Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Myztica

:vinke: Nå har jeg PERMISJON!! :hoppe: ja, da nærmer det seg kan man si!! 21 dager igjen til termin.....

Her er det ikke mye action, Murmelmy :ler: Har jo ikke kynnere en gang! Hadde jo mange kynnere for noen uker tilbake, da magen stramma seg i tide og utide. Men nå er det stille gitt... :sjenert: Kunne godt fått tilbake noen..

Takk for praten på MSN miiip, det var koselig :) Og takk til dere andre som titter innom :hjerte:

I dag har jeg vært på kontroll. Alt så helt fint ut :) Hadde glemt å ta med urinprøve, men skal dit neste uke også. Har jo ingen symptomer på at det skal være noe... (men det har jeg forsåvidt aldri) Har gått opp 11 kg totalt. Er fornøyd med det, ettersom jeg spiser som en hest! Skjønner ikke hvor all maten og isen tar veien, jeg er jo veldig mye i ro også :klø: Ellers har jeg fått rompetroll!! :( Skal på apoteket og kjøpe salve etterpå tenkte jeg...

I dag kommer sambo hjem fra laksefiske :hoppe: Han har visst ikke fått noen fisk, men han andre har fått en på 8 kg!! :sjokkert: ÅÅÅ... Det skulle vært meg... Hadde sikkert blitt helt 100 tenker jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia snuppa!!

Takk for kjempekos prat på msn idag! Fint å dele ting med en som er like langt!

Grattis med 37 uker og permisjon :sjarmor: Hvor kult er ikke det da?!

Stter her og ser på bilstolen vi har kjøpt og bare faller helt bort :ler:

Satser på at vi begynner å få litt kynnere etterhvert nå ja!

Men er vel ikke alle som får det?

De vondtene tror eg er hodet ja,hadde sånn jeg også og lillegull har festet seg.Nå kjenner jeg det oftere og lurer på om jeg snart får den "vannmelon mellom bena" følelsen som mange skriver om! Har det ikke enda men!

Håper du får ei kjempefin helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest cecilia

Hei LinKri :klem:

Innom og snikleser litt.. :sjenert:

Ja, nå nærmer det seg babytid med stormskritt!

Så bra at alt så fint ut på kontroll..

Ellers får du ha en fin-fin helg, og husk å slappe av masse ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Skytte, miiip, Cecilia, Wasabi: :klem:

Endelig ble det overskya og kjøligere... Er egentlig gla i varmen og sommeren jeg, men ikke dette året nei :ler:

Kjeder meg egentlig litt om dagen, for det er jo ingenting som skjer.... Kunne egentlig tenkt meg en ferietur, men det er vel kanskje dumt å dra langt unna nå som det nærmer seg. Ellers er formen fin den :) Og jeg er så gla at jeg har sluppet unna hevelser o.l i bena!

Nå er sambo borte... Bare noen timer tror jeg. Han skulle være med å spille inn musikkvideo faktisk! :sjenert:

Fortsatt ingen tegn til at ting nærmer seg... Er heldig hvis jeg har EN kynner på en dag.. Begynner å bli rimelig lei nå! Men er jo fortsatt 19 dager igjen til termin.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med permisjon :-D

Nå er det ikke lenge til du kan holde den lille jenta i armene dine! :hjerter:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tåler heller ikke sola og varmen i år. Mest fordi jeg er kvalm... Så jeg holder med deg i at det er deilig når det blir overskyet ;) Det er det her også nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare titter innom jeg!

Skjønner hva du mener,umulig å ikke bli litt lei nå ja...Vil bare ha ut lillegull og se hvem det er!!

Jeg har 1 hoven fot :ler: så jeg har hatt sånn 50-50 flax/uflax!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Ephemera: Takk :) Flere som ikke tåler varmen ja ;) Håper det blir overskyet i morra også. Venter egentlig på at det skal begynne å regne. Hadde vært godt om det kunne regne noen dager nå, for da blir det litt kjøligere inne!! :klem:

Pi@: Takk :):klem:

Skytte: 1 hoven fot ja :ler: Ja, da har du hatt 50-50 flax/uflax som du sier :):klem:

Sambo og jeg skulle egentlig til muttern i dag, men ettersom sambo kom hjem litt sent, får vi ta det i morgen. Hadde kjøpt inn grillmat, men kan godt grille i morgen. ÅÅÅÅ, som jeg gleder meg til vi får huset vårt. Skal nemlig kjøpe gassgrill da... er ingen vits i å kjøpe det nå, for vi har ingen plass å ha den. Er jo rene sandkassa utafor her, så det er ikke koselig å sitte ute en gang :(

Sitter og ser litt på fotball... Er absolutt ikke fotballintr., men det er jo finale :) Og nå er det ekstraomganger. Håper egentlig det blir straffeomganger til slutt, for det er jo så spennende :) HEIA ITALIA!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Heia Italia ja! :hoppe:

Gratulerer med permisjon forresten - og under 3 uker til termindatoen! :hoppe:

Deilig at det har blitt skya - og her regner det som bare det! Hevelsen i føttene har gått ned litt for min del. Så heldig du er som ikke er plaga med vann i kroppen! :-D

God kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sier det samme som Kverula, heldig du som ikke er plaget med hevelser. For det er noe herk. Jeg får ikke på meg sko, og det er direkte vondt :forvirret: Regnet her og i går og i dag, og det er jeg glad for :)

Elsker vanligvis varme og sommer, men i år har den vært til besvær :forvirret:

Håper du får en fin mandag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Sko er et problem her også, IdaC. Har to par som er sånn som jeg bare kipper på meg - men det går jo ikke nå - får bare halve foten inni...så da blir det sandaler da. Og hæler kan jeg bare glemme... :forvirret:

Men det hjelper nå som det har blitt kjøligere og overskya! :)

Ha en god dag, LinKri! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg brukte sambo sine slipperser på slutten :ler: str 43..og jeg bruker 39 selv til vanlig,nå er det ik lenge igjen nei!!så spennende :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...