Gjest Myztica Skrevet 19. juni 2006 #981 Del Skrevet 19. juni 2006 Grooo, miiip, TeddyToria, Skytte, iss og bertine: I dag har jeg vært på kontroll hos legen min. Alt så helt greit ut. Gått opp 8 kg totalt hittil Og det er jeg STORfornøyd med! Var litt utslag på urinprøva, men det har det forsåvidt vært hver eneste gang. Og jeg har vel vært igjennom 4-5 AB-kurer så... Legen var også usikker på leie, om hu lå med hodet opp eller ned. Så han skulle sende henvisning til UL, så da får jeg vel det i løpet av 2 uker tenker jeg. Sier ikke nei takk til en liten titt til jeg Magen har fulgt kurven sin (i følge hans måling), og jeg hadde ingen ødemer Neste kontroll er om 2,5 uke, og skal gå hver uke etter det. Ellers skjer det ikke stort her på min front... Var på fisketur i helga med muttern og samboern hennes. Vi grilla hjemme hos dem først, NAM NAM Blitt litt mye grilling i det siste, men det er jo såååå godt!! Har fått helt dilla på ostepølse og hvitløksmarinert svinefilet... Merker at søvnen begynner å bli dårligere. Våkner mye om natta, og jeg finner ingen behagelig stilling noe mer. Har ikke vært så mye plaget med halsbrann, men det har virkelig satt inn for fullt nå! Må opp å drikke melk om natta, for det hjelper en liten stund faktisk. Men så plagsomt da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. juni 2006 #982 Del Skrevet 19. juni 2006 JUHU! 50 sider! Får vel lov til å ta en liten fest, vel? Gøy med en ekstra UL! Og høres koselig ut med fisketur. Håper du får sove greit framover. Halsbrann er ikke gøy, nei. Jeg knaska Gaviscon da jeg var omtrent like langt på vei som du er nå. Plagene ga seg litt igjen på slutten når knøttet kom lenger ned i magen, håper de gjør det for deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2006 #983 Del Skrevet 19. juni 2006 Tenk, nå nærmer det seg skikkelig!!! Og så moro med en ekstra UL da! Halsbrann er ikke no' særlig...har aldri hatt det før, men nå har jeg det stadig vekk. Heldigvis varer det ikke så lenge ad gangen. God mandagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juni 2006 #984 Del Skrevet 19. juni 2006 Moro med ekstra UL... Ja, hvem sier vel nei til en liten titt på mageboeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. juni 2006 #985 Del Skrevet 19. juni 2006 50 SIDERSFEEEEST!!!! WEEEEEEEEEEE!!! Så bra med fin kontroll hos legen! Og ekstra UL ja Jeg vil også!!! Ang halsbrann så funker lovehearts på meg! Og på helsekosten har de noe som heter Frutin og det funker også bra! Bare et lite tips...! Grillmat Jeg savner grillmat...Her er det øsende pøsende regn......... *reiser ned til LinKri jeg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 19. juni 2006 #986 Del Skrevet 19. juni 2006 Har ikke vært så mye plaget med halsbrann, men det har virkelig satt inn for fullt nå! Må opp å drikke melk om natta, for det hjelper en liten stund faktisk. Men så plagsomt da... ← Jeg begynner å merke litt til det nå jeg også, selv om jeg ikke har fått vondt i halsen ennå... Bare gulper (om du skjønner hva jeg mener?). Må nå ligge med ekstra pute under hodet på natten, ellers ligger jeg og gulper det jeg spiste sist. Løsningen i fag har vært en diger bøtte med soft shake is. Bedre å gulpe det enn vårruller Ha en super uke, snuppa. Lover å komme sterkere tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. juni 2006 #987 Del Skrevet 20. juni 2006 Så kjekt med ekstra UL Vi sier jo aldri nei takk til en ekstra titt på den lille Halsbrann har jeg vært plaget med en stund. Noen dager er det veldig ille, så kan det gå flere dager før jeg merker noe. Og Gaviscon har virkelig reddet meg mange ganger. Det hender jeg tar en før jeg sovner og da er jeg uten halsbrann den natta. Tirsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 20. juni 2006 #988 Del Skrevet 20. juni 2006 Riktig bonus meg ekstra UL . Får tro at hun ligger meg hodet riktig veien til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 20. juni 2006 #989 Del Skrevet 20. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 20. juni 2006 #990 Del Skrevet 20. juni 2006 heisann,krysser fingre for at hodet er riktig vei.spennende å følge med deg også,litt godt å være ferdig,tankene mine var om hvilke fødsel jeg fikk og jeg skal jo ikke klage. du har masse å glede deg til,jeg får stirr når jeg ser henne storesøster er såååååååå stolt kos deg og husk å slappe av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 21. juni 2006 #991 Del Skrevet 21. juni 2006 Hei Lenge siden sist nå.. Så fint å høre at alt står bra til med deg og den lille Ha en fin-fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 22. juni 2006 #992 Del Skrevet 22. juni 2006 ARTIG ARTIG GOD HELG SNUPPA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 22. juni 2006 #993 Del Skrevet 22. juni 2006 Håper dere får ei kjempefin StHanshelg snuppeluri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 22. juni 2006 #994 Del Skrevet 22. juni 2006 Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 22. juni 2006 #995 Del Skrevet 22. juni 2006 Høres ut som du hadde en veldig fin kontroll her tidligere i uka, og en ekstra UL gjør jo heller ingenting! God helg til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 22. juni 2006 #996 Del Skrevet 22. juni 2006 35 UKER!!! (+1 dag...) faktisk BARE 36 dager igjen.... Det høres litt mindre ut enn 5 uker... Er bare innom en kjapp tur, svarer dere i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 22. juni 2006 #997 Del Skrevet 22. juni 2006 35 uker Så morsomt med en ekstra UL, får håpe beibisen har klart å snu seg rett vei da! Stoor fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 23. juni 2006 #998 Del Skrevet 23. juni 2006 Er det virkelig bare 35 dager igjen???? Oj, oj, oj, nå begynner det å bli spennende sier som de andre, får håper hun bestemmer seg for å snu seg riktig vei før den tid. Ønsker deg en riktig god StHans helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 23. juni 2006 #999 Del Skrevet 23. juni 2006 35 dager igjen - og tenk, snart er vi inne i fødemåneden din! Og jammen er jeg ikke så langt bak deg heller...vi går spennende tider i møte! God St.Hans-helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milly:) Skrevet 24. juni 2006 #1000 Del Skrevet 24. juni 2006 Hei LinKri! Ville bare ønske deg en fortsatt kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå