Gjest Myztica Skrevet 9. mai 2006 #801 Del Skrevet 9. mai 2006 Bra at psykologen var en koselig dame!!! Og det at du ser selv at de tingene du tenker er urealistiske, det er første skritt på veien mot å bli bedre. Så for det også. Godt å høre at den boka kan hjelpe deg litt og'! Håper at du har hatt en fin helg. Søte samboern din da. ← Ja, jeg er vel kanskje på rett vei... Men tankene går jo ikke bort jo! Selv om de er helt ut på vidda! Jeg vet det selv, men blir jo ikke kvitt dem. Og de tankene gjør meg urolig... Selv om jeg vet at de ikke er sanne. Er ikke lett å bli klok på dette nei Heia vennen!! Så bra at psykologen var trivelig! Men litt dumt at hun hadde det så fullt da..men snart er det 23.mai! Enig med Miip i at du er på helt rett vei når du vet at det du tenker er helt urealistisk.Kommer til å ordne seg dette skal du se! Du er ei herlig jente med ei nusselig prinsesse i magen!!! Håper du har det bra! ← Nei, det er ikke så lenge til 23.mai Bare 2 uker til nå, også skal jeg jo til legen min i mellomtiden. Håper du også har det bra vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. mai 2006 #802 Del Skrevet 9. mai 2006 till cons, cr@sh og fjellrypa også I dag har jeg vært hos hun psykiatriske JM. Fortalte at jeg ble litt urolig av den ultralyden, i og med at den legen sa at hu var større enn gjennomsnittet. Men det er jo som hun sa; alle babyer utvikler seg forskjellige. Så jeg skulle prøve å ikke legge så mye fokus på det. (Ja, jeg skal prøve!) Men jeg henger meg veldig opp i at det stod APTD: 32w 1d. Og jeg finner jo ikke ut hva det betyr! Og hadde jeg vært 4 uker lenger enn antatt, så hadde han vel kanskje henvist meg videre til ny kontroll vil jeg tro... :klø: Selv om de andre måla tilsa at jeg var 28 uker (mage og lårben-mål). Ellers var vi oppe på føden en tur, så jeg fikk en liten privat omvisning Jeg håper så inderlig at det familierommet er ledig da jeg skal føde! Sånn at sambo og jeg kan være der i 2 døgn sammen!! Så hadde de badekar på alle fødestuene unntatt en, så det er nok stor sjanse for at jeg får badekar også Jeg så ikke så mange babyer da, for det virket som det var stille og rolig... Men det var mange fine babybilder på veggene Tror forresten jeg har fått en UVI igjen... Irriterende at jeg skal slite med det så mye! Men men... Man er vel ekstra utsatt da. Ellers har jeg fått skikkelig vondt i ryggen. Kjenner det mest på morran. Det gjør vondt å snu seg! Det sitter bare på høyresiden, like ved ribbena... Og jeg kjenner det mest da jeg rører på meg da. Er forresten 28+6 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. mai 2006 #803 Del Skrevet 9. mai 2006 Har forresten henta vogna vår Vi kjøpte jo en sånn pakkeløsning, så vi fikk med stellekommode, reiseseng og bleieoppsamler. Så har vi bestilt seng, så det er vel ikke så lenge før vi har det i hus heller Ellers har vi kjøpt og fått litt babyklær da... ROSA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 9. mai 2006 #804 Del Skrevet 9. mai 2006 Så bra at du har fått åpna deg litt for psykolog og jordmor, du skal se at du klarer å komme deg gjennom det!!! Tar bare litt tid!!! Så skal jeg legge inn bestilling på det rommet til deg jeg Ha en fin dag da snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 9. mai 2006 #805 Del Skrevet 9. mai 2006 Hei vennen Fint å høre at du får bra oppfølging av jordmora og psykolog! Og koselig at du fikk omvisning på fødestua også.. Stoooor god bedringsklem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 9. mai 2006 #806 Del Skrevet 9. mai 2006 Så bra at du har fått åpna deg litt for psykolog og jordmor, du skal se at du klarer å komme deg gjennom det!!! Tar bare litt tid!!! Så skal jeg legge inn bestilling på det rommet til deg jeg Ha en fin dag da snuppa!! ← Har skjønt at det tar tid! Men jeg har ikke tid til å vente jeg da vettu... Men jeg må vel pent det da.. Ja, kan du ikke legge inn bestilling på det rommet for meg? Det er visst veldig populært, men får håpe det er en stille og rolig uke da jeg skal føde... Hei vennen Fint å høre at du får bra oppfølging av jordmora og psykolog! Og koselig at du fikk omvisning på fødestua også.. Stoooor god bedringsklem fra meg ← så koselig at du titter innom Er gla jeg får god oppfølging ja. Jeg SKAL klare dette her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 9. mai 2006 #807 Del Skrevet 9. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 9. mai 2006 #808 Del Skrevet 9. mai 2006 Heia du! Grattis med vogn og masse utstyr! Så kult at det fantes en sånn pakkeløsning da! Åh,er sånn rom jeg også håper på å få når min tid kommer! Av og til er v så like i det vi tenker og håper på at jeg blir litt sånn Tenker på det vi snakket om på msn også!Men kult også! Håper du får en god kveld og en fin dag imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. mai 2006 #809 Del Skrevet 9. mai 2006 Et familierom er ubetalelig. Hadde det med førstemann, og det var helt supert. Noe helt annet ennå bo på 2- eller 4-mannsrom - det skal være sikkert. Jeg signerer den bestillingen til deg, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 9. mai 2006 #810 Del Skrevet 9. mai 2006 Er gla jeg får god oppfølging ja. Jeg SKAL klare dette her!! Ja, det skal du! Og det er jeg sikker på at du gjør også! Ting tar tid, og jeg kjenner til det med å være utålmodig, men sakte men sikkert... Hørtes koselig ut med omvisning på føden. Og grattis med utstyr i hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 10. mai 2006 #811 Del Skrevet 10. mai 2006 Halla snuppa....ditto til det du sa i boka mi er så fint vær om dagen og er mye ute me veslemor så er ikke så mye her og som sagt hele forrig uke gikk bort i migrene!!nå er det snart håper det blir fint vær da hvertfall....så fint å lese at du har det bedre,viktig å ta vare på seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 10. mai 2006 #812 Del Skrevet 10. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 10. mai 2006 #813 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Så godt å lese at du blir tatt på alvor og at du får hjelp i riktig retning. Ikke noe gøy å ikke være som "alle" andre i denne situasjonnen. "All" er jo så uendelig lykkelige, ikke sant? Jeg er en av de "alle" og glad er jeg for det. Likevel har jeg vært så utrolig obs på akkurat dette temaet da jeg håpet jeg skulle slippe unna. MEN dersom det ikke gikk slik ville jeg ha hjelp med en gang selv om jeg ikke skulle være "klar" nok til å innse det selv. Som du sikkert skjønner har mannen fått en leksjon om hvordan han skulle håndtere det hvisomatteomatte det skulle hende meg. Står så indelig stor respekt av det du nå gjør for deg og familien din i form av det å be om hjelp. Dette skal gå så bra! Stor pågangsmot fra meg Endret 10. mai 2006 av Murmelmy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 10. mai 2006 #814 Del Skrevet 10. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 10. mai 2006 #815 Del Skrevet 10. mai 2006 Tenkte å stikke innom med en klem, men det må jo bli minst fire siden du allerede har fått tre av Skytte! :klem: :klem: Håper det er bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 10. mai 2006 #816 Del Skrevet 10. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mai 2006 #817 Del Skrevet 11. mai 2006 Innom med litt energi og støtte til min kjære venn!! Håper du har gode dager nå og får kosa deg i sommerværet! Er det idag du er 29 uker?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 11. mai 2006 #818 Del Skrevet 11. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. mai 2006 #819 Del Skrevet 12. mai 2006 Innom for å ønske deg ei god helg vennen... Håper så inderlig at du har det bra,tenker mye på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 12. mai 2006 #820 Del Skrevet 12. mai 2006 Masse helgeklemmer til deg, snuppa Kos deg masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå