iss Skrevet 4. mai 2006 #781 Del Skrevet 4. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 4. mai 2006 #782 Del Skrevet 4. mai 2006 Sååååå nudelig!!!! Ahh, jeg vil ha en sånn!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. mai 2006 #783 Del Skrevet 4. mai 2006 Der ja!! Tusen takk snuppa!! Du er en knupp er hun ikke nydelig??? :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 4. mai 2006 #784 Del Skrevet 4. mai 2006 :grine2: Verdens fineste lille gulljente det der vennen!! Dere er så heldige som har fått tatt en ekstra titt! Jeg er selv så nysgjerrig at gosj........!!! OG GRATTIS MED 28 UKER!!! OG 40 SIDER!!!!!!!!! Utrolig mye bra som skjer nå altså! Herlig å høre at du føler mer og har fremgang! Dette skal nok gå bra vettu! Og så koselig å ha deg på msn nå! Håper dere får ei kjempefin helg sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. mai 2006 #785 Del Skrevet 4. mai 2006 :grine2: Verdens fineste lille gulljente det der vennen!! Dere er så heldige som har fått tatt en ekstra titt! Jeg er selv så nysgjerrig at gosj........!!! OG GRATTIS MED 28 UKER!!! OG 40 SIDER!!!!!!!!! Utrolig mye bra som skjer nå altså! Herlig å høre at du føler mer og har fremgang! Dette skal nok gå bra vettu! Og så koselig å ha deg på msn nå! Håper dere får ei kjempefin helg sammen! ← Har jeg 40 sider allerede?? OJJ... Men blir ingen fest før 50! Ja, jeg tror da i alle fall at jeg har fremgang. Har det mye bedre nå, selv om det går litt opp og ned enda. Men man kan vel ikke forvente noe annet... koselig å ha deg på msn igjen ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 4. mai 2006 #786 Del Skrevet 4. mai 2006 Gratulerer med 28 uker! Ikke minst; med ei lita prinsesse i magen! Og hun er jo bare bedårende ut fra bildene da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 4. mai 2006 #787 Del Skrevet 4. mai 2006 Åh, hælledussen - så nyyyyydelig hun er!! Jeg vil også ha en sånn!! (håpe, håpe) Nå håper jeg virkelig at alt det psykiske roer seg ned og forsvinner, sånn at du bare kan kose deg og glede deg fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 4. mai 2006 #788 Del Skrevet 4. mai 2006 Åååå, så nydelig! Og så gøy å se!!!! Angrer litt på at ikke vi har brukt penger på 3D-UL... Kos deg med magen og sambo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 4. mai 2006 #789 Del Skrevet 4. mai 2006 Så flott en jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cecilia Skrevet 4. mai 2006 #790 Del Skrevet 4. mai 2006 Så utrolig nydelig, LinKri Kan tippe du er passe stolt nå! Spennende at man kan se ansiktet så godt på 3D. Kanskje dere allerede kan se hvem hu ligner på? Uansett, så er det fint å høre at du føler deg bedre Håper du får ei fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 4. mai 2006 #791 Del Skrevet 4. mai 2006 Ååå herregud så skjønn! Nå vil jeg også ha 3D UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 5. mai 2006 #792 Del Skrevet 5. mai 2006 Så nydelig hun er LinKri Gratulerer så mye med lille jenta i magen. Jeg sier som Murmelmy, nå vil jeg og på 3D ul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 5. mai 2006 #793 Del Skrevet 5. mai 2006 Takker og bukker for alle koselige hilsninger! STOLT MOR JA :grine2: sambo og jeg lå og så på bildene i går kveld da vi hadde lagt oss, og sambo ser jo SÅÅ stolt ut da Så nå var jeg visst bare nest nydeligst i verden fikk jeg høre Men det er helt greit det Ellers skal jeg til min første time hos psykolog etterpå... Kjenner jeg gruer meg litt, men det går sikkert bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 5. mai 2006 #794 Del Skrevet 5. mai 2006 Nydelige bilder Lykke til hos psykologen, det går helt sikkert bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 5. mai 2006 #795 Del Skrevet 5. mai 2006 Nå har jeg vært hos psykologen, og hu var jo en koselig dame Skal dit igjen 23.mai, ettersom hun ikke hadde tid før. Skal gå der en gang i uken etter det Tida gikk jo så fort da! Bare prata og prata jeg... Jeg som egentlig er litt sjenert :klø: I dag har jeg vært litt urolig igjen.. og innbilt meg ting som er HELT urealistiske! Jeg ser det jo selv, men det er akkurat som tankene mine lever sin egen verden. Og da får jeg jo litt angst igjen da... Men men... Skal lese litt i boka mi etterpå(Tenk deg glad). Det hjalp litt sist. Og takk miiip, for at du anbefalte den boka!! Har egentlig lyst til å grille i dag jeg... det er da så fint vær ute! Men vi har jo ingen grill.. Får håpe det blir like fint vær i morgen, for da skal vi til muttern og spise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 5. mai 2006 #796 Del Skrevet 5. mai 2006 Så fantastiske bilder!!!! Gratulerer så mye med en liten prinsesse vennen! Så utrolig herlig! Ønsker deg en fin helg med grilling, sol og alt annet du måtte ønske deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 5. mai 2006 #797 Del Skrevet 5. mai 2006 Ønsker deg en meget god helg... Kos deg i finværet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 7. mai 2006 #798 Del Skrevet 7. mai 2006 Bra at psykologen var en koselig dame!!! Og det at du ser selv at de tingene du tenker er urealistiske, det er første skritt på veien mot å bli bedre. Så for det også. Godt å høre at den boka kan hjelpe deg litt og'! Håper at du har hatt en fin helg. Søte samboern din da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 7. mai 2006 #799 Del Skrevet 7. mai 2006 Skjønner godt at dere koser dere med de bildene! Håper helga har vært bra og du får en fin søndagskveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. mai 2006 #800 Del Skrevet 8. mai 2006 Heia vennen!! Så bra at psykologen var trivelig! Men litt dumt at hun hadde det så fullt da..men snart er det 23.mai! Enig med Miip i at du er på helt rett vei når du vet at det du tenker er helt urealistisk.Kommer til å ordne seg dette skal du se! Du er ei herlig jente med ei nusselig prinsesse i magen!!! Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå