Gjest Myztica Skrevet 26. juni 2006 #1001 Del Skrevet 26. juni 2006 alle sammen!! PC'n vår skulle jo så klart streike her om dagen... Men tror det har ordna seg så vidt nå, den slår seg i alle fall ikke av i tide og utide... Skikkelig irriterende var det, for da jeg skulle prøve å søke etter virus og spyware, slo den seg av... og uansett hva jeg gjorde egentilg! Da kan man si hormonene bruste i kroppen etterhvert ja Sambo og jeg var på hotelltur i helga vi da Men det var litt skuffende, for hotellrommet var ikke akkurat så mye å skryte av. Og det var så inni H*%&#¤% varmt om natta, så jeg måtte faktisk stå opp 2 ganger for å ta meg en ISKALD dusj, så jeg fikk kjøle meg ned... Så det ble ikke mye søvn den natta nei. Og jeg er sååå gla for at vi bare bestilte ei natt og ikke to... (som vi egentlig hadde tenkt på). I går da vi skulle hjem, tok vi en STOOOR omvei.. med vilje da. Så da fikk vi med oss både Jotunheimen, Dovre og Rondane på samme dag... Men det var 10 timer i bil da På lørdagen var vi i en bjørnepark i Valdres. De hadde 5 bjørner der, og to av dem var bare 5 mnd gamle og SÅÅ søte Vi var der da de skulle mates, og det var gøy å se på. De fikk epler og kaker til mat da. så stakk de en klo ned i eplet, og knasket på det Det var jo så søtt å se på da!! Skal forresten på føde-poliklinikken kl 14 Regner med vi får UL oppdaterer senere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 26. juni 2006 #1002 Del Skrevet 26. juni 2006 Det ble ikke akkurat store 50-siders festen men.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wasabi Skrevet 26. juni 2006 #1003 Del Skrevet 26. juni 2006 Lykke til på kontroll i dag - spent på referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. juni 2006 #1004 Del Skrevet 26. juni 2006 Så spennende med kontroll - jeg venter også spetn på referat! Det bjørnene hørtes forresten heeeelt nydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 26. juni 2006 #1005 Del Skrevet 26. juni 2006 Bjørner er bare sååå søte ja!! Goooinger! I allefall på avstand Vært på hotell dere også ja! Koselig det,bortsett fra den varmen da...Men,men! Oioioi kontroll idag ja! Gleder meg til å høre om den! Håper lille snuppa har snudd seg nå*kryssekryssekrysse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 26. juni 2006 #1006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei tuppa Hørtes koselig ut med hotellovernatting og tur, selv om nattesøvnen ble litt redusert. Du får ha masse, masse lykke til på UL Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 26. juni 2006 #1007 Del Skrevet 26. juni 2006 Gøy med UL! Kjipt med alt for varme netter på hotell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 26. juni 2006 #1008 Del Skrevet 26. juni 2006 Spent på oppdatering fra UL jeg nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 26. juni 2006 #1009 Del Skrevet 26. juni 2006 Oi, ny UL! Så spennende! Ikke lenge igjen til dere får se den lille irl da! Så herlig! Føler du deg veldig klar allerede eller er det fremdeles bare fryd å gå gravid synes du!? Håper du får en fortsatt fin kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 26. juni 2006 #1010 Del Skrevet 26. juni 2006 Lykke til på kontroll i dag - spent på referat! ← Så spennende med kontroll - jeg venter også spetn på referat! Det bjørnene hørtes forresten heeeelt nydelig ut! ← De bjørnene var helt nydelige ja Hadde bare så lyst å hoppe over gjerdet og kose med de Men da hadde jeg vel kanskje ikke kommet hel ut igjen... Bjørner er bare sååå søte ja!! Goooinger! I allefall på avstand Vært på hotell dere også ja! Koselig det,bortsett fra den varmen da...Men,men! Oioioi kontroll idag ja! Gleder meg til å høre om den! Håper lille snuppa har snudd seg nå*kryssekryssekrysse* ← Hei tuppa Hørtes koselig ut med hotellovernatting og tur, selv om nattesøvnen ble litt redusert. Du får ha masse, masse lykke til på UL Ha en fin dag ← Det var veldig koselig, hvis jeg ser bort i fra nattesøvnen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 26. juni 2006 #1011 Del Skrevet 26. juni 2006 Gøy med UL! Kjipt med alt for varme netter på hotell. ← Varme netter på hotell vil jeg ikke ha noe av noe mer... Spent på oppdatering fra UL jeg nå! ← Koselig å se deg her igjen, Kverula Oi, ny UL! Så spennende! Ikke lenge igjen til dere får se den lille irl da! Så herlig! Føler du deg veldig klar allerede eller er det fremdeles bare fryd å gå gravid synes du!? Håper du får en fortsatt fin kveld! ← Er ikke så lenge til vi får se den lile irl nei Jeg føler meg veldig klar om dagen, er lei av å gå gravid. Så hu kan godt komme neste uke! (Må vente til etter 1.juli, så sambo får 6 uker perm istedet for 5 ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 26. juni 2006 #1012 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei hei Titter bare innom og tenkte jeg skulle legge igjen et spor. Følger med deg, og det blir kjempespennende nå fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 26. juni 2006 #1013 Del Skrevet 26. juni 2006 Ja, da har vi vært på UL da Og hu har lagt seg med hodet godt ned i bekkenet!! Det var litt beroligende kan man si! Så var det jo kjempekoselig med en liten titt til da. Så faktisk ut som om hun vinket til oss Og da sa legen: "Hei mamma og pappa!" Ellers målte han vekta til å være ca. 2700gr. Så hu vil være rundt 3600 ved termin ( +/- 10% da). Ellers har vi vært på babyshop en liten tur i dag.. Kjøpte noen bodyer... Skulle egentlig ikke kjøpe noe mer. Men det var jo 3stk for 99 kr Kjøpte også sånn gravid-belte, ettersom svigermor spanderte. Og en liten rangle Skal på sykehuset en tur i morgen også, til hu psykiatriske JM. Sambo skal være med Nå er det snart natta for meg kjenner jeg.... Må tidlig opp i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 26. juni 2006 #1014 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei hei Titter bare innom og tenkte jeg skulle legge igjen et spor. Følger med deg, og det blir kjempespennende nå fremover! ← Der datt du innom også i mellomtiden Koselig at du titter innom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 27. juni 2006 #1015 Del Skrevet 27. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 27. juni 2006 #1016 Del Skrevet 27. juni 2006 Så fin UL dere var på... Håper dere får en fin samtale med Psyk. jordmor i dag. Mannen og jeg skal til jordmoren min i slutten av juli/begynnelsen av august for at han skal få vite litt (og jeg) om hva som skjer fremover. Ingen av oss har jo peiling, og ettersom vi ikke har fått plass på kurs så avtalte jordmor og jeg det. Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 27. juni 2006 #1017 Del Skrevet 27. juni 2006 Så koselig med ekstra UL, sier jo aldri nei takk til det vi Så deilig at hun har lagt seg med hodet ned, mitt store skrekken er at hun ikke kommer til å gjøre det, og at jeg ender opp med setefødsel Lykke til hos JM i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 27. juni 2006 #1018 Del Skrevet 27. juni 2006 Så fint at den lille prinsessa di har snudd seg riktig veien . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 27. juni 2006 #1019 Del Skrevet 27. juni 2006 Så bra at hun hadde snudd seg da Man blir jo litt beroliget da ja.. Skjønner godt at du begynner å bli lei, for det er jammen meg jeg også nå Ha en fin dag da, berta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 27. juni 2006 #1020 Del Skrevet 27. juni 2006 Bare innom og setter litt spor igjen! Så flott med UL og at hun hadde snudd seg! En bekymring ute av verden... Min har ligget med hodet ned siden uke 28, må være helt sprengt med blod i hodet Kjenner følelsen av at det er litt fristende å kjøpe litt til... Men blir litt forskrekket over at de små klærne kommer til å være for store i starten, de er jo så små! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå