Fjellrypa Skrevet 17. mars 2006 #541 Del Skrevet 17. mars 2006 Så godt med sykemelding. Hørtes ut som du trenger det. Da må du huske å slappe av også, da! Biff og fløtegratinerte poteter hjemme hos mamma høres veldig godt ut. Jeg har planer om å prøve meg på et lignende triks til søndagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mars 2006 #542 Del Skrevet 17. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 #543 Del Skrevet 18. mars 2006 Heia vennen! Kom ikke tilbake igår du...Ikke før jeg logga av i allefall.Måtte bare kapitulere i seng tilslutt! Men det kan godt være jeg henger her en del idag så..! Håper vi kan skravles litt,er så lenge siden sist nå! Kooos til deg og magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 18. mars 2006 #544 Del Skrevet 18. mars 2006 Hellu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. mars 2006 #545 Del Skrevet 18. mars 2006 Så godt med sykemelding. Hørtes ut som du trenger det. Da må du huske å slappe av også, da! Biff og fløtegratinerte poteter hjemme hos mamma høres veldig godt ut. Jeg har planer om å prøve meg på et lignende triks til søndagen... ← Middagen ble god den. Og stefaren min som egentlig ikke liker fløtegratinerte poteter, synes mine var SÅÅ gode Jeg skal bare slappe av nå ja... ← Heia vennen! Kom ikke tilbake igår du...Ikke før jeg logga av i allefall.Måtte bare kapitulere i seng tilslutt! Men det kan godt være jeg henger her en del idag så..! Håper vi kan skravles litt,er så lenge siden sist nå! Kooos til deg og magen! ← Kom ikke tilbake i går nei.. og nå vet du hvorfor Og endelig så traff jeg deg på MSN Hellu!! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. mars 2006 #546 Del Skrevet 18. mars 2006 Tror jeg har en innebygd klokke, som sier at nå er klokka 10!! Våkner klokka 10 uansett når jeg sovner om natta... Gjør ingenting det da I dag har jeg vært og vaska den gamle bilen... Skal kjøre den inn i garasjen etterpå, sånn at jeg får vaska den innvendig også. Må avantere den snart, for jeg vil bli kvitt den så fort som mulig. Blir dyrt å ha den stående med skilta på så lenge uten at jeg bruker den... Nå sitter jeg og prater med Skytte på MSN, koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 18. mars 2006 #547 Del Skrevet 18. mars 2006 Tittei snuppa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 18. mars 2006 #548 Del Skrevet 18. mars 2006 Deilig å våkne av seg selv såpass tidlig ja! Gjorde det jeg også, helt til jeg begynte å jobbe natt... Lykke til med salg av bil! Ha en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 18. mars 2006 #549 Del Skrevet 18. mars 2006 Tittei snuppa!! ← Deilig å våkne av seg selv såpass tidlig ja! Gjorde det jeg også, helt til jeg begynte å jobbe natt... Lykke til med salg av bil! Ha en fortsatt fin helg! ← Jobber jo egentlig natt jeg også... Men ettersom jeg er sykemeldt, kommer jeg nok til å få en normal døgnrytme etterhvert God helg til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 18. mars 2006 #550 Del Skrevet 18. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 18. mars 2006 #551 Del Skrevet 18. mars 2006 Innom for å kikke litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 18. mars 2006 #552 Del Skrevet 18. mars 2006 Så fint at du fikk sykmelding fra legen da. Nå kan du bare slappe av og ta vare på deg selv og nurket i magen! Håper du får en fin lørdagskveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 19. mars 2006 #553 Del Skrevet 19. mars 2006 Lykke til med salg av bil! Håper du får kjøper fortere enn svint! Kjipern å betale for to biler... Godt å høre at du har fått sykemelding og sjanse til å hente deg litt inn igjen. Har jobbet ett år med nattevakter, og funnet ut at det ikke passer helt for meg. Deilig med de fridagene man får istedet, men jeg fungerer så dårlig når døgnrytmen snus. (dårlig utgangspunkt for August, men pytt ) Ha en fin søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. mars 2006 #554 Del Skrevet 19. mars 2006 Heia vennen!! Hvordan har vi det idag da?! (tyyypisk gammel doktor måte å spørre på ) Her skinner sola og du skulle vært her og tryllet frem en veranda med stoler,pledd og kakao sammen med meg!! Hadde vært koselig det! Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 19. mars 2006 #555 Del Skrevet 19. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 19. mars 2006 #556 Del Skrevet 19. mars 2006 Nå skal du bare slappe av og kun tenke på deg selv framover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 19. mars 2006 #557 Del Skrevet 19. mars 2006 Så spennende med bilsalg! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 20. mars 2006 #558 Del Skrevet 20. mars 2006 Go morgen..Hatt en fin helg??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2006 #559 Del Skrevet 20. mars 2006 Ønsker deg en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 20. mars 2006 #560 Del Skrevet 20. mars 2006 Den sykemeldinga har du nok godt av. Håper du tar godt vare på deg selv og den lille nå. Kjenner til den innebydte vekkerklokka, men hos meg ringer den på slaget 07.00 hver eneste morgen, uansett når jeg legger meg!!! Så jeg vi si at du er heldig som får 3 ekstra timer Håper du får en fin mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå