Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Nå er det ikke lenge igjen!! Kan skje når som helst nå jo!!

SPENNENDE :hoppe:

Sitter med en sånn gru-gleding til jeg kommer dit du er nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*kremt* Er du her eller...?! :sjenert: Må ikke bli borte så lenge av gangen nå! Tar tre minutter å lage full forvirring i hodene våre vettu :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

OJJJJ, så mange som hadde vært innom!! Så koselig :) :) STOOOOOR :klem: til dere alle!

Ingen fødsel på gang her!

38 UKER I DAG!!! :hoppe:

Nå kan det skje når som helst... Men foreløpig ingen tegn! Bare noen kynnere i løpet av dagen, men de er verken ubehagelige eller vonde.

Skal på fisketur med sambo og svigers i morra da :) Blir bare dagstur. Skulle gjerne ha ligget over, men hvis jeg må på do går det heller dårlig tror jeg. Ettersom jeg må gjøre fra meg ute vel og merke.... Setter jeg meg ned, kommer jeg meg ikke opp igjen :hoho:

Har forresten kjøpt bilsete i dag. Vi hadde egentlig bestemt oss for å bruke bagen med sikkerhetsnett i starten, ettersom svigers hadde det. Men etter å ha testa det ut, dro vi rett på babyshop og kjøpte sete ja :ler: Noe så tungvindt da! :sjenert: Ellers går alt i den vanlige tralten....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Nå er det natta på meg tror jeg..... Må opp tidlig i morra. Sambo og jeg skal i banken og krangle i morra.... Skal egentlig krangle mye om dagen vi.. Både på elkjøp og expert (ikke med hverandre da...). Monsterkunder ja :ler: Men ting skal ikke være enkelt, og vi må jo stå på krava!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg deg som sitter der uten å komme deg opp :ler: Nå er det ikke lenge igjen LinKri :hoppe: Føler du at dere har alt klart til den lille? Vi er langtifra klare vi, så det er godt jeg har såpass lenge igjen

Lykke til i banken i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med 38 uker :) og enda mer spennende tid du går i møte!

Håper du får en fin fødselsopplevelse :)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

38 uker ja, de aller fleste føder en eller annen gang mellom uke 38 og 40, så nå nærmer det seg! DET ER SÅ SPENNENDE!!! :hoppe:

Jeg VET hvordan det er med de dobesøkene i det fri...det er IKKE lett. :riste:

GOD HELG! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JUHU!! 38 UKER!! Nå blir det snart andre boller!!

Hehe,jasså,flere som står på krava ja! Bra det for det trengs i dette landet hvor ingen kan yte service...Svært få i allefall!

Skal krangle litt med Elkjøp vi også...!

Hvilken stol kjøpte dere?!

:ler: Syns jeg ser deg trille over ende og bli liggende i lyngen og kave!!

Er jammen meg ikke enkelt med disse magene! Sambo pleier å le godt av meg når jeg får overbalanse i senga og bare ruller til siden! Dem skulle prøvd det!

Hvordan går det ellers da?Klar til det store?

Lurer på om jeg er det....Vil egentlig bare bli ferdig med det og få ut bebisen min!

Håper dere får ei fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen fødevibber:

((((((((((((((((vibber)))))))))))))))))

Lykke til med innspurten, du har noe fantastisk i vente. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Nå hadde jeg skrevet en laaaangt innlegg og svart dere alle, så skal denna maskina klikke!!!! :frustrert: Jaja, STOOR :klem: til dere alle som er innom!

Ingen fødetegn i sikte, så tusen takk for vibber pondusa :) Kan godt sende noen flere, tar gjerne i mot!

Føler at vi har det meste i hus nå, IdaC . Mangler bare vogga som vi skal låne av venninne L. Senga gidder jeg ikke å sette opp før vi har flytta, i og med at vi får huset 14.august :) Tenkte vi kunne bruke vogga eller bagen de første ukene. Vi mangler babycall da, men det får vi kjøpe etterhvert. Er jo ikke akkurat det viktigste. Men en ting er sikkert, jeg skal ikke ha en sånn med kamera på for det har jeg sett ulempen med. Kameraten til sambo har det, og mora sitter jo og ser på denna skjermen HELE tida lenge etter ungen har sovna. Og hvis ungen mister smokken, løper hun opp med en gang. Før ungen har begynt å skrike og... Så nei, en helt enkel en her i hus ja :Nikke:

Det er flere som skal krangle med Elkjøp altså, skytte . Elkjøp er jammen meg sleipe!! Har jo 2 års reklamasjonsrett i følge forbrukerkjøpsloven, men de prøver seg på at man kan tolke loven forskjellig. Det går jo ikke ann å tolke loven på en annen måte :frustrert: Er jo ikke dum heller da. Ikke har de peiling på produktene sine heller. Da jeg har vært der og skal kjøpe et eller annet, leser de jo opp bare det som står på info'n... Og det har jeg jo ikke lest i fra før lissom.... :sarkasme: Heretter er det kun Expert for min del... De kan jo yte service i alle fall! (Det var dagens klaging... :ler: )

Ellers ingen fødetegn i vente. Har vært på kontroll i dag. Opp 12 kg totalt, BT, U-stix og Hb var helt fint. Ingen ødemer :) Hadde litt lav Hb sist, men den hadde steget litt igjen nå! Han var litt usikker på om hodet var festet eller ikke. Men det lå da godt nedi bekkenet i alle fall! Har time der neste fredag igjen.... håper egentlig ikke jeg må dit, men jeg kan vel bare drømme... Er fullt innstilt på å gå 2 uker på overtid jeg nå... for det er så TYPISK!! :sur: Jeg vil bli ferdig nå! Jeg er så leeeeei!!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...