Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Ojsann, gratulerer med hus!

Kan dere flytte rett inn når dere får det, eller er det mye som må fikses først? Spennende i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Pi@, IdaC, @nea: TAKK :)

miiip: Takk, takk :) Vet ikke helt når vi får overta. Blir vel i sommer en gang håper jeg, helst før lille tulla kommer til verden, men.. :sjenert:

Murmelmy: Skal sende deg en PM jeg ;):klem:

Grooo: Takk :) Vi kan flytte rett inn, heldigvis! Det meste er nyoppussa der :hoppe: Og det er bare så nyyyydelig :hjerter: GLEDER MEG!!

Fru Fomle: Vet ikke helt enda... Håper det ikke blir alt for lenge til :klem:

-----------------------------------------------------------------------------------------------

32 UKER I DAG :hoppe::hoppe:

I dag har jeg hatt minimalt med vondter, men da skal det jo selvsagt være noe annet :ler: Hu er jo SÅÅÅ rolig inni magen igjen... På fredag og lørdag var hu VELDIG aktiv, men plutselig så er hu helt rolig. Det kunne jo være en mellomting synes jeg :sur: Men, får se det ann til i morra.... :sjenert: Vil ikke ringe føden heller, for å virke helt overhysterisk... For jeg er vel kanskje litt overhysterisk :sjenert: Men har da prøvd både kald, søt saft og is, men hjelper ikke.

Ellers skjer det ikke stort her... Sambo og jeg var og så på spisestue i dag, men det er jo så dyrt!! Skal ikke kjøpe enda da, men artig å titte litt :) Kunne ønske vi kunne flytte inn i morra :ler: Men håper virkelig vi får flytte inn før termin, men det blir vel mest sannsynlig etter tenker jeg... :sjenert:

Skal snart bort til venninne P (min forlover) :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Gratulerer som huseiere, og ikke minst 32 uker :klem:

Så utrolig spennende det må bli, med flytting og slikt!

Ha en fotsatt fin-fin kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei du,mini mamma ;) glede meg til nurket kjæm. da skal tante kose da :klem: og neste å er det bryllup!!!!!!!!!!!!! koskos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei gratulerer med nytt hus,det er en fantastisk følelse kan jeg tenke meg,har hus selv og det er herlig å ikke ta så mye hensyn... :ler:

grattis med 32 uker,det går fort fremover snart har vi vært vår nurk i armene,alt klart?

vi har jo en del fra første jente så vi har ikke kjøpt så mye nytt,men litt blir det jo alltid :sjenert: såååååå mye fint til babyer.

lykke til videre og grattis igjen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HURRRRRRAAAAA!!!

Gratulere!! Har ikke fått vært her på en stund pga jobbing og Tulla og sånn... Så når jeg har vært her har det vært de øverste på mine innlegg jeg har rekt...

Jeg vil ha en sniktittt om jeg kan??? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia snuppa!!

Er så koselig å snakke med deg på msn!! Vi er så like at jeg av og til lurer på om jeg snakker med meg selv :ler:

Håper du har en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Pi@, Cecilia, Pippitine, Cr@sh, IdaC, minnimy, iss, La Traviata, Murmelmy, Skytte: :klem:

Murmelmy: Vet ikke helt når vi får flytte inn enda. Får brev om møte neste uke tenker jeg :) men jeg vil flytte inn NÅ!!!! :hoho:

iss: Sender over nettadressa da jeg har deg på MSN ;)

Skytte: Måtte bare le litt av det du skrev :hoho: Ja, vi er veldig like. Nesten så jeg har begynt å lure selv innimellom :klø: :ler: Du er bare SUPER! :kyss:

------------------------------------------------------------------------------------

Nå sitter jeg og har en koselig prat med Pi@ på MSN :) Så har jeg fått sambo til å smøre noen brødskiver til meg :sjarmor: Jeg er blitt et stort MATVRAK!!! :sjenert: Synes jeg er sulten hele tida jeg....

Og nå dukka Skytte opp på MSN også :) KOSELIG :hoppe:

Lille tulla mi rører på seg igjen nå :) Tror bare hu har noen VELDIG rolige dager, for så å ta helt av igjen... Og i går ble jeg så irritert på denna ungen. Det virka som hu tok fart fra ribbena og dunka enten hodet, arm eller ben mot underlivet mitt. Det stakk til, og jeg skrek! :hoho: Og hu fortsatte utover dagen også, dunka mot rompa mi på en måte... huff... Ubehagelig!

Men nå skal jeg bare spise først, så skal sambo og jeg dra til nabobyen for å titte på møbler :) Bare se da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke sagt hadet til deg for maskina låste seg :frustrert: Den er skikkleig guffen idag..den må bare prøve seg på å streike nå :frustrert:

Lykke til med tittinga!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med huskjøp og 32 uker! Her kommer det jammen til å skje store ting i sommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke:

Her var det jammen meg stille og rolig... :ler:

Skjer ikke stort på min front om dagen. I morgen skal jeg til psykologen igjen, så skal sambo og jeg til hu psykiatriske JM og prate om fødsel senere på dagen.. På torsdag skal vi skrive kontrakt på huset!!! :hoppe: :hoppe: Er så spent på når vi får det altså... Hadde jo vært ypperlig å få det før termin, men jeg tviler.... :sjenert:

Ellers er lillegullet aktiv om dagen... Kjennes nesten ut som om hu turner inni der :ler: Koselig det da, men litt ubehagelig til tider... :sjenert:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...