehehe!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med å ikke få sove om natta kjenner jeg igjen ja. Og ejg har mye lenger tid igjen enn deg! Håper virkelig det blir noen kaldere netter snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica
Hvor langt er du på vei nå??

Det er lov å være frustrert på sånn idioti da!! :sur:

Håper du er i grei form i dag og får sove i natt!

Utrolig slitsomt å ligge og vri og vende på seg, og jeg skal ikke klage, har fortsatt noen uker igjen til der hvor du er nå :sjenert:

Jeg er 39+5 i dag :) Er i grei form egentlig, men blir helt ferdig av denne varmen... :sjenert.

:frustrert: Skal søren meg komme og legge brostein over hele huseieren jeg :frustrert: Så kan han ligge og kjenne litt på hvordan det er å være helt idiot!!!

Fy søren det er bra dere snart får flytte i deres eget hus!

Takk for koselig snakk på msn! Ikke godt med sånne netter altså...Men bra det hjalp med øl :ler: Syns jeg ser deg ja! Hehehe!!

Ja, kan ikke du komme å legge brostein over huseiern :hoho: Ser jo ut som om de har murt oss inne nå..... :sur: koselig med msn-prat ja :klem:

Det med å ikke få sove om natta kjenner jeg igjen ja. Og ejg har mye lenger tid igjen enn deg! Håper virkelig det blir noen kaldere netter snart.

Jeg håper virkelig at nettene blir litt kaldere ja.... :sjenert: ORKER IKKE MER!! :grine:

Håper du får en myyye bedre natt i natt... og at du slipper å ty til øl... :ler2:

Stor :klem:

Takk, det håper jeg også! Men det kjenne faktisk ut som jeg må ty til ølboks i natt også... :ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Nå har jeg vært på føden en tur jeg.........

....... og besøkt venninna mi :hoho: Og den lille prinsen hennes var jo bare helt nyyyyydelig da :hjerter: Og så rolig.. lå bare på magen til mamman sin og koste seg :hjerte: Han var visst veldig gla i puppen da :) Og jeg turte jo ikke å holde i han da..... Har jo helt angst for sånne små babyer! Håper virkelig det blir noe annet med min egen. Joa, det gjør sikkert det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... så koselig å ha vært på barselbesøk... Man blir jo rent forelska i disse små ferske tassene! :hjerter:

Tenk! Snart er det din tur til å få barselbesøk! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en bedre natt i natt! Synes jeg ser deg ute kl. 5 om morgenen og i senga med ølboksen :ler:

Og nå skjønner jeg hva du mente med sandstrand rundt huset... I dagboka mi skrev jeg at det hørtes så godt ut, men det var jo ikke sånn som jeg trodde - trodde dere hadde sjø og sånn der jeg :ler:

Håper babyen din vil ut snart! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...