Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Myztica

:vinke: alle sammen!!

Er fortsatt her jeg.... :sjenert:

39 UKER I DAG!! :hoppe: :hoppe:

Og jeg har ikke akkurat så mange tegn til at det skal skje noe.... :forvirret: Hadde kanskje 5-6 kynnere i går, men de var verken vonde eller ubehagelige. Vi var hos venninne L i går, for å hente vogga vi kunne låne. Sov helt til 11.30 i dag, men det ble jo veldig sent i går da. Muttern har begynt å ringe HVER DAG for å høre om det skjer noe... Ventetiden blir jo ikke akkurat kortere av det. Har jo sagt til henne at jeg kommer til å ringe hvis jeg kjenner noe... :sjenert: Og det kan jo faktisk hende det tar 3 uker til...

Prøver å få sambo til å montere vogga, slik at vi kan få tatt mål av den... Må jo ha madrass :sjenert: Men han er visst like lat som meg om dagen... Skulle egentlig ha vaska og ordna her, men magen er jo i veien hele tida. Så det er egentlig lite jeg får gjort... annet enn å rydde opp på stuebordet og på benken på kjøkkenet.... Og sambo sitter bare og spiller PS2 :sur:

Tenker vi får dra innom en butikk i dag og se om de har pappesker. Tenkte jeg skulle prøve å pakke ned litt av det vi ikke trenger framover. Greit å ha mye klart til den dagen vi skal flytte. Har sikkert nok å henge fingrene i med en liten baby i hus... :) Drømte forresten at vi hadde fått babyen i natt... :ler: Var en litt koselig drøm, og ungen var jo sååå søt :hjerte: Men husker ikke hvordan hu så ut nå da.... annet enn at hu hadde en rosa adidas-dress på seg... (og det har muttern kjøpt). Så hadde jeg visst litt problemer med å skifte bleie :ler: (Jeg har jo ikke akkurat skifta så mange bleier i mitt liv... Så jeg kommer nok til å slite litt i starten :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med bleier blir en rutine med en gang. Vips så er de værste bæsjebleiene bytta, stumpen vasket og ungen skifta på på et minutt! Jeg har fått litt trening som barnevakt og ansatt i barnehage så jeg regner med at det skal gå greit!

Ja det kan bli lange dager om en går å venter, og så skal ho mor ringe hele tiden og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Det med bleier blir en rutine med en gang. Vips så er de værste bæsjebleiene bytta, stumpen vasket og ungen skifta på på et minutt! Jeg har fått litt trening som barnevakt og ansatt i barnehage så jeg regner med at det skal gå greit!

Ja det kan bli lange dager om en går å venter, og så skal ho mor ringe hele tiden og ;)

Regner med at bleieskift blir rutine med en gang ja... Men kommer sikkert til å være litt klønete med en gang :ler:

koselig at du titter innom :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Dette blir mitt innlegg nr 2000!! JØSS, trodde aldri jeg skulle skrive så mange innlegg :ler:

Nå har sambo montert opp vogga. Så nå får vi vel dra ut og kjøpe madrass og overmadrass... :sjenert: Skal forresten spise middag hos svigers i dag også. Bestile mat i går :ler: Karbonader og makaronistuing :sikle:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner med at bleieskift blir rutine med en gang ja... Men kommer sikkert til å være litt klønete med en gang :ler: 

Ja, jeg husker jeg kløna litt med en gang... men det blir som liv sier, fort en vane som er gjort i en fei...

Husker da vi kom hjem fra sykehuset. Vi brukte Pampers der, og hjemme hadde vi kjøpt Libero... Plutselig var ikke teipen der den pleide å være... :ler2: Den første bleia hjemme kåla vi skikkelig med... :rodme:

:hoppe: litt for 39 uker også!

:klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

OJ - 39 uker!!! :hoppe:

Vi får trøste oss med at vi nok blir racere til å skifte bleie etterhvert, vi kommer jo til å gjøre det tusenvis av ganger... *dåne*

Jeg har knapt hatt en eneste drøm om babyer, fødsler o.l jeg da...hadde forventa storinnrykk av det nå som det nærmer seg - har jo lest at det er veldig vanlig. Men, men...babyen kommer vel for det, håper jeg... :sjenert:

Håper på litt action her snart jeg da - men jeg skal prøve å ikke mase så veldig da - for jeg vet jo at det er fint lite du kan gjøre! ;)

Du, du har vel en som kan sladre litt her for oss når ting skjer eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Cr@sh: Ja, jeg håper virkelig det fort blir en vane :) Gruer meg litt kjenner jeg... Tør jo vanligvis ikke ta i babyer! :ler: Men alle sier det blir så forskjellig med min egen... Skjønner lissom ikke det jeg :klø:

linck: Ja, jeg håper virkelig hu finner veien ut snart! Begynner å bli lei...... :sjenert:

Kverula: Har ikke drømt så mye om fødsler og babyer jeg heller altså... Men drømmen(e) kommer nok! Trodde ikke jeg skulle få slike drømmer jeg, ettersom jeg ikke har hatt det så mye fram til nå. Jeg håper virkelig på litt action snart jeg også. Så det er bare å mase i vei ;) Og jeg har ingen sladrevenn.... :(

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Hei!

Spennende tid for deg dette! :hoppe:

Sladrevenn? Melder meg frivillig jeg?

Har deg på msn vettu;)

bare gi en lyd du, så skal jeg sladre ivei! hehe

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud så fort dette går Linkri :overrasket: . Blir litt satt ut når jeg ser at det nærmer seg for de som er før meg i rekka. Da vet jeg jo at det snart er min tur, og ikke sånn veeeeldig klar ennå. Tenker som så at det skal bli koselig å få ham ut og bli kjent og greier, men ellers så har jeg det fint med ham på innsiden. Har nok noe med formen min. Dersom jeg ikke løfter tunge ting, så er jeg jo i ganske bra form og sover godt gjennom hele natten (minst 8 timer).

Gudskjelov er ikke mannen hektet på PC eller PS2 osv. Tror jeg hadde klikket. MEN, han tar det igjen i fotballtitting selv om det ikke er så mye som tidligere. Fotball VM bragte med seg tre kamper om dagen :roll:. MEN, det er hvert fjerde år, så det var greit for meg. Jeg har jo kg ;)

Ha en superflott dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå nærmer det seg :hoppe: Tenk at snart er ved mål :overrasket: Syns ikke er lenge siden du bare var noen få uker på vei. Håper hun bestemmer seg for å komme ut snart.

Det virker ikke som du er så veldig utolmodig ennå. Stemmer det eller?

Torsdags :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Bertine: Send meg en pm med tlfnr ditt, hvis jeg ikke treffer deg på msn! Så kan du gjerne være sladrevennen min ;):klem:

Murmelmy: Ja, det går unna i svinga nå :ler: Det er jo ikke så lenge igjen for deg heller ;) Sambo sitter og spiller PS2 nå og han... :sjenert: Han har heldigvis sletta det PC-spillet han drev på med for en stund siden... da satt han jo døgnet rundt. Men snart har han ikke tid til det noe mer :ler::klem:

IdaC: Det nærmer seg nå ja :hoppe: Når jeg ser tilbake har det egentlig gått veldig fort. Jeg er nok litt utålmodig... Men har forberedt meg på å gå over tida, så... :sjenert::klem:

------------------------------------

Fortsatt ingen tegn til noen fødsel her.... Det murrer da litt bak i korsryggen innimellom, men det er ikke mye! Har jo ikke kynnere heller! Jeg som hadde så mange kynnere for en måneds tid siden, men ingen nå! Det er jo nå jeg skal ha!! :sur:

Var og bestilte madrass til vogga i går, skal hente den etterpå :) Kjøpte et vognsett på babyshop i går også, som jeg skal vaske i dag. Så da får jeg vel gjøre litt klart her :) Men har jo fortsatt ikke pakka sykehusbagen da... Jeg får gjøre det i kveld. Men er litt usikker på hva jeg skal ha med meg... Har jo ikke akkurat så mye klær da, og de som passer bruker jeg jo ofte. Vet ikke hvor mye babyklær jeg skal ha med meg heller... Det meste er jo rosa. Tenk hvis det kommer ut en gutt :ler: Har egentlig det litt i bakhodet, man kan jo ikke være 100% sikker :sjenert:

Skal på kontroll igjen i morgen. Bare det hadde vært den siste....... Men tviler! Venninna mi er 10 dager over termin nå forresten. Tenk at hun snart har gutten sin i armene :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I can see u :sjarmor:

GRATTIS MED 39 UKER!!!

Like lite kynnere her i gården ja...Kjedelige greier! Jeg tenker som så at NOEN kynnere hadde vært greit å få på forhånd,sånn at man vet hva det er snakk om når the real thing setter igang! Men alle sier at det er ikke til å ta feil av så...!

Så bra dere har fått vugga i hus også!

Du må bare sjefe og kommandere litt med mannen! Jeg har blitt DEN sjefssjefen siden jeg ble gigantisk :ler:

Håper vi blir dårlig snart!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Hei på deg!

Nå ser jeg at du har skaffa deg sladrevenn - ellers hadde jeg meldt meg frivillig jeg altså. :)

God tur til Sverige om det blir no' da! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...