Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Hvilket sykehus skal dere til?

Vi var på omvisning på Fr.stad i går, og det var jo bare SÅ fint der! Fy flate, de har gjort om litt siden søstern ble født der i 1991 kan man si...

Lover bra... jeg skal også dit...

Grattis med 33 uker LinKri! :hoppe: Og så flott mage du har! :hjerter: Kunne ikke se noen form for strekkmerker jeg heller....

Åh... det er flott med mager! :klappe:

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Wasabi

Hei LinKri! Gratulerer med dine 33 uker på vei og en flott gravidmage! Ønsker deg all hell og lykke de nærmeste ukene! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Takk for alle koselige hilsninger! Det varmer :hjerte:

Var hos JM i går, hu som var så sur sist. Men i går var hun veldig hyggelig, kanskje for at sambo var med?? :ler: Lillegullet hadde ikke lagt seg med hodet ned :( Så hvis hu fortsatt ikke hadde lagt seg til rette om 2 uker (neste kontroll), måtte jeg på UL visst nok.... Håper virkelig hun snur seg innen det, for seteleie vil jeg ikke ha noe av! :sjenert: Ellers hadde SF-målet mitt roa ned litt... :ler: Har jo hele tiden vært på den øverste grønne streken, men nå var jeg på den rød i midten faktisk :) (selv om den ikke hadde vokst noe på 2 uker.... :klø: ) Men JM og lege måler jo så forskjellig, så det har vel noe å gjøre med det tenker jeg. Ellers så alt fint ut, og UVI var borte!

Kjenner at lillegullet er VELDIG aktiv i dag. Kjennes nesten ut som om hu ligger i tverrleie, for det buler ut på ene siden og sparkes i den andre siden. Litt artig å se på (og litt vondt... Begynner visst å bli sterk) :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei snuppa!!!

FLOTT MAGE og GRATTIS MED 33 UKER!!!

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

Jeg har også ligget rett på den øverste grønne strekken på symfyse-fundus mål. Skal bli spennede å se hva jordmor måler den til å være på tirsdag. Men synes det er så rart at vi to er så langt oppe da ingen av oss har spesielt store mager... Må jo være lett å måle feil dersom man er større eller mindre enn normalt.

Håper helgen din blir knall!!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia snuppa!!

Aha,lille jenta vil ikke legge seg nedover..Hem hem! Du får snurre og turne litt,kanskje det hjelper?!

Koselig med en til UL da! Spes hvis hun da har snudd seg læll,for det hender JM tar feil! Skal krysse alt jeg!!

Har dere hørt noe mer om overtakelsen av huset forresten?! Spennende!

Håper dere får ei kjempefin og koselig helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

NYDELIG mage! :) Gratulerer med 33 uker.

Fint at du får snakka ordentlig med noen om fødsel og evt fødselsdepresjon og sånt i forkant. Jeg tror man står bedre rusta mot det når man er klar over problemstillingen og har en sånn innstilling som du har. :klappe:

I følge min jordmor kan det magemålet gå litt i rykk og napp ettersom mageboern flytter på seg. Satser på at hun snur seg med hodet ned før neste kontroll!

Håper du klarer å kose deg med magen i innspurten! Premien er verd alt strevet! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SF-målet mitt har vært mindt på den røde streken hele tiden, men nå på tirsdag var det LANGT over det grønne feltet... Henger sammen med at babyen ikke har snudd seg, den ligger jo så langt opp at puppene hviler oppå magen jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker på deg!

Er du fullt opptatt med nyhuset eller?! Er så spent på å høre jeg!!

Håper du har det fint og bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig har jeg også kommet meg på besøk til deg. Er veldig spent på hvordan det går med husovertagelse og flytting. Moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Gjesta

Hei på deg!

Leeeenge siden jeg har oppdatert meg her nå, men det ser ut til at dere har det bra!

Så FLOTT mage du har - tenk at den snart blir borte igjen. Jeg for min del tror jeg kommer til å savne magen min veldig...trives veldig godt som gravid og syns tida flyr veldig fort nå.

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke: alle sammen!!! STOOOR :klem: til dere alle :)

Har ikke fått vært her på noen dager, for nettet har vært nede igjen... Fikk det igjen i dag :) vi får overta huset 14.august... Og det betyr at lille tulla vår har kommet til verden innen den tid. Men det får gå, er mange som har sagt de kan hjelpe oss med flyttinga. Min mor ville jo VELDIG gjerne sitte barnevakt da :ler: Men får vel først se hvordan formen er etter fødselen tenker jeg... :sjenert:

Ellers er jeg da passert 34 UKER!!! (34+1 i dag da....)

Magen begynner å bli STOOOOR... (Den ser veldig liten ut på bildet i forhold til virkeligheten :klø: ) Kjenner det begynner å bli litt tungt ja... Føler at jeg vagger avgårde :ler: Og jeg føler meg virkelig som en stor HVALROSS!! :sjenert:

Men ellers er formen fin :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...