Gjest miiip Skrevet 14. juli 2006 #1101 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg sender noen vibber jeg! Håper du slipper å gå to uker over, det er kjedelig. for at det skjer noe snart! VIBB VIBB VIBB VIBB VIBB VIBB VIBB VIBB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 14. juli 2006 #1102 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg sender noen vibber jeg! Håper du slipper å gå to uker over, det er kjedelig. for at det skjer noe snart! VIBB VIBB VIBB VIBB VIBB VIBB VIBB VIBB ← Takk for vibber Håper virkelig jeg slipper og gå to uker over... Men så er jo jeg katastrofetenker også, så her er vi innstilt på det værste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 14. juli 2006 #1103 Del Skrevet 14. juli 2006 Vi får håpe du slipper å gå så lenge over tida, og at beibisen kommer ut snart God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 14. juli 2006 #1104 Del Skrevet 14. juli 2006 Innom for å ønske deg en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 14. juli 2006 #1105 Del Skrevet 14. juli 2006 Ønsker deg en riktig GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 15. juli 2006 #1106 Del Skrevet 15. juli 2006 God helg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 16. juli 2006 #1107 Del Skrevet 16. juli 2006 Å herregud som tida flyr! Tenk at du nå er langt på vei i din 39. uke . Det betyr at du snart skal føde . Det skal nemlig ikke jeg, skjønner du. Har ikke gått opp for lille Murmel at ungen en dag må ut også . Ikke har jeg lest et kvekk om fødsler og ikke tenker jeg noe på det heller Takk for alle hilsner i bokji mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 16. juli 2006 #1108 Del Skrevet 16. juli 2006 Innom med en søndags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. juli 2006 #1109 Del Skrevet 16. juli 2006 Heia vennen!! Så bra at kontrollen var fin! Skjønner hva du mener om å vil bli ferdig...Vi får prøve å være mye på msn fremover og holde hverandre med selskap! Håper søndagen din er fin! ()()()()()()()()()()()())()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()()( Og noen vibber fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 16. juli 2006 #1110 Del Skrevet 16. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. juli 2006 #1111 Del Skrevet 16. juli 2006 @nea, Cr@sh, Ephemera, Bertine, IdaC: Murmelmy: Tida flyr ja!! Nå er det faktisk bare 12 dager igjen til termin! Tanker om fødsel kommer nok raskere enn forventet Hvis ikke fødselen plutselig kommer som et sjokk på deg da Skytte: Ja, vi får være på MSN og holde hverandre med selskap Og takk for vibber Nå er det som sagt bare 12 dager igjen til termin... Altså, 1 uke og 5 dager. Her har vi nedtelling ja Prøver alt jeg kan for å framprovosere noen kynnere, men det hjelper fint lite. Sambo gleder seg til å hjelpe til med "modningsprosessen" framover Han er ikke akkurat vond å be! I går var vi på fisketur med muttern og stefaren min, pluss dattera hans og familien. Vi var ute en tur i båt da, men fisken ville ikke bite. Men uansett var det godt å sitte ut på sjøen i sola. Det blåste litt, så det ble ikke for varmt. Men kjenner jeg blir fort sliten, så vi dro hjem igjen før de andre. Det skulle vi ikke ha gjort fant jeg ut, for etter vi hadde dratt begynte fisken å bite... Bestefaren min hadde visst blitt helt gæærn da han fikk vite at jeg var så langt til skogs. Jeg måtte da skjønne det at jeg skulle ha barn snart, og at det var så nærme termin Men som bestemoren min sa, de var bare redde for meg. Koselig det da Men selv om det nærmer seg, betyr jo ikke det at jeg ikke kan gå ut døra hjemme. Sambo og jeg prøver å finne på noe hver dag, så dagene ikke skal bli så lange... I dag er vi hjemme hos min mor en tur, tenkte vi skulle låne grillen. Så må jeg kopiere lønnsslippene mine. Skal levere de på trygdekontoret i morgen, så jeg får de penga jeg har krav på. Har jo jobbet en del ekstra før jeg ble sykemeldt, og det utgjør jo sikkert noen kroner ekstra i mnd regner jeg med. I morra er vi bedt bort på grilling, til en kamerat av sambo og dama hans. Dama hans var visst litt pratesyk da det gjaldt babyer, og det har jo ikke jeg noe i mot De har to unger selv da... Har aldri vært med sambo dit før, så jeg kjenner dem jo egentlig ikke. Men er jo greit å bli kjent Har forresten mye stikkinger i underlivet om dagen. Kjennes nesten ut som om babyen borrer seg nedover... Det gjør vondt!! Men jeg skal ikke klage, snart er det over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 16. juli 2006 #1112 Del Skrevet 16. juli 2006 Ja, babyen borer seg no vei nedover mot verden på utsiden nå... Tenk at ting kan skje når som helst nå! Kjempespennende! Skjønner godt at sambo ikke er vond å be... til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 16. juli 2006 #1113 Del Skrevet 16. juli 2006 Etter en uke uten nett pga torden er jeg innom og titter etter nye babyer, men her var det vist ingen... Lykke til, snart kommer den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. juli 2006 #1114 Del Skrevet 16. juli 2006 Ja, babyen borer seg no vei nedover mot verden på utsiden nå... Tenk at ting kan skje når som helst nå! Kjempespennende! Skjønner godt at sambo ikke er vond å be... til deg! ← Ja, ting kan skje når som helst nå. Jeg venter og venter... Selv om jeg belager meg på å gå over tida. ÅÅ, så gla jeg skal bli hvis jeg slipper det Etter en uke uten nett pga torden er jeg innom og titter etter nye babyer, men her var det vist ingen... Lykke til, snart kommer den! ← Her har det ikke kommet noen baby nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. juli 2006 #1115 Del Skrevet 17. juli 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 17. juli 2006 #1116 Del Skrevet 17. juli 2006 Det skjer nok noe her snart vil jeg tro! Gleder meg til det blir no' action!!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 17. juli 2006 #1117 Del Skrevet 17. juli 2006 Håper virkelig jeg slipper og gå to uker over... Men så er jo jeg katastrofetenker også, så her er vi innstilt på det værste ← Høres kjent ut! (fordelen med at man ikke får før termin, er at man ikke mister noe av permisjonen. Så jeg prøver å tenke på at jeg godt kan ha litt fri alene nå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. juli 2006 #1118 Del Skrevet 17. juli 2006 Innom og sjekker ståa! Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 18. juli 2006 #1119 Del Skrevet 18. juli 2006 Sender over noen føde-vibber og satser på at det skjer noe snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. juli 2006 #1120 Del Skrevet 18. juli 2006 Skjer det noe eller? til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå