Ephemera Skrevet 21. juli 2006 #1161 Del Skrevet 21. juli 2006 De dukker opp da du minst venter det Fant det jo ikke ut før i mai eller noe jeg... Men så hadde vi ikke hatt så mye kontakt de siste åra heller. Men blir vel mer kontakt nå tenker jeg ← Jeg er 99 % sikker på at ingen av mine nære venninner er gravide, men kanskje jeg burde utvide horisonten litt? Ringe rundt til gamle bekjente som jeg ikke har så mye kontakt med lenger og spørre om de er gravide? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. juli 2006 #1162 Del Skrevet 21. juli 2006 Nå har jeg ordna meg med sladrevenner Det er bertine og iss. Kverula har fått gleden av å legge ut bilde da den tid kommer Sitter nå og har en hyggelig samtale med Pi@ og iss på msn Koselig altså!! Har tatt med meg datan i senga... Orka bare ikke å sitte oppe noe mer. Var så sliten i stad, at jeg måtte felle noen tårer og Tror ikke jeg tåler så mye om dagen, for å si det sånn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. juli 2006 #1163 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg er 99 % sikker på at ingen av mine nære venninner er gravide, men kanskje jeg burde utvide horisonten litt? Ringe rundt til gamle bekjente som jeg ikke har så mye kontakt med lenger og spørre om de er gravide? ← Ja, det var en god ide fant det ut bare ved en tilfeldighet jeg da... Men artig uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. juli 2006 #1164 Del Skrevet 21. juli 2006 Sambo har forresten begynt å pakke sykehusbagen for meg! Er litt treg ja.... Får bli ferdig med den i morra (skriver jeg det hver dag nå tro...? :klø: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. juli 2006 #1165 Del Skrevet 21. juli 2006 Hadde ikke tulla lagt på soverommet så hadde jeg nok hatt med meg pcen i senga jeg og Koselig å ha deg på msn igjen! aaaaltfor lenge siden sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. juli 2006 #1166 Del Skrevet 21. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. juli 2006 #1167 Del Skrevet 21. juli 2006 Tusen takk for koselig msn prat i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WLill Skrevet 22. juli 2006 #1168 Del Skrevet 22. juli 2006 heisann.. Etter å ha smuglest de siste ukene er det på tide at den kommende bestemor sender en hilsen jeg er minst like utålmodig etter å hilse på det lille nurket...Skal bli kjempekos å hjelpe dere med flytting, gå på trilleturer og kose med den lille jenta I mellomtiden får jeg svippe innom her og få med meg siste nytt Klem fra mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 22. juli 2006 #1169 Del Skrevet 22. juli 2006 Så fint at kontrollen gikk greit! Kjedelig å vente så lenge da men... Forstår veldig godt at humøret går opp og ned, det gjør det hos meg også for tiden..spesielt pga varmen! *pes* Håper du har en fin helg! B Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 23. juli 2006 #1170 Del Skrevet 23. juli 2006 Så bra!! Begynner han å bli en smule nervøs ja?! Sambo masa på meg om den bagen for mange uker siden,så den står nå der og blir pakket-pakket opp-pakket-pakket opp Håper du har det bra! Eller at du driver å plages med rier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. juli 2006 #1171 Del Skrevet 23. juli 2006 iss: Ja, det var koselig med msnprat her en kveld Alt for lenge siden sist Kverula: Pi@: takk i like måte Det var kjempekos WLill: Hei muttern Så du fikk endelig somla deg til å skrive innlegg her Smuglesing skjer på eget ansvar Bertine: Varmen slår meg helt ut om dagen... Nå vil jeg ha uvær Skytte: Han er ikke så nervøs, kanskje litt? Her er det ingen rier i sikte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. juli 2006 #1172 Del Skrevet 23. juli 2006 I går var sambo veldig flink! Han har vaska en hel haug med klær, også monterte han babysetet i bilen Ellers var vi på kjøpesenteret her... så da fikk jeg kjøpt meg en ammeBH til, en liten toalettmappe til å ha på sykehuset (den jeg har fra før er VELDIG stor), ny mascara, deo og noen små flasker med shampoo og balsam. Fant ut at jeg fikk bli ferdig med den bagen Vet ikke riktig hvilke klær jeg skal pakke ned da... for jeg bruker jo det jeg har... og det er jo ikke akkurat så mye som passer om dagen Venninne K har fått babyen sin Natt til i går skjedde det, og det var visst verdens nydeligste gutt tenkte jeg skulle sende en melding til henne etterpå, kanskje jeg får lov til å komme å hilse på Ellers skjer det ikke stort her om dagen.... Har kanskje noen kynnere nå og da i løpet av dagen, men det er ikke mange i alle fall... I går da vi hadde lagt oss, sang sambo nattasang til magen... Og tårene mine bare rant da. Det var jo så søtt Sambo trodde med en gang at jeg ble lei meg han da... Men det ble jeg jo ikke Hormoner ja.... Ikke til å spøke med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 23. juli 2006 #1173 Del Skrevet 23. juli 2006 I går da vi hadde lagt oss, sang sambo nattasang til magen... Og tårene mine bare rant da. Det var jo så søtt Sambo trodde med en gang at jeg ble lei meg han da... Men det ble jeg jo ikke Hormoner ja.... Ikke til å spøke med! Åååå *drømmer* Hadde nok kommet en del tårer fra meg også- hormoner eller ei! Nå er det ikke lenge til! Følger spent med.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. juli 2006 #1174 Del Skrevet 23. juli 2006 Malina! Det er ikke lenge igjen nå nei Men kunne tenkt meg noen tegn da... ---------------------------------- I går kveld drev babyen og romstrerte noe så forferdelig inni magen! Og det gjorde VOOONDT!!! Og slik drev hu på i godt over en time! Det kjentes nesten ut som om hun tok fart og borra benet eller armen sin ned den veien hun skal ut I dag er hun litt roligere, er nok utslitt i dag tenker jeg Ellers har sambo begynt å rydde litt igjen Og her sitter jeg lissom..... Får ta det igjen senere jeg! Sitter og har en hyggelig msn-prat med Pi@ også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 23. juli 2006 #1175 Del Skrevet 23. juli 2006 Hellu vennen! Tenkte det var full action her inne jeg nå ... siden jeg har vært litt fraværende de siste dagene! Men nei da... Godt jeg får fulgt med den kommende uka! Nå kan det jo skje når som helst. Det er superspennende å sitte på sidelinjen her på KG og vente sammen med deg! Ha en fortsatt fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 23. juli 2006 #1176 Del Skrevet 23. juli 2006 for den flinke samboern din! (Hmm... Og jeg skryter av at jeg ikke liker ordet flink? Jeg bruker det visst i tide og utide allikevel. ) Jaja, bra at han får gjort så masse hvertfall! Jeg skal på ferie et par uker men jeg må jo stikke innom her innimellom allikevel, kan jo ikke gå glipp av potensielle fødsler! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. juli 2006 #1177 Del Skrevet 23. juli 2006 Hellu vennen! Tenkte det var full action her inne jeg nå ... siden jeg har vært litt fraværende de siste dagene! Men nei da... Godt jeg får fulgt med den kommende uka! Nå kan det jo skje når som helst. Det er superspennende å sitte på sidelinjen her på KG og vente sammen med deg! Ha en fortsatt fin søndag! ← Her er det ikke mye action nei... Men koselig at du følger med på innspurten! for den flinke samboern din! (Hmm... Og jeg skryter av at jeg ikke liker ordet flink? Jeg bruker det visst i tide og utide allikevel. ) Jaja, bra at han får gjort så masse hvertfall! Jeg skal på ferie et par uker men jeg må jo stikke innom her innimellom allikevel, kan jo ikke gå glipp av potensielle fødsler! Kos deg! ← Ja, han må jeg virkelig klappe for og altså! I dag har han vært så flink Men jeg måtte trå til selv også gitt... forklarer mer lenger ned... Kos deg på ferie! Håper jeg har født innen du er tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. juli 2006 #1178 Del Skrevet 23. juli 2006 Nå kan dere tro hormonene bruser altså! I stad da jeg satt ute, kom huseieren og sa at det kom noen og så på leiligheten i morra eller på tirsdag. Greit nok det. Ettersom det ikke så ut i måneskinn her, måtte vi da rydde og vaske litt i dag... men vi tenkte at vi hadde hele kvelden, så det hasta ikke. Og i stad da jeg akkurat hadde lagt meg ned for å slappe av, ringte huseieren på igjen... "Det kommer noen og ser på leiligheten om en time" TUSEN TAKK!! tenkte jeg.... :frustrert: så da måtte vi jo hive oss rundt for å ordne litt her da... Jeg ville jo gjerne hjelpe til, så sambo slapp alt alene... Men han ble jo nesten sur på meg da jeg bare ville tørke litt støv på badet..... Så det endte jo med en liten diskusjon, for jeg fikk jo ikke lov til å gjøre noe. Men uansett, huseieren kunne jo ha spurt om det passa! I alle fall på så kort varsel... Eller? :klø: Han spurte jo om det gikk bra etter han hadde sagt det kom noen... og det er jo som å legge svaret i munnen på deg da! Sendte noen meldinger med venninna mi i stad. Gutten hennes ville visst ha pupp hele tiden, men formen hennes var fin. Fikk beskjed at jeg burde glede meg, for det var noe av det mest fantastiske som kunne skje Kanskje vi skal besøke dem i morra, hvis de ikke drar hjem. Så hadde de visst fått det familierommet også! Håper jeg er like heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 23. juli 2006 #1179 Del Skrevet 23. juli 2006 Og nå kom jammen med huseiern og sa de ikke kom allikvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. juli 2006 #1180 Del Skrevet 23. juli 2006 (endret) Og nå kom jammen med huseiern og sa de ikke kom allikvel ← hehe, fysjamejen da, for en huseier Hva med å be han si fra i litt bedre tid neste gang? med tanke på situasjonen Endret 23. juli 2006 av Chic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå