Gjest Myztica Skrevet 16. mars 2006 #521 Del Skrevet 16. mars 2006 Takk for alle hilsninger her inne I går var jeg og henta bilen min Det er jo en drøm å kjøre den da! Så nå vil jeg bare ut å kjøre og kjøre og kjøre... Men nå har jeg i alle fall en bekymring mindre, for den gamle bilen var jo ikke helt til å stole på Dro innom venninna mi i går for å vise den fram også, og hu ble jo helt forelsket Nå sitter jeg og skravler med iss på msn, koselig Men må nok snart hoppe i dusjen, skal besøke venninna mi Kommer tilbake senere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. mars 2006 #522 Del Skrevet 16. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. mars 2006 #523 Del Skrevet 16. mars 2006 GRATTIS MED NYGLISET!! OG 21 UKER!!! Godt å vite at du er trygg på veien nå! Og kommer deg både ene og andre veien! Hvordan er formen? Imorgen er det fredag! Blir spennende å høre hva legen sier! Snakkes mer siden! Kos deg hos venninna di! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 16. mars 2006 #524 Del Skrevet 16. mars 2006 Gratulerer med ny bil (heldig du er ) og ikke minst gratulerer med 21 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. mars 2006 #525 Del Skrevet 16. mars 2006 Grattis med bil! Og 21 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 16. mars 2006 #526 Del Skrevet 16. mars 2006 Gratulerer med ny bil! Og så glemte jeg jo rent å hoppe for 21 uker i går. Her kommer noen hopp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 16. mars 2006 #527 Del Skrevet 16. mars 2006 GRATTIS MED NYGLISET!! OG 21 UKER!!! Godt å vite at du er trygg på veien nå! Og kommer deg både ene og andre veien! Hvordan er formen? Imorgen er det fredag! Blir spennende å høre hva legen sier! Snakkes mer siden! Kos deg hos venninna di! ← Formen er likedan.. Verken bedre eller værre. Spørs om jeg kommer inn til legen i morra da. For de har jo egentlig ikke ledig time Blir så irritert på dissa legesekretærene altså (sorry hvis jeg tråkker noen på foten..). De skal da ikke komme her å fortelle meg hvilke smerter jeg har!! Enkelte tror jo at de er overleger jo! Men men... Jeg får stå på mitt -------- til Fjellrypa, miiip, Pi@, og iss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 16. mars 2006 #528 Del Skrevet 16. mars 2006 Grattis med bil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. mars 2006 #529 Del Skrevet 16. mars 2006 God jenta!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mars 2006 #530 Del Skrevet 17. mars 2006 Heia vennen! Hatt any luck hos legen?!Håper virkelig det..Jeg vil ikke at du skal jobbe når du ikke er i form og har vondter...Må passe på deg og bebisen.... I know, sånne sekretærer er enten irriterende som få eller så kan de ikke få hjulpet nok! Håper du får ei fiiiin helg og at vi snakkes senere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mars 2006 #531 Del Skrevet 17. mars 2006 *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 17. mars 2006 #532 Del Skrevet 17. mars 2006 Innom med god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. mars 2006 #533 Del Skrevet 17. mars 2006 God helg. Håper det har ordna seg med en legetime i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. mars 2006 #534 Del Skrevet 17. mars 2006 alle sammen Ja, da har jeg vært hos legen da Jeg fikk komme til min egen lege, og da ble jeg letta! Jeg tok noen blodprøver og en urinprøve. AB har nok hjulpet, for urinprøva var bra Ellers fikk jeg en liten prat med legen min, og han sykemeldte meg til over påske. Og hvis jeg følte meg i form til å prøve å jobbe igjen etter det, så kunne jeg det.. Og hvis det gikk bra, skulle han friskemelde meg. Så nå skal jeg bare ta det med ro Tenker jeg drar til min mor i kveld. Ettersom sambo skal bort, gidder jeg ikke å lage middag til meg selv alene. Så da kan jeg jo snike til meg litt mat hos muttern Ellers skal jeg vaske den gamle bilen min i helga, for jeg må jo få solgt den så fort som mulig. Nå får jeg ta en bitteliten runde før sambo kommer innom en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 17. mars 2006 #535 Del Skrevet 17. mars 2006 Så bra at du får tatt det litt rolig fremover! Det blir nok godt! Grattis med bil og da, og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 17. mars 2006 #536 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei Så fint at du har fått litt tid å slappe av og kose deg med magen. God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 17. mars 2006 #537 Del Skrevet 17. mars 2006 Så fint at du fikk kommet deg inn til egen lege! Og deilig med sykemelding så du kan slappe av litt... Idol ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mars 2006 #538 Del Skrevet 17. mars 2006 Åååå!! Nå ble jeg letta her vennen!!Nå vet jeg at både du og bebisen kommer til å få det godt med hvile!! Snakkes mer senere snuppi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. mars 2006 #539 Del Skrevet 17. mars 2006 Tror virkelig du trengte den sjukemeldinga for å komme deg litt ovenpå, husk å ta det med ro nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 17. mars 2006 #540 Del Skrevet 17. mars 2006 til alle som har vært innom! Jeg er kjempeletta for at jeg fikk sykemelding altså, og faktisk så har jeg ikke dårlig samvittighet Etter mye diskusjon med meg selv kom jeg fram til at det var det beste å tenke på meg selv, og la alle andre komme i andre rekke! Nå har jeg dratt hjem til min mor, og jeg bestilte mat som vanlig Men jeg lager det selv da. Linkri's Fløtegratinerte poteter med hvitløk, sopp surra i fløte og biff. Og det lukter godt her nå Og snart er det IDOL! Får bare håpe jeg får låne maskina til muttern, slik at jeg får vært med på IDOL-chatten... Gadd ikke ta med min egen maskin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå