Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Gratulerer så utrolig mye med forlovelse!!!!! :hjerte::klem:

Det er masse hormoner i sving under en graviditet så det er nok ganske normalt med urolige tanker innimellom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Og forresten!!

Sambo og jeg var på husvisning i går... Huset var ikke akkurat så fristende, men var artig å se allikevel. Huset lå veldig sentralt, og det var noen som hadde lagt inn et bud på 1,2 mill. Men det var jo så mye som måtte gjøres. Da vi kom hjem fra visning, dro vi på føden. Kameraten til sambo og dama har fått babyen!!! :hjerter: Det lille nurket kom til verden på søndag, og hu var SÅÅÅ nydelig! Men jeg turte ikke å holde i henne da... :ler: Var litt rart å være på føden egentlig.. tenkte at "hit skal jeg om noen mnd" . Ellers hørte vi barneskrik og... Det var egentlig en litt søt lyd (men det sier jeg vel ikke hvis jeg får en baby som skriker døgnet rundt :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Gratulerer så utrolig mye med forlovelse!!!!! :hjerte:  :klem:

Det er masse hormoner i sving under en graviditet så det er nok ganske normalt med urolige tanker innimellom..

Takk :)

Ja, jeg vet at det kan være disse J**** hormonene (sorry språket :ler: ) Men det er så lett å skylde på hormonene hele tida... :sjenert: Men får satse på at det går over. Men jeg orker ikke gå å være urolig hele tida (ligner på sånn angstfølelse...)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlovelsen :hoppe:, så moro.

Er det noen du kan snakke med angående denne følelsen? Nå var jo ikke JM akkurat så veldig tess, men kanskje du kunne snakka med lege din om det? Det må være grusomt å gå rundt sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlovelsen :hoppe:

Er enig med Fomle i at det sannsynligvis er hormonene som herjer. Vi får håpe de roer seg etter hvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

GRATULERER MED FORLOVELSEN! :hoppe::hjerte: Så koselig!!! Blir gøy å få ringene i morra!

:hjerter_rundt:

Og når det gjelder det grineanfallet du beskriver, så har jeg hatt endel sånne. Det er mye hormoner i sving, ja! Synes også du skal ta det opp med legen. Hvis det skjer stadig vekk kan du jo spørre om en henvisning til noen å snakke med? Det har i alle fall hjulpet meg!

Gratulerer med venninnebaby også!

Nå håper jeg du får en riktig fin dag. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica
Gratulerer med forlovelsen :hoppe:, så moro.

Er det noen du kan snakke med angående denne følelsen? Nå var jo ikke JM akkurat så veldig tess, men kanskje du kunne snakka med lege din om det? Det må være grusomt å gå rundt sånn.

Takk!!

Jeg snakker jo mye med sambo, og jeg kan snakke med min mor (Sa til muttern i stad at hu fikk være litt hobbypsykolog framover) ... Går det ikke over, tar jeg det med legen min da jeg skal dit på kontroll over påske. Det er slitsomt!! Men akkurat nå er jeg rolig :) Kanskje jeg har vært for lenge hjemme?? Det er værst da jeg er alene og tenker mye... :klem:

Gratulerer med forlovelsen  :hoppe:

Er enig med Fomle i at det sannsynligvis er hormonene som herjer. Vi får håpe de roer seg etter hvert ;)

Jeg får håpe det. Finner jo ingen annen forklaring egentlig... Får se hvordan går utover :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlovelse! Så moro! Det blir gøy å få ringene i morra! Husker jeg syntes den var så himla blank i starten, og at det var merkelig at ikke alle så den med en gang jeg kom inn i rommet :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
GRATULERER MED FORLOVELSEN! :hoppe::hjerte: Så koselig!!! Blir gøy å få ringene i morra!

:hjerter_rundt:

Og når det gjelder det grineanfallet du beskriver, så har jeg hatt endel sånne. Det er mye hormoner i sving, ja! Synes også du skal ta det opp med legen. Hvis det skjer stadig vekk kan du jo spørre om en henvisning til noen å snakke med? Det har i alle fall hjulpet meg!

Gratulerer med venninnebaby også!

Nå håper jeg du får en riktig fin dag. :klem:

Takk :hjerte: Gleder meg til å få ringene i morra ja! Da skal vi til svigers å vise dem frem :)

Tar det opp med legen hvis det ikke har gått over da jeg skal på kontroll. Har vært mange grineanfall... Tror jeg gråt 6-7 ganger for sambo i går... Og bare 2 ganger hittil i dag. Men føler meg relativt rolig nå, så får vi se hvor lenge det varer denne gangen.. Ha en fin dag du også!! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Gratulerer med forlovelse! Så moro! Det blir gøy å få ringene i morra! Husker jeg syntes den var så himla blank i starten, og at det var merkelig at ikke alle så den med en gang jeg kom inn i rommet  :sjenert:

Der dukka Murf opp også!! :) Kommer nok til å synes det er merkelig jeg også, hvis ingen ser den (kjenner jeg meg selv rett..) :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så må msn at du var forlova, så måtte jeg løpe sponreks inn hit!!

Gratulere sååå mye!! :hoppe: Så morro!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med forlovelsen! :hoppe:

Se, her går ting unna. Baby, bryllup og bolig i løpet av et år eller?

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med forlovelsen! Så det inne på bryllupsforum, og måtte løpe inn hit med en gang :)

Uff, ikke så kjekt å ha det sånn LinKri :kose: Har hatt en sånn periode selv, men er heldigvis ferdig med den. Det er nok hormoene som gjør det. Men jeg snakket ikke med noen, ville ikke bekymre familien unødvendig heller. Så det er godt at du snakker med mammaen din. Hvor lenge skal du være sykemeldt nå?

Håper du får en fin onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hjerte: GRATULERER SÅ MYE SNUPPA :hjerte:

Det var koselig nytt å lese...skjønner godt hvordan du har det ,jeg også hadde gråtedager innimellom hvor jeg bare grein og grein,men det går som regel over så du får prøve å trøste deg med det!Mye som skjer inni skrotten veit du :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yoho er ringene fine??? :hoppe:

Jeg synes det var så superstas å lese om at dere har forlova dere. Skulle ønske det var meg jeg :sjenert:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

:hjerter: Jeg får litt stjerner i øya når jeg tenker på hvor gøy det var å være nyforlova med SUPERBLANKE ringer som man ikke kan skjønne at noen kan la være å se... :ler:

Håper du har en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinKri er nå FORLOVET!!!! 

GRATULERER!

Så veldig, veldig moro! Det er under et år siden jeg var nyforlovet (høres ut som frieriet ditt var i samme sjanger som mitt), og det var utrolig stas! Så moro å fortelle det til folk, og utrolig moro å se på ringen på fingeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...