Gjest @nea Skrevet 5. juni 2006 #921 Del Skrevet 5. juni 2006 litt for hus Hadde sikkert vært en fordel å flytte inn før termin ja, kan jeg tenke meg. Godt å ha alt i orden til beibisen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2006 #922 Del Skrevet 6. juni 2006 Gratulerer med nytt hus! Det er jo med andre ord veldig mye som skal skje i ukene fremover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 6. juni 2006 #923 Del Skrevet 6. juni 2006 til den heldige huseieren. Et nydelig hus dere valgte dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 6. juni 2006 #924 Del Skrevet 6. juni 2006 Hei LinKri Godt at hu rører på seg igjen da. Hun lille inni her er veldig sånn også. Lite aktiv i noen dager, for så å bli helt hyper Du er heldig som har en samboer som faktisk orker å "bare titte" Min hater slik han Håper alt går bra hos psykologen og jordmora! Ikke lenge igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 6. juni 2006 #925 Del Skrevet 6. juni 2006 @nea: Hadde vært veldig greit hvis vi fikk det før termin Håper virkelig det!! Marillia: Ja, det skjer mye framover nå ja... Det er egentlig bra, for da går tiden litt fortere (begynner å bli litt lei her...) Pi@: Takk takk Er veldig fornøyd selv, og jeg gleder meg MASSE til å flytte inn. Klarer nesten ikke vente jeg Cecilia: Veldig godt at hu rører på seg inni der ja. Blir litt mer rolig, selv om det til tider kan være ubehagelig Sambo liker å titte han, var faktisk han som foreslo det I dag har jeg vært hos psykologen og psyk.JM. Det gikk bra begge deler. Ble ingen omvisning på føden eller så mye prat om fødsel i dag. Tar det heller nesten gang (om 3 uker), ettersom det var fullt kjør på føden i dag. Og hu syntes det var greit at sambo også skulle få omvisning på føden før vi pratet om det Så får vi tro det er litt roligere neste gang. Ellers prata psykologen min og jeg om det å bli mor, og om fødselsdepresjon. Synes det er greit å ha det litt i bakhodet... Selv om mange sier at du kommer til å føle slik og slik med en gang du får babyen på magen, vil jeg ikke ha noen forventninger om det egentlig. For hvis jeg ikke skulle føle den STORE kjærligheten for barnet mitt akkurat da, så vet jeg at det er helt normalt det også Men jeg håper jo så klart at jeg "forelsker" meg i babyen min med en gang, men hvis det ikke skjer.. ja, da kommer det senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 6. juni 2006 #926 Del Skrevet 6. juni 2006 Ser sååå fint ut i huset!! Heldig du!! Håper maten smakte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pippitine Skrevet 6. juni 2006 #927 Del Skrevet 6. juni 2006 hei. ikke sikker på om jeg skriver til rett person nå. he, he. men det merker jeg vel. ikke gjort dette så mye men. håper det er bra med deg og magen. sees. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. juni 2006 #928 Del Skrevet 7. juni 2006 En onsdags- til deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. juni 2006 #929 Del Skrevet 7. juni 2006 Ser sååå fint ut i huset!! Heldig du!! Håper maten smakte! ← Maten smakte bra Var TACO da snille sambon min som lager mat til sin gravide kvinne (ellers skal jeg si matmonster..) hei. ikke sikker på om jeg skriver til rett person nå. he, he. men det merker jeg vel. ikke gjort dette så mye men. håper det er bra med deg og magen. sees. ← Du har skrevet til riktig person, vennen En onsdags- til deg... ← tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. juni 2006 #930 Del Skrevet 7. juni 2006 33 UKER I DAG!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. juni 2006 #931 Del Skrevet 7. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. juni 2006 #932 Del Skrevet 7. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. juni 2006 #933 Del Skrevet 7. juni 2006 Takk, iss!! Der var magebildet mitt ja... Tatt i dag Litt strekkmerker ja... Men hvem bryr seg??? Er vel bare litt av sjarmen det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. juni 2006 #934 Del Skrevet 7. juni 2006 Fiiiiiin mage!!!! Og jeg ser iiiiingen strekkmerker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. juni 2006 #935 Del Skrevet 7. juni 2006 Hello pink lady Måå få kalle deg det nå...!! Internspøk;ærtabærta alle sammen!! Tihi...! Og nok en gang;fiiine magen din!! Strekkhvaforno?? Ser ikkeno jeg nei! Bare en herlig liten babyhybel! Bra det gikk godt hos psykologen! Litt dumt at det måtte fødes så mye akkurat da dere skulle på omvisning da... Men lurt dere kunne komme tilbake om 3 uker! Hva ble det til middag da?!Litt spent på den jeg,hehe! Glad for at jeg har blitt kjent med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 7. juni 2006 #936 Del Skrevet 7. juni 2006 OG SELVSAGT GRATTIS MED 33 UKER!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. juni 2006 #937 Del Skrevet 7. juni 2006 Fiiiiiin mage!!!! Og jeg ser iiiiingen strekkmerker ← Takk ser ingen strekkmerker?? De er jo SÅÅ synlige... Synes jeg da Hello pink lady Måå få kalle deg det nå...!! Internspøk;ærtabærta alle sammen!! Tihi...! Og nok en gang;fiiine magen din!! Strekkhvaforno?? Ser ikkeno jeg nei! Bare en herlig liten babyhybel! Bra det gikk godt hos psykologen! Litt dumt at det måtte fødes så mye akkurat da dere skulle på omvisning da... Men lurt dere kunne komme tilbake om 3 uker! Hva ble det til middag da?!Litt spent på den jeg,hehe! Glad for at jeg har blitt kjent med deg! ← Pink Lady ja.. Passer bra det Middagen ble svenskeburger med ost på, salat og potetmos Det var GODT!!! Men jeg er sulten igjen jeg vettu... Men skal klare å vente til kl 21 i alle fall. Må ha et måltid da, pga den antiobiotikan... Glad for at jeg har blitt kjent med deg også! Du er super! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 7. juni 2006 #938 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg synes dere begge er suuuuupre jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 7. juni 2006 #939 Del Skrevet 7. juni 2006 Jeg synes dere begge er suuuuupre jeg!!! ← Blir da helt rørt jeg! Du er super du også, iss regnbuereven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 8. juni 2006 #940 Del Skrevet 8. juni 2006 Hvilket sykehus skal dere til? Vi var på omvisning på Fr.stad i går, og det var jo bare SÅ fint der! Fy flate, de har gjort om litt siden søstern ble født der i 1991 kan man si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå