Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Hei vennen!

Hun jordmoren hørtes rett og slett teit ut spør du meg... :frustrert: Man kan jo ikke bare uttale seg slik, uten å sette seg skikkelig inn i pasientens situasjon! Og spydigheter ang. vekt hører jo ikke hjemme noe sted! Får håpe hun bare hadde en dårlig dag...

Ha en fin kveld kjære søte! Og her er en stoooor klem til deg og magen.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica
Hei vennen!

Hun jordmoren hørtes rett og slett teit ut spør du meg... :frustrert: Man kan jo ikke bare uttale seg slik, uten å sette seg skikkelig inn i pasientens situasjon! Og spydigheter ang. vekt hører jo ikke hjemme noe sted! Får håpe hun bare hadde en dårlig dag...

Ha en fin kveld kjære søte! Og her er en stoooor klem til deg og magen.. :klem:

Det virka nesten som om hun hadde en dårlig dag ja.. Men uansett, så skal ikke det gå utover meg! Jeg har full forståelse for at det kan være vanskelig til tider, men da er hun ikke profesjonell i jobben sin mener jeg. Kan da ha dårlige dager jeg også, men jeg lar det ikke gå utover pasientene mine! Og spydigheter ang vekt liker vi ikke!! Og i hvert fall ikke da jeg sliter med vekta i fra før... :( (Bare klaging fra meg nå... :ler: SORRY!)

Ha en fin kveld du også, og gled deg til friuke :klem: :klem:

:klem:

*løper ut igjen så jeg ikke smitter deg*

:ler::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier som de andre her, drit i hva jordmor sier. :frustrert: Hvis hun har det så travelt så klarer hun heller ikke å sette seg inn i din situasjon, så da burde hun holde kjeft.

Grattis med 23 uker forresten! :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: litt for 23 uker :hoppe:

4,5 kilo vektoppgang når du er halvveis i svangerskapet er jo ikke så mye... Jeg synes heller ikke at jordmora hørtes helt god ut. Prøv å ikke bry deg om hva hun sier. Regner med at legen din har mer kunnskap om din situasjon ang. sykmelding enn henne, hør på han istedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......lister meg inn i natten.....

Koselig med besøk da! Selv om de var litt pirkete :ler:

Og grattis med bilsalg!!! Det var bra ja! Håper du fikk en bra pris!

23 UKER!!!!!!!!!!! JOHO!!!!!!!!!!!!! Og masse bevegelse da,det er jo det beste!!

Gooode nyheter!!

Nå håper jeg bare du har ei riktig så god natt også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest miiip

Bra at du fikk solgt bilen! :reise: Vi skal se på bil i dag... Blir spennende!

Håper du har distansert deg fra dumme jordmødre med en dårlig dag sine uttalelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Fru Fomle: Takk :klem:

@nea: :klem:

Skytte: Bra pris og bra pris... Ville helst ha 10tusen mer, men.. Da er jeg kvitt problemet i alle fall :):klem:

miiip: Så spennende med bilkjøp da! :) Håper dere finner en bil dere trives med. Har distansert meg litt fra JM nå ja. Bruker bare unødig energi :sjenert::klem:

Ephemera: Takk :) Så koselig at du tittet innom igjen, og du er :hjerte: lig velkommen tilbake :klem:

Endret av LinKri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

I dag har jeg bare kost meg hjemme alene :) Jeg har rydda i gangen, på kjøkkenet, i stua og i "rotekroken" min. Vaska klær og laga middag..Er egentlig kjedelig å lage middag da jeg er alene, men fikk så lyst på fylt rødspette med ost og skinke,potetmos og salat :sikle: Og det var GODT!! Ellers har jeg montert en radio på badet, slik at jeg har musikk i dusjen! :ler:

Gleder meg VELDIG til sambo kommer hjem i morgen altså! Nå har han vært borte siden tirsdag. SAVNER HAN!! Da jeg prata med han på telefonen i går, fant vi ut at vi var litt avhengig av hverandre. Han fortalte at han hadde tatt en pause i alpinbakken, og satt og så på bilder av meg fordi han savna meg så mye :hjerte: Og jeg hadde gjort det samme like før han ringte.. (ikke i alpinbakken da.. :ler: ) Litt fjortis må man få lov til å være... :sjenert:

I går da jeg hadde lagt meg, drev lillegull og romstrerte rundt i magen. Så tok jeg av meg dyna, for å se på magen. Og da kunne jeg faktisk SE at h*n sparka!!! :hoppe::hoppe::hjerter: Håper h*n er litt urolig da jeg legger meg i kveld også, for jeg vil se mer!!

Nå er det snart Hotel C, og etter det tar jeg meg en tur til venninne P tenker jeg... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Så søøøøøte dere er da! Åh, herlig å være så nyforelsket til tider...og absolutt fullt lovlig, å være "fjortiss" innimellom! ;) Det er forøvrig jeg og mannen stadig vekk...:grine2:

Du er sikkert kommet i den fasen nå at du virkelig merker hvordan frøet blir aktivt når du ikke er det, slik som når du legger deg! Kjempekoselig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi....Det er så artig å se at det er liv utenpå magen! :hoppe: Husker godt første gangen jeg oppdaget det i første svangerskap! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[Ellers har jeg hatt besøk av besteforeldrene mine i dag, og bestemora mi synes det var litt rotete her... sambo og jeg har da akkurat hatt vårrengjøring :klø: 

:ler::ler: Tror nok bestemødre har en litt annen standard enn oss, gitt!

Kan du ikke bare slutte å gå til den JM? Høres ut som du heller burde gå til legen eller evt en annen JM hvis hun er så merkelig og lite forståelsesfull!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!

:grine2: Så herlig å se på magen da!! Jeg vil også!!!

Og søte mannen din! Er deilig å være så forelska!! Og tenk så herlig når han kommer hjem til deg nå da! Baaaare kose dere da!

Vi snakkes mer etter helga! Ha det kjempefint så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica
:vinke:

Så søøøøøte dere er da! Åh, herlig å være så nyforelsket til tider...og absolutt fullt lovlig, å være "fjortiss" innimellom! ;) Det er forøvrig jeg og mannen stadig vekk...:grine2:

Du er sikkert kommet i den fasen nå at du virkelig merker hvordan frøet blir aktivt når du ikke er det, slik som når du legger deg! Kjempekoselig! :hjerte:

Det er herlig å være nyforelsket ja! Føler at vi har kommet nærmere hverandre på en måte, etter at jeg ble gravid :hjerte: Lillegull er litt urolig da jeg er i ro ja, men ikke hele tiden. Men det blir vel kanskje mer og mer for hver dag? :)

Så koselig med levende mage  :hjerter_rundt:

Jeg vet!! :klem:

hihi....Det er så artig å se at det er liv utenpå magen! :hoppe: Husker godt første gangen jeg oppdaget det i første svangerskap! :)

Det var kjempeartig. Og jeg kjente jeg fikk en akutt trang til å fortelle det til noen med en gang :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
:ler:  :ler: Tror nok bestemødre har en litt annen standard enn oss, gitt!

Kan du ikke bare slutte å gå til den JM? Høres ut som du heller burde gå til legen eller evt en annen JM hvis hun er så merkelig og lite forståelsesfull!

Venninne P sier akkurat det samme, at jeg ikke burde gå til den JM mer... Har tenkt tanken selv, men tenkte jeg skulle dit neste gang å se hvordan det går. Får bare satse på at hu hadde en dårlig dag ;)

dumme jordmor :frustrert:  kos me mavespark  ;)

Innom for å ønske en riktig god dag med deg og h*n

Hei vennen!!

:grine2:  Så herlig å se på magen da!! Jeg vil også!!!

Og søte mannen din! Er deilig å være så forelska!! Og tenk så herlig når han kommer hjem til deg nå da! Baaaare kose dere da!

Vi snakkes mer etter helga! Ha det kjempefint så lenge!

Det er nok ikke lenge til før du kan se det på magen heller! Blir herlig da sambo kommer hjem ja! Selv om han kommer hjem da venninne P og jeg er i Sverige... :sjenert: Har egentlig ikke lyst til å dra til Sverige, men det tar jo ikke så lang tid da... Kos deg i helga, så snakkes vi til uka :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cecilia

Hei LinKri :)

Lenge siden sist nå. Må bli flinkere til å stikke innom her. Så utrolig koselig å høre om deg og det lille gullet :) Merker at det er en stundt siden jeg var inne her :ler: Arti at h*n har begynt å bevege på seg også da!

Hun jordmora hørtes jo helt teit ut. Dumme dame :sur: Man kan jo ikke være sånn når man er jordmor..

Du får ha ei riktig god helg. Kos deg masse :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Hei LinKri :)

Lenge siden sist nå. Må bli flinkere til å stikke innom her. Så utrolig koselig å høre om deg og det lille gullet :)  Merker at det er en stundt siden jeg var inne her :ler:  Arti at h*n har begynt å bevege på seg også da!

Hun jordmora hørtes jo helt teit ut. Dumme dame :sur:  Man kan jo ikke være sånn når man er jordmor..

Du får ha ei riktig god helg. Kos deg masse :klem:

:vinke: Må nok bli flinkere til å titte innom boka di også, tenker det hver gang jeg ser navnet ditt :ler: Men kjempekoselig at du titter innom her uansett da, samme om det er en gang i måneden eller hver uke :hjerte:

Håper alt er bra med deg og magen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...