Murmelmy Skrevet 16. juni 2006 #961 Del Skrevet 16. juni 2006 Å herregud 34 uker!!! Det går sabla fort assa! Godt å lese at du har det bra og at tilværelsen ikke er så aller verst . Og tenk at om ikke mange ukene så har dere flyttet til et nytt sted. Og det huset er jo rett og slett råflott Vi driver også og titter på hus ute i Asker. Da er vi nærme mannens jobb og vi vil da kjøpe en bil til så jeg kan farte som jeg ønsker. Først må vi få det vi vil ha for leiligheten, minimum 2.9', og så må vi finne huset vi vil ha. MEN, livet smiler lell God helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. juni 2006 #962 Del Skrevet 16. juni 2006 Heia vennen!! Grattis med 34 uker!!!! Bare 6 igjen på oss nå Det skal bli meg et liv Men da har dere en dato og kan mobilisere alle dere kjenner så bør det gå unna i en fei!! Håper du har det bra og får ei kjempebra helg! Klem fra din søster hvalrossen2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. juni 2006 #963 Del Skrevet 16. juni 2006 Blir spennende med flytting! og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. juni 2006 #964 Del Skrevet 16. juni 2006 Heia vennen!! Grattis med 34 uker!!!! Bare 6 igjen på oss nå Det skal bli meg et liv Men da har dere en dato og kan mobilisere alle dere kjenner så bør det gå unna i en fei!! Håper du har det bra og får ei kjempebra helg! Klem fra din søster hvalrossen2 ← Bare 6 uker ja!! Får håpe babyene våre sover på samme tid, så vi får skravla litt på MSN Men det skal vel MYE til for at det skjer... Ser lissom for meg at lillegull kommer til å henge i puppen hele døgnet! god helg til deg også Blir spennende med flytting! og god helg! ← så koselig å se deg her inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. juni 2006 #965 Del Skrevet 16. juni 2006 !!! Grattis med 34 uker !!! Hvor blir tida av? :klø: ← Ja, man kan virkelig lure på hvor tiden blir av... :klø: Håper bare ukene framover nå går fort Å herregud 34 uker!!! Det går sabla fort assa! Godt å lese at du har det bra og at tilværelsen ikke er så aller verst . Og tenk at om ikke mange ukene så har dere flyttet til et nytt sted. Og det huset er jo rett og slett råflott Vi driver også og titter på hus ute i Asker. Da er vi nærme mannens jobb og vi vil da kjøpe en bil til så jeg kan farte som jeg ønsker. Først må vi få det vi vil ha for leiligheten, minimum 2.9', og så må vi finne huset vi vil ha. MEN, livet smiler lell God helg snuppa ← Ja, tenk om ikke mange ukene har vi flyttet til et nytt sted... Selv om det bare er nabokommunen da Har dere lagt ut leiligheten for salg eller? Får håpe dere får det dere vil ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 16. juni 2006 #966 Del Skrevet 16. juni 2006 Juli er jo rett rundt hjørnet, utrolig som tiden flyr! Føler det var i går at du annonserte graviditeten din.. Goa helgå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. juni 2006 #967 Del Skrevet 16. juni 2006 Nå begynner jeg å bli lei denne varmen!!!! Det hadde passa med litt torden og regn nå, så det blir lettere å puste... Har problemer med å gå normalt også, for jeg fikk krampe i leggen for 2 dager siden.. og jeg er STØL enda. Har da ikke kjent maken jeg... Det var dagens klaging Har vært på Expert og kjøpt bordvifte i dag Henta sambo sin hos svigers for noen dager siden, men i går kveld var den KAPUTT gitt... Og det er jo så godt å ha vifte om natta. Har satt den på kommoden ved senga, så den blåser rett ned på meg Tror forresten ikke lillegullet har lagt seg med hodet ned enda. Kjennes faktisk ut som om hun ligger i tverrleie. For det buler ut på ene siden på magen (ser ut som hodet eller rompa) og det sparkes i fra på den motsatte siden Men det er da liv der inne, og det er jo så morsomt å se på at magen beveger seg hit og dit Skal på kontroll igjen på mandag hos legen min. Håper virkelig den livmora mi har vokst litt siden sist, for ellers har den ikke vokst på en måned.... (enten har den vokst for mye, eller for lite. Blir aldri fornøyd ) Men det er vel som mange andre sier; kommer ann på hvordan babyen ligger også..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. juni 2006 #968 Del Skrevet 16. juni 2006 Juli er jo rett rundt hjørnet, utrolig som tiden flyr! Føler det var i går at du annonserte graviditeten din.. Goa helgå! ← Og der dukka du opp i mellomtiden Når jeg ser tilbake på tiden som er gått, har det gått veldig fort koselig at du titter innom. God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. juni 2006 #969 Del Skrevet 16. juni 2006 Der var du på nett igjen!! Det er jaggu ikke lenge igjen for deg og skytte nå.. Blir helt svett jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. juni 2006 #970 Del Skrevet 16. juni 2006 Der var du på nett igjen!! Det er jaggu ikke lenge igjen for deg og skytte nå.. Blir helt svett jeg! ← Nei, det er ikke lenge igjen nå gitt... du blir svett ja! Tenk på meg da, iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. juni 2006 #971 Del Skrevet 16. juni 2006 Det ble ikke store runden på meg i dag... Rakk bare noen dagbøker. Begynner å bli trøtt nå, og jeg gleder meg sånn til å legge meg "under" vifta!!! .... og nå sparker lillegull så hardt at jeg får vondt!!! Nå skjønner hva muttern mente med at det kjentes ut som jeg turna i ribbena i hennes da jeg var inni magen.. (Selv om hu ikke sparker i ribbena enda... GRØSS ) nå er det natta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 17. juni 2006 #972 Del Skrevet 17. juni 2006 Bare 6 uker igjen Hvor blir tiden av? Jeg og har vært støl i leggen i flere dager etter å ha hatt krampe. De krampene er noe av det verste jeg har vært borti. Men nå har jeg begynt å ta magnesium og kalcium, og har ikke hatt det siden. Om det er tilfeldig eller det virkelig hjelper det vet jeg ikke Stor helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. juni 2006 #973 Del Skrevet 17. juni 2006 Gratulerer med 34 uker og husovertakelse den 14.august . Det kommer helt sikkert til å gå kjempebra. Nå har dere god tid til å forberede flyttinga og planlegge hvordan dere skal legge det opp. Fint at det er mange som kan hjelpe dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. juni 2006 #974 Del Skrevet 17. juni 2006 Bare 6 uker igjen Hvor blir tiden av? Jeg og har vært støl i leggen i flere dager etter å ha hatt krampe. De krampene er noe av det verste jeg har vært borti. Men nå har jeg begynt å ta magnesium og kalcium, og har ikke hatt det siden. Om det er tilfeldig eller det virkelig hjelper det vet jeg ikke Stor helge ← Ja, hvor blir tiden av :klø: Har hørt at det skal hjelpe å ta magnesium, men det var å få ræva i gir da Helge tilbake!! Gratulerer med 34 uker og husovertakelse den 14.august . Det kommer helt sikkert til å gå kjempebra. Nå har dere god tid til å forberede flyttinga og planlegge hvordan dere skal legge det opp. Fint at det er mange som kan hjelpe dere. ← takk takk Har en stund å forberede oss på nå ja. Selv om jeg helst skulle ha flytta inn i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 17. juni 2006 #975 Del Skrevet 17. juni 2006 Min ligger også på tvers og "gnager" på ribbeina på høyre side. Spesielt ille er det når jeg ligger på ryggen med beina opp, og det gjør jeg jo endel pga alt vannet i beina *sukk* Orker ikke ligge sånn mer enn maks et kvarter om gangen, og det er skjelden jeg klarer konsentrere meg om å lese hele den tiden fordi det gjør vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 17. juni 2006 #976 Del Skrevet 17. juni 2006 Ser lissom for meg at lillegull kommer til å henge i puppen hele døgnet! Lurt å innstille seg på det, ja! Så blir ikke sjokket så stort! Håper du har en fin dag i dag og at du ikke blir helt koko av varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. juni 2006 #977 Del Skrevet 18. juni 2006 Å jøsses... 34 uker!?? Skal sei, nå er du straks mamma! Knøttet kan jo komme når som helst egentlig, og ingenting er sikkert mellom 3 uker før og etter termin! Kanskje er du mamma om bare et par uker allerede!?? Juba juba! Forsøk med magnesium mot leggkramper/stølhet ja - det gjorde underverker for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. juni 2006 #978 Del Skrevet 18. juni 2006 Hoho!! Koselig å skravle litt med deg igjen!! Kan ikke fatte at vi snart er mammaer Så lurer jeg sååå innmari på når v får! Om det blir samtidig eller bare med litt mellomrom eller mange dager eller...!! Kos deg idag! Og lykke til på kontrollen imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. juni 2006 #979 Del Skrevet 18. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 19. juni 2006 #980 Del Skrevet 19. juni 2006 Takk for hilsen... Sitter på jobb, så rekker ikke å skrive så mye, men tenker på deg! Gleder meg til vi får nett i det nye huset.... så kan vi snakkes på msn igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå