Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Myztica

:vinke: alle sammen! Håper dere alle hadde en fin dag i går :)

Sambo og jeg dro til muttern i går. Så først på barnetoget, så gikk vi ut og spiste. Koldtbord :sikle: Og jeg ble SÅÅÅÅ mett! (Og jeg måtte jo så klart driste meg til å spise roastbiff... :sjenert: ) Og jeg angrer litt nå.. :ler: Men håper det har gått bra :)

Ellers er jeg 30+1 dag! :hoppe::hoppe: Bare 10 uker igjen... Håper ukene går fort altså :) Men det skjer mye framover.. Bl.a:

MAI: - Til helgen har sambo bursdag, har bedt inn familie på lørdag

- Helga etter skal vi på hyttetur med svigers

JUNI - Første helga i juni skal vi til Oslo på hotelltur

- Andre helga i juni skal sambo på noe treff, og jeg skal vel være med (litt)

- Pluss at jeg har bursdag :)

... og da er det plutselig litt over en måned igjen... :sjenert:

Ellers ringte banken i dag, og vi har fått huslån!!! :hoppe: :hoppe: Han sa vi bare kunne dra og se på hus, så tenkte vi skulle ringe megler i dag og avtale visning på et hus som ikke er solgt enda... (gikk glipp av visninga). Håper vi finner et hus fort... som vi liker og trives med :) Men er jo klar over at det kan ta sin tid og da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge igjen nå nei! Spennende!

Og spennende med huskjøp da! Morro å dra på visning og dagdrømme om hvordan man vil få det! Ikke sikkert det tar så lang tid heller da, vi endte med å kjøpe det tredje huset vi så på! Krysser fingre for dere ihvertfall!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Ikke lenge igjen nå nei! Spennende!

Og spennende med huskjøp da! Morro å dra på visning og dagdrømme om hvordan man vil få det! Ikke sikkert det tar så lang tid heller da, vi endte med å kjøpe det tredje huset vi så på! Krysser fingre for dere ihvertfall!

Det blir spennende framover nå ja :) Bra du krysser fingre :klem:

:hoppe: Så fint at dere har fått klarsignal for lån!! Mye Morro fremover for dere nå ja ;)

:hoppe::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

Jeg har visst helt glemt å skrive at jeg har funnet ut at en tidligere venninne er gravid!! Vi var veldig mye sammen på ungdomskolen, og for et par år tilbake. Så mistet vi kontakten igjen, men hørte noen rykter om at hun var gravid så da sendte jeg en sms til henne. Og hun har jo termin bare 2 uker før meg! Så vi skulle ta opp igjen kontakten nå da :) Det var koselig :)

Ellers er jeg blitt litt bekymret for den lille tulla inni magen min... Har egentlig kjent litt lite liv nå.. I går og i dag. Kjenner at hu rører så vidt på seg, men ikke noe spark og livligheter nei... Sambo lytta på magen i dag, og hørte hjertelyden.. Så hu lever da. Men allikvel klarer jeg ikke å slå meg til ro med at hu er så rolig... :sjenert: Hvis ikke bevegelsene tar seg opp i dag, så får jeg vel kanskje ringe føden... Er litt redd for å virke helt hysterisk og da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!

Takk for praten! Ble det mer leven i magen?!

Hvor legger mannen hodet når han hører hjertelyden? Sambo har prøvd noen ganger men hører ingen ting....Men så er han da så utålmodig også da...

Så morsomt med hun venninna di! Det blir nok koselig å ha kontakt igjen tipper jeg!

Håper du fikk deg en god hvil! :klem:

GRATTIS MED HUSLÅN FORRESTEN!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du kjenner liv, så vil jeg tro at hun bare har snudd seg og sparker mot ryggen. Tror du ikke det da? Gratulerer med huslån, håper dere finner noe dere liker snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann,takk for hilsen i boken min.

jeg vil også tro at hun bare har snudd seg,har du prøvd vidundermiddel,saft?

her er aktiviteten varierende også,men jeg slår meg til ro med at så lenge jeg kjenner noe så er det liv.

grattis med huslån,herlig å kunne kjøpe noe nytt,men det var det å finne noe en liker da :)

ha en fin helg.... :klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Hei LinKri, og god helg!

Så bra at dere fikk huslån! Det blir nok spennende med huskjøp.. ;)

Har også dager/perioder der lille tulla er litt mindre aktiv. Er nok helt normalt det, men skjønner at du blir urolig av det. Er akkurat slik selv :ler: Du må hvertfall ikke være redd for å ringe.. De er jo så koselige på føde atte.. :)

Ha ei super helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med forestående huskjøpe! :hoppe:

Ønsker deg en riktig god helg!

Endret av Cr@sh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

Grattis med huslån! Spennende om dere finner noe nå da!

Håper bekymringene er borte nå og at du koser deg i helga. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica

Hei alle sammen!

Joda, det ble da liv i magen til slutt. Dagen etter begynte jeg nesten å lure på om hu har ADHD, for det var et evig liv fra morran til kveld :ler: Det kunne da ha vært en mellomting lissom... :sjenert: Ellers kjenner jeg hu veldig mye langt nede, og veldig lite oppover... Men det er vel forskjell på hvordan man "bærer" barnet også, så jeg vil tro jeg bærer litt lavt.

Ellers har jeg fått litt vondt i ryggen, nederst ved korsryggen. Bekkenløsning kanskje?? Eller tidlige mensmurringer..? Eller at jeg bare er litt sliten kanskje... ÅÅ, som jeg gleder meg til neste graviditet. Da er alt kjent lissom, så da trenger jeg ikke å bekymre meg så mye :ler:

Ellers går det i det samme her. Hadde besøk av familien til sambo i går, pluss muttern og "stefar". Sambo hadde bursdag i går, så da var det et lite "kaffelag" her :) Kjente jeg ble litt sliten av alt besøket, for senere på kvelden rant tårene uten grunn egentlig.. Så jeg er litt spent på hvordan det blir på hyttetur neste helg. Men får ta en dag av gangen :)

Jeg rekker nok ingen stor dagbokrunde i kveld, får ta det igjen i morra. Men jeg har ikke glemt dere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Mitt beste råd for hytteturen er at du passer på deg sjøl og ikke tenker på at du skal bidra like mye som alle andre med matlaging, oppvask osv. (Hvis du kan fortelle de andre at du er litt sliten om dagen, hvis ikke får du lure sambo til å ta din del også.) Jeg var på hyttetur i påska i fjor mens jeg var deprimert, og hele turen blei mye bedre etter at jeg fulgte mitt eget råd over her (da hadde jeg allerede hatt et "anfall" fordi jeg blei for sliten).

Godt å høre at det er mye action i magen igjen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...