Cr@sh Skrevet 20. juli 2006 #1141 Del Skrevet 20. juli 2006 Kos deg på harrytur... (Og ikke ta deg nær av de granskende blikkende på polet... .... ) Ha en flott dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 20. juli 2006 #1142 Del Skrevet 20. juli 2006 Epica: Handle ja Muttern sa akkurat det samme, at det kanskje var litt risky å dra nå. Men det er jo ikke så langt unna da, og det gikk jo bra Kverula: Du kan jo sende nr ditt også, så kan du jo få den æren av å legge ut et bilde da hun er født Hvis du har mms da Cr@sh: Tok meg ikke nær av blikkene på polet, men så at det var noen av dem ja! Der jeg gikk rundt med en kurv full av spritflasker --------------------------------------- Det ble Sverigetur da Det gikk greit det. Har jo ingen tegn... Har kanskje hatt 1 kynner i dag... Og det er jo ikke akkurat noe å rope hurra for! Vi fikk da vært på polet en tur. Men fikk noen rare blikk der jeg gikk med kurven full av spritflasker Men selv om jeg kjøper sprit nå som høygravid, er det jo ikke dermed sagt at jeg skal drikke det nå! Folk er rare.... Den som sparer den har, sier jeg bare Ellers var vi på en lekebutikk, og det var jo så mange billigere leker og diverse da! Hadde så lyst til å kjøpe, kjøpe, kjøpe... Men trenger jo ikke så mye enda da. Kjøpte i alle fall en lenke med bamser til å henge på vogna Vi var og hentet madrassen til vogga i dag også, og da vi kom hjem måtte jo sambo ordne da. Han la på laken, la noen bamser oppi, og en pysjamas med dyna over Han er jo søt også da Muttern tror forresten jeg kommer til å føde den 25, for da er det visst fullmåne Håper hun har rett, for det er jo ikke mange dagene til.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. juli 2006 #1143 Del Skrevet 21. juli 2006 Jeg har jo ikke vært her på mange dager, og ser at du har ordnet deg sladrISS Men jeg melder meg gjerne frivillig som sladrISS nr 2, i tilfelle nr 1 er langt unna pcen når du bestemmer deg for å kalve Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 21. juli 2006 #1144 Del Skrevet 21. juli 2006 Kos deg på harrytur... (Og ikke ta deg nær av de granskende blikkende på polet... .... ) Ha en flott dag... ← Sist jeg var på systembolaget (med stor mage) måtte jeg stil og med vise leg.!!! Sto med bilnøklene i hånden og greier . Herregud hvor ung ser jeg egentlig ut'a??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. juli 2006 #1145 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei på deg! Har sendt deg en pm! Du, ang. fullmåne, så tror jeg egentlig ikke at det er enda... For det er vel ikke mer enn et par uker siden det var sist, og jeg mener at jeg har sett at det skal være fullmåne rundt terminen min...Og det er vel bare en gang i mnd er det ikke? :klø: Men arrester meg hvis jeg tar feil! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 21. juli 2006 #1146 Del Skrevet 21. juli 2006 Søte samboeren din som ordna i stand senga . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 21. juli 2006 #1147 Del Skrevet 21. juli 2006 Muttern tror forresten jeg kommer til å føde den 25, for da er det visst fullmåne Håper hun har rett, for det er jo ikke mange dagene til.... ← Har flere som har mast om fullmåne til meg, så jeg sjekket kalenderen... 25.juli er det nymåne, fullmåne er det ikke før 9.august, så vi får evt smøre oss med tålmodighet Har fått endel sære blikk på butikken når jeg tok en ryddesjau og pantet ølflasker som hadde stått en stund. Tok seg visst ikke helt bra ut med stor mage og masse tomme ølflasker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. juli 2006 #1148 Del Skrevet 21. juli 2006 Her begynner det å nærme seg, ja Håper du får holde babyen din i armene snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. juli 2006 #1149 Del Skrevet 21. juli 2006 Er på vei til kontroll... Og jeg må vel vente maaaaange timer! Legen min er treg.... Svarer dere alle etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 21. juli 2006 #1150 Del Skrevet 21. juli 2006 Hihi... bra turen til Sverige gikk bra... Polet også... Lykke til på kontroll! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. juli 2006 #1151 Del Skrevet 21. juli 2006 Er fullmåne den 9.ja...Pappa regner med det blir da jeg får,men jeg satser heller alt jeg har på å få ved nymåne! Både jeg og du! Må vel være litt magisk ved den også?! Lykke til på kontroll! Snakkes senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 21. juli 2006 #1152 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei ! Hvordan gikk kontrollen? Tenk at du snart får en liten baby å dulle med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 21. juli 2006 #1153 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei du! Spent på hva de sa på kontrollen! Fullmåne-datoen funka ikke for meg... Koselig at vogga er klar og at sambo ordner sånn. Virker som om dere er klare og gleder dere begge to, det er bra! Det er mye å glede seg til! Fantastisk med en liten varm klump som er min, og som smiler når han sovner og smiler når han våkner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 21. juli 2006 #1154 Del Skrevet 21. juli 2006 Driver du å bare koser deg eller ble du sendt på føden?!*optimist* Ha ei god helg værtfall! Også er jeg litt roligere når jeg vet du har fått deg en sladris! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. juli 2006 #1155 Del Skrevet 21. juli 2006 iss: Send meg en pm Greit å ha flere, hvis den ene ikke skulle ha tilgang! Murmelmy: Kverula: Takk for pm Nei, jeg fant fort ut at det ikke var fullmåne allikvel... og det hadde muttern sett også da hun så litt nærmere på det! Så da får jeg bare smøre meg med tålmodighet Pi@: Murf: stor mage og mange tomme ølflasker ser sikkert ikke bra ut Men som sagt, man trenger jo ikke ha drukket det selv! Folk tenker jo ikke lenger enn nesa rekker jo.... ephemera: Cr@sh: Skytte: ja, vi satser på at vi begge får ved nymåne! Kan jo hende det er noe magisk ved den også som du sier! bertine: Kontrollen gikk bra! Skriver mer nedenfor.. Takk for pm miiip: Ja, nå er det meste klart her i hus. Tenkte vi skulle sette fast sete i bilen i morra også regner med at det er mye å glede seg til ja Skytte: Ble ikke sendt på føden nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. juli 2006 #1156 Del Skrevet 21. juli 2006 Humøret er ikke helt på topp i dag kjenner jeg! ER litt sånn og Men er vel bare hormonene tenker jeg. Det er så varmt og trykkende i dag, pluss at jeg måtte vente hele 3 timer på legen i dag! Spurte da jeg kom dit om det var lang ventetid, og fikk da beskjed om en time. Dro derfor en tur på et senter for å titte, men da vi kom tilbake på legekontoret måtte vi jo vente i hele 2 timer til!!! Det er ikke akkurat så godt å sitte rett opp og ned på en hard stol i flere timer.... Også klarte legen å hoppe over meg, så jeg måtte vente en halv time ekstra. Han var visst eneste lege i dag, så han hadde sikkert mye å gjøre, men allikvel......... Uansett, så ser jeg ikke han igjen før jeg har fått babyen!! Han tar ferie nå, så det blir evt. kontroll hos JM tirsdag 1.aug hvis jeg ikke har født enda! Ellers var alt bra på kontrollen. Ingen utslag på u-stix Opp 12 kg totalt BT: 117/72 Sf-mål: 34 (har visst vært det de 3 siste kontrollene :klø: ) fosterlyd: 148 Leie: hode (ikke festet) Det var det! Venninna mi ligger forresten på sykehuset nå Hu har hatt rier siden kl 20 i går kveld, men bare 2 cm åpning kl 18 i dag... hørtes VELDIG slitsomt ut! Men uansett har hun ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 21. juli 2006 #1157 Del Skrevet 21. juli 2006 Å, så koselig med venninne som får baby nesten samtidig som deg! Det skulle jeg gjerne hatt også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 21. juli 2006 #1158 Del Skrevet 21. juli 2006 Hei Linkri! Har ikKe vært inne å "besøkt" deg før, men er ofte inne å snikleser i dette nabolaget for tiden... Er vel en smule babysyk... Har ikke lest så altfor mye her ennå, men er jo nysgjerrig, vet du kjønnet på babyen din? Så heldig du er! Håper den kommer snart da... Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 21. juli 2006 #1159 Del Skrevet 21. juli 2006 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 21. juli 2006 #1160 Del Skrevet 21. juli 2006 Å, så koselig med venninne som får baby nesten samtidig som deg! Det skulle jeg gjerne hatt også... ← De dukker opp da du minst venter det Fant det jo ikke ut før i mai eller noe jeg... Men så hadde vi ikke hatt så mye kontakt de siste åra heller. Men blir vel mer kontakt nå tenker jeg Hei Linkri! Har ikKe vært inne å "besøkt" deg før, men er ofte inne å snikleser i dette nabolaget for tiden... Er vel en smule babysyk... Har ikke lest så altfor mye her ennå, men er jo nysgjerrig, vet du kjønnet på babyen din? Så heldig du er! Håper den kommer snart da... Stor ← Så koselig med nytt fjes Du er -lig velkommen tilbake :bukke: Tror kjønnet på babyen er ei jente.. Men har det litt i bakhodet at det kan være gutt også. Kan jo aldri være 100% sikker pm sendt ← Thank you!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå