Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Kverula, Murf og Pi@: :klem:

I natt fikk jeg jo nesten ikke sove, for jeg hadde så J%&#% halsbrann :frustrert: Drakk jo nesten 1 liter melk i natt også, før det gikk over. Tror jeg må på apoteket, for å få noe bedre saker... Selv om melk hjelper en liten stund, men bare helt til jeg skifter stilling i senga. Og det gjør jeg veldig ofte for tida :sjenert: Sambo kom hjem i 4-tida i natt... Lukta ikke akkurat godt nei :ler: Men det var sikkert koselig for han å være med kompisene sine en kveld også. Er jo nesten bare sambo og meg om dagen. Til helga skal vi til venninne L på fest. Selv om det er 1 times tid unna, drar vi hjem på natta tror jeg.. Jeg kan jo ikke drikke uansett, så :ler:

Skal forresten til frisøren om en time :hoppe: Hva skal jeg finne på i dag da tro...? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kose deg masse i helga! :klem:

Også så fort som tiden har gått - det er jo ikke lenge igjen til terminen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:frustrert: Halsbrann!!! Jeg bruker noe som heter Frutin tror jeg,kjøper det på helsekosten og det kan anbefales!

Åh,så digg med så mye egenpleie! Det fortjener du virkelig også!

Og det er jo så utrolig godt å føle seg fresh...Mmm!

Hva ble det hos frisøren? Rødt :sjarmor::ler:

Tittet innom deg som snarest her inatt,så du var her så tenkte jeg oioioi,er det noe pågang eller?! Men så var du bare sent oppe du også :ler:

Begynner å bli litt nervøs jeg nå sånn inni mellom!

Kos dere på festen og ha ei finfin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wasabi

Anbefaler Gavescon-tyggetablettene fra apoteket mot halsbrann, litt ekkelt de første gangene men virkelig effektive! Tygges i munnen til de skummer og svelges. Ellers har utrolig nok snopet "Love Hearts" fra dagligvarebutikkene omtrent samme effekt (skummende stoff som legger seg som et lokk på spiserøret) - smaker mye og er utrolig mye billigere! Så de er kjekke å variere med på dagtid kan du si! :)

Endret av Wasabi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Jeg knaska også Gaviscon og Love Hearts mot halsbrann! ;)

Nå fikk jeg akutt behov for frisørtime og div hudpleie, manikyr, massasje osv. :ler: Særlig frisør. Har alt for mye hår på hodet om dagen...

Ha en riktig fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!!

Hvordan går det?! Må ikke begynne med for lange pauser herfra nå :ler:

Snart er vi mammaer!!! Jippi!!!

Tenker på deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

:vinke:

Dette er måneden din, ikke sant? Når er det du har termin?

Gleder meg til å følge med på innspurten :hoppe:

Ha en super onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Hei alle sammen! :vinke:

Skytte, kan vel egentlig ikke være borte for lenge nå... Men jeg har ike født enda! :ler:

Takk for tips mot halsbrann. Kjøpte meg Gaviscon jeg, flytende. Klarer ikke slike tyggetabletter. Men det smakte helt forferdelig!! Men det hjelper da :) Så nå er nettene mine reddet!

Drar en tur til venninne L i dag, og blir til i morgen. Sambo har dratt på laksefiske, og blir borte 2 dager... Får håpe han kommer hjem med litt middag da :sikle: På fredag skal jeg på kontroll, er litt fristende å campe over hos muttern så jeg slipper å stå opp så tidlig. Pluss at det er kaldt og godt i kjelleren der. Jeg sliter så i varmen om dagen. I natt var det så varmt, så jeg fikk nesten ikke sove :sur:

Ellers er formen fin den. Trulta mi romstrerer da så godt hun kan inni magen :hjerte: Er forresten 37 uker i dag!!! :hoppe: på fredag går jeg ut i fødselspermisjon :)

Hadde masse stikkinger nederst i magen og i underlivet et par dager her, gjorde jo vondt å røre seg til og med. Men det er over nå. Kanskje hu borra seg enda mer nedi bekkenet?? :klø: Vondt gjorde det i alle fall!! Blir spennende å se om hodet er festet på fredag :)

linck: Dette er mnd min ja :) Har termin den 28. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Jeg har også stikninger og vondter som du beskriver - jeg lurer også på om det kan ha noe med hodet og festing å gjøre. Håper det! ;)

Ellers unner jeg deg ikke halsbrannen, men nå ser jeg at du har funnet noe som hjelper. Det er jo bra. Her i huset holder det med Lovehearts foreløpig - og det smaker jo ikke så verst. :grine2:

Ha en fortsatt fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
:hoppe: for 37 uker - nå blir du jo regnet som "på terminen" om fødselen setter i gang i nærmeste framtid! :-D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 uker og permisjon! :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Det blir spennende å komme inn hit igjen etter ferien og se hva som har skjedd! Lykke, lykke til de neste ukene!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bertine

Heisann!

Jøss, 37 uker!! Tiden går fort!

*Tenk at du snart får se gull jenta* :hoppe:

Stor sommerklem fra B :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...