Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Myztica

Hei alle sammen!! :vinke:

Bare en liten snartur innom. Er hos muttern og låner nettet, for nettet hjemme har ikke funka siden ONSDAG!! :frustrert: Det var en "telenormann" der i dag, men nettet funka fortsatt ikke... Men det er vel kanskje fordi ikke huseierne var hjemme. TYPISK!! :frustrert: Og vi som er på boligjakt også, føler at jeg mister helt kontroll over mulige hus da internett er borte...

Er forresten 31+5 i dag, snart 32 gitt!! :hoppe: Kjenner det begynner å bli litt tyngre dette her... :sjenert: Og nå begynner jeg virkelig å lure på hvor stor denna magen skal bli, for den bare eser ut jo!! :sjokkert: Strekkmerkene har begynt å komme og...

Og nå kom akkurat muttern for å sniktitte om hva jeg skrev... Og hun sa: "Nå er jeg hos mamma, for hun er så snill" :ler: Ja, DU er snill mamma! ;)

Håper jeg er tilbake på nett igjen snart :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Vi blir jo litt bekymret for deg når du blir borte sånn i dagesvis vettu... Det kan du hilse han telenormannen med! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå nå ble jeg glad!! Godt å se du har vært innom!!

:frustrert: telenorlortmann!!! De må da kunne fikse opp i sånne saker og ting?! Har de ikke utdannelse kanskje?! Kunne fyrt meg opp jeg ja :ler:

Hehe,mammaer er som regel bare snille og veldig gode å ha ja!

OG GRATTIS MED 32 UKER IMORGEN!!!!Weeee nå er det ikke lenge igjen!!

Og magen vokser ja...slutter vel ikke med det ør lufta går ut :ler:

Når har du neste kontroll?Jeg skal 14.juni!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Vi blir jo litt bekymret for deg når du blir borte sånn i dagesvis vettu... Det kan du hilse han telenormannen med!  ;)

Blir da litt rørt jeg, at dere blir litt bekymret for meg :hjerte::klem:

Koselig med en oppdatering... :mrgreen:

Kos deg med mamma'n din du... de er kjekke å ha.... ;)

De er kjekke og ha ja :ler::klem:

Ååååå nå ble jeg glad!! Godt å se du har vært innom!!

:frustrert: telenorlortmann!!! De må da kunne fikse opp i sånne saker og ting?! Har de ikke utdannelse kanskje?! Kunne fyrt meg opp jeg ja :ler:

Hehe,mammaer er som regel bare snille og veldig gode å ha ja!

OG GRATTIS MED 32 UKER IMORGEN!!!!Weeee nå er det ikke lenge igjen!!

Og magen vokser ja...slutter vel ikke med det ør lufta går ut :ler:

Når har du neste kontroll?Jeg skal 14.juni!

32 uker ja... :sjenert: Håper den siste tiden går fort! er ikke lenge til du også er 32 uker ;) Skal på kontroll den 8.juni jeg :) Til hu JM som jeg ble så sur på sist, men sambo skal være med så kanskje hu er litt blidere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Vi har fått tilbake nettet!!! :hoppe: Og nå sitter jeg her bare for å få tiden til å gå... Driver nemlig med budrunde på et hus (Skytte:det huset jeg viste deg). Og nå har vi satt et siste bud, med frist til kl 16. Så dette blir spennende!!

Ellers er formen sånn og opp ned. Psykisk går det veldig greit om dagen, fysisk så har jeg litt vondter her og der... Litt stikkinger i magen, og noe mensmurringer nå og da. Men magen strammer seg ikke i tide og utide noe mer da :) Og i går da vi var på butikken, kjentes det ut som lillegullet tok fart fra ribbena og hoppa ned på urinblæra mi. Trodde nesten hu prøvde å bane seg vei ut jeg... Og det gjorde litt AU kan man si... :ler: Ellers er hun veldig rolig inni magen da... Merker for det meste bare glidende bevegelser om dagen, med noen små dult veldig langt nede. Flere som kjenner bevegelser LANGT ned..?? :klø:

I helga som var, var vi forresten på hyttetur med svigers :) Det var koselig, men litt slitsomt også. Broren til sambo var med, pluss kone og unger. Så det ble ikke så mye søvn kan man si... Kjentes jo ut som jeg hadde vært på fylla i 14 dager på lørdagen :ler: Hadde sovet minimalt ja.... :sjenert: Hvordan skal dette bli da babyen kommer mon tro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GRATTIS MED HUS :hoppe::hoppe:

Har du lyst til å dele det med meg på en PM? Vi driver og ser på hus vi også, skjønner du...

Tenk snart 32 uker! Da er det jammen ikke lenge igjen! Gleder meg til jeg er der...om en hel måned :roll:

Ha en superduper kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...