Gullet26 Skrevet 31. mars 2006 #641 Del Skrevet 31. mars 2006 JEG LA PÅ MEG 15KG JEG....ups under graviditeten så 4,5 når du er halvveis er ikke noe snuppa!!(og 9sitter igjen enda) GOOOOOOOOOOOOO HELG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. mars 2006 #642 Del Skrevet 31. mars 2006 I går da jeg var hos venninne P, skulle jeg sitte der litt å passe på dattera hennes da hun skulle på butikken. (Er fadder på dattera hennes, er 2,5 år) Med en gang venninna mi hadde gått ut døra, hørte jeg dattera hennes begynte å skrike oppe i 2.etasje. Da jeg kom inn på rommet hennes, begynte hu å kaste opp!! VELDIG MYE!! Og jeg som ikke klarer oppkast da.. Brekte meg jo flere ganger. Men stakkars lille vennen da, hu fikk jo oppkast over hele seg.. Men fikk da vaska henne, og da kom venninna mi hjem og tok over. Følte meg jo helt hjelpesløs med en gang da! Jeg savna hansker og desinfeksjonsmiddel ja! Og nå er jeg jo livredd for å få omgangssyken selv... I dag kommer sambo hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. mars 2006 #643 Del Skrevet 31. mars 2006 Sambo kom hjem nå!!!!!!!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 31. mars 2006 #644 Del Skrevet 31. mars 2006 Hei, uff, hun jordmora di hørtes ut som min ang det med sykemelding. Min også sa at jeg bør begynne å jobbe siden svangerskap ikke er sykdom. Det skjønner jo jeg og, men det er faktisk slik at svangerskal kan føre til at en blir syk. Bekkenløsning er faktisk så ikke at jeg vil kalle det sykdom. Da jeg sa til henne at jeg gjerne vil jobbe, men klarer det ikke, så sa hun at hun forstår det, men at de har fått trygdekontoret på nakken og må få ned sykemeldinger i svangerskapet! Så det er nok der det ligger hos din JM også tenker jeg. Men snakk med legen din du, kanskje helst en gynekolog for de gorstår mye mer hva vi snakker om og viser medfølelse. Håper det ordner seg. Ønsker deg en god helg, kos deg masse med din kjære som akkurat har kommet hjem Stor helge fra idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 31. mars 2006 #645 Del Skrevet 31. mars 2006 IdaC! Man skulle jo tro at jordmødre har litt peiling på svangerskap og hvilke plager det eventuelt måtte medføre, men... Hører på legen min jeg. Han er forståelsesfull og tar seg tid til å høre på hva jeg har å si samme hvor travelt han har det Er kvalm jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 31. mars 2006 #646 Del Skrevet 31. mars 2006 HUFF at du er kvalm! Ikke bra. Håper du ikke får omgangssjuke. Blir det noe idol-chat i dag, eller skal du bare kose med sambo? Uansett: GOD HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 31. mars 2006 #647 Del Skrevet 31. mars 2006 Innom for å ønske god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mars 2006 #648 Del Skrevet 31. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 1. april 2006 #649 Del Skrevet 1. april 2006 innom med en klem til deg! Har ikke internett hjemme, så sitter på jobben og legger igjen til alle god-jentene mine!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 1. april 2006 #650 Del Skrevet 1. april 2006 go morgen....hvordan er formen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 2. april 2006 #651 Del Skrevet 2. april 2006 God morgen Hvordan er formen i helga? Håper kvalmen har gitt seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 2. april 2006 #652 Del Skrevet 2. april 2006 Håper kvalmen gir seg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 2. april 2006 #653 Del Skrevet 2. april 2006 Innom med et i full fart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 3. april 2006 #654 Del Skrevet 3. april 2006 Håper formen er bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 3. april 2006 #655 Del Skrevet 3. april 2006 Håper ikke du blir sjuk nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 3. april 2006 #656 Del Skrevet 3. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 3. april 2006 #657 Del Skrevet 3. april 2006 Heia vennen! Hvordan går det med deg?!?! Huff a læll håper bare det er kosing og kyssing som oppholder deg,og ikke spying........det er så fælt Sender deg masse friske,positive tanker!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 3. april 2006 #658 Del Skrevet 3. april 2006 Hvordan er formen her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 3. april 2006 #659 Del Skrevet 3. april 2006 Legger inn en god-bedring- og håper at du ikke trenger den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 4. april 2006 #660 Del Skrevet 4. april 2006 alle sammen LinKri er nå FORLOVET!!!! Og det skjedde på lørdag, og vi skal gifte oss neste år. Har ikke bestemt dato enda, men vi er enige om at det blir mellom mai og september en gang På lørdag skulle vi på en liten shopping, ettersom jeg hadde fått solgt bilen min. Så tulla jeg med at vi kunne se på ringer for morro skyld, og det ville sambo også. Etter shoppinga dro vi til venninne P. Da vi satt og koste oss i sola på verandaen hennes, fridde han Det var ikke så veldig romantisk egentlig, men bra nok for meg!! Så da dro vi og bestilte ringer da, og de får vi i morra! Ellers er den fysiske formen bra, men psyken min driver og spiller meg et puss om dagen. I går var jeg skikkelig urolig innvendig, og jeg gråt og gråt og gråt... Sambo trøstet så godt han kunne. Men jeg har jo ingenting å uroe meg for!! Er litt bedre i dag, men er fortsatt noe urolig. Og jeg gråt i tlf til muttern, og da sambo dro på jobb... Skjønner ikke hva det er med meg om dagen. Og jeg blir egentlig litt redd, for jeg skjønner ikke hva som skjer :klø: Og da jeg er urolig, blir lillegull VELDIG urolig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå