minnimy Skrevet 27. juni 2006 #1021 Del Skrevet 27. juni 2006 er ikke du føde klar det fødes jo i hytt og pine her inne håper alt står bra til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 27. juni 2006 #1022 Del Skrevet 27. juni 2006 Heia vennen!! Så bra at hun har snudd seg nå!!! Vettug jente allerede! Ligner nok på mammaen sin Hvordan gikk det idag?! Kommer mer tilbake imorgen tror jeg! Hvis ikke Gud skulle få et illebefinnende å lage godvær her plutselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. juni 2006 #1023 Del Skrevet 28. juni 2006 Gullet26: murmelmy: IdaC: Er veldig gla for at hu har snudd seg. Min store skrekk var også setefødsel... Legen sa også at det var liten sjans for at hun kom til å snu seg nå, så da satser vi på det Pi@: cecilia: Skjønner godt at du er lei, og du er jo noen uker lengre enn meg også Tida går så saaaaakte.... Murf: De må da bli svimle av å ligge opp ned så lenge :klø: minnimy: Er fødeklar jeg nå (tror jeg da... ) Men hu må nok vente et par uker til inni magen.. Er vel det beste det... Skytte: Det gikk bra hos psyk.JM. Hu er så koselig Skriver mer om det i neste innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. juni 2006 #1024 Del Skrevet 28. juni 2006 I går var vi hos psykiatrisk JM på sykehuset Vi fikk omvisning på føden (jeg har fått det før, men sambo måtte også få se). Så snakka vi om fødselen, når vi skulle ringe og hvor vi skulle gå, om fødestillinger osv Hu sa også at jeg ikke skulle ha 4-mannsrom, ettersom jeg har slitt psykisk under svangerskapet. Hu ville at de skulle gjøre det best mulig for meg ved å skjerme meg litt. Hu skulle skrive et notat i journalen min, så de andre på avdelingen er klar over det. Så jeg får enten enerom eller to-mannsrom. 2mannsrom er helt greit for min del, hvis ikke familierommet er ledig Hadde vært helt supert med familierom så sambo også kunne være der i 2 døgn Men sjansen er vel liten... tror det er veldig populært. I går ettermiddag fikk jeg besøk av venninne K, som har termin et par uker før meg. Vi satt og prata om at vi kunne føde omtrent samtidig, for da kunne vi jo dele rom Det hadde jo vært superkoselig da, men skal vel mye til for at det skal klaffe. Etterhvert fant vi ut at vi ville ha den samme fødestua, så vi kunne ikke føde samtidig allikevel Skal forresten til hudpleier om en halv time. Fikk gavekort av sambo på bursdagen min, og ansiktspleie er jo SÅÅÅ godt!!! Gleder meg Er forresten 36 uker i dag!! :hoppe: 30 dager igjen faktisk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 28. juni 2006 #1025 Del Skrevet 28. juni 2006 !!! 36 uker !!! !!! 4 uker igjen !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 28. juni 2006 #1026 Del Skrevet 28. juni 2006 til Cr@sh! Nå har jeg kommet hjem fra hudpleieren. Og det var såååå godt Selv om det var litt tungt å ligge på ryggen 1 time, men det gikk bra. Hun smurte meg inn med mange forskjellige kremer, og satte på damp. Kjente jo nesten at porene åpnet seg Fikk også japansk energimassasje. Var veldig avslappende, med rolig musikk i bakgrunnen og. Så nå har jeg babyhud i ansiktet. Hun sminket meg etter jeg var ferdig også, så nå ser jeg jo FRESH ut Blir visst en liten bli-ny uke dette her, for på fredag skal jeg til frisøren. I kveld skal vi til venninne P og grille. Det er ikke akkurat noe bra grillvær, men det gjør jo ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 28. juni 2006 #1027 Del Skrevet 28. juni 2006 For noen fine dager du har hatt, LinKri! *veldig misunnelig på den hudpleien* Håper formen holder seg og at du får en fin tid fram mot fødselen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 28. juni 2006 #1028 Del Skrevet 28. juni 2006 GRATTIS MED 36 UKER!! *slumre og drømme meg bort i hudpleie...* Det er deilig å unne seg sånne ting altså! Fordi du fortjener det...Sitat;reklamen Kos å være på msn litt igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 28. juni 2006 #1029 Del Skrevet 28. juni 2006 Gratulerer med 36 uker Nå begynner det jo virkelig å nærme seg.. Hudpleie og massasje hørtes jo helt fantastisk deilig ut. Jeg også vil Du får ha en fortsatt fin dag, vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. juni 2006 #1030 Del Skrevet 28. juni 2006 Så deilig med litt selvpleie! Kose deg med grilling i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 29. juni 2006 #1031 Del Skrevet 29. juni 2006 for 36+1 uker!!! Tenk at nå er det faktisk snart juli...og ikke lenge igjen. Blir nesten svett av tanken, jeg... God torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 29. juni 2006 #1032 Del Skrevet 29. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 29. juni 2006 #1033 Del Skrevet 29. juni 2006 Den ansiktspleien hørtes helt knall ut! Kan tenke meg det er deilig med slike ting når man begynner å få stor mage. Er ikke sikkert man føler seg like vel hele tiden når kroppen forandrer seg så mye. Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. juni 2006 #1034 Del Skrevet 29. juni 2006 Wasabi: Takk takk Skytte: Var kos å skravle på msn i går ja Blir da så lenge mellom hver gang nå... (Men jeg er jo aldri hjemme noe mer da...) Cecilia: Det begynner å nærme seg nå ja... Hun kan godt komme om 2 uker Spennende at det skjer ting hos deg nå Kverula: Murmelmy: Snart juli ja... Min måned.. Både litt spennende og skremmende IdaC: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. juni 2006 #1035 Del Skrevet 29. juni 2006 Den ansiktspleien hørtes helt knall ut! Kan tenke meg det er deilig med slike ting når man begynner å få stor mage. Er ikke sikkert man føler seg like vel hele tiden når kroppen forandrer seg så mye. Ikke lenge igjen nå ← ansiktspleien var helt knall også! Gleder meg allerede til neste gang. Tenkte jeg skulle ta en time i slutten av august igjen. Har jo igjen en time på gavekortet mitt Ikke lenge igjen nå nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. juni 2006 #1036 Del Skrevet 29. juni 2006 Det ble visst grillvær i går allikvel. Sola tittet fram, og vi koste oss med masse god grillmat I dag har sambo og jeg vært over grensa en tur, "harry-tur" Er så godt å sitte i bilen med air-con på da det er så varmt ute. Blir da helt slått ut av varmen jeg... Nå er sambo på fest, kjørte han på vorspiel i 20-tiden. Så da dro venninne K og jeg på kino. Det er hun som har termin 18 dager før meg... Så der satt vi med de struttende magene våre Så på "the omen", trodde den skulle være mer skummel jeg... men så eeeelsker jo jeg skrekkfilmer da, så jeg tåler vel en del Men kjente at magen stramma seg litt innimellom, og lillegull var litt urolig til tider. Men koselig var det uansett Jeg får vel ta meg en og krype til sengs. Skal bli godt å få rettet ut magen nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 29. juni 2006 #1037 Del Skrevet 29. juni 2006 The Omen har jeg lyst til å se! Var den bra? Var på kino i stad jeg også, Mission Impossible 3, og de viste traileren til The Omen før filmen begynte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 29. juni 2006 #1038 Del Skrevet 29. juni 2006 The Omen har jeg lyst til å se! Var den bra? Var på kino i stad jeg også, Mission Impossible 3, og de viste traileren til The Omen før filmen begynte. ← Har svart deg i boka di Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 30. juni 2006 #1039 Del Skrevet 30. juni 2006 Innom for å ønske deg god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 30. juni 2006 #1040 Del Skrevet 30. juni 2006 Gavekort på to ansiktspleier? Så lurt! Har bare hatt ansiktspleie en gang og det var til bryllupet, og jeg kunne gjerne tenke meg å gjentatt suksessen! (Bryllupet også, forresten...) God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå