Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Er litt bekymra for deg, det høres ut som du hadde trengt å være sykemeldt lenger! TENK PÅ HVA DU VILLE SAGT TIL DEG SELV HVIS DU VAR EN GOD VENN! :) Og forsøk å leve etter det. Jeg vet AKKURAT hvordan du har det i fht å ta hensyn til alle andre enn seg selv, det er IKKE sunt i lengden. (Og som du sier er det ingen som takker deg for det heller.) Det er ingen sykdom å være gravid, men det er en påkjenning for kroppen og du skal IKKE slite deg ut nå. Sorry at jeg er litt streng nå, men jeg tror ærlig talt at mange av oss skulle tenkt litt mindre på "syk nok" / "ikke syk nok" og kjent etter og turt å innrømme det når vi var så slitne at vi virkelig hadde trengt en pause.

Håper du finner ut av det, i alle fall! Det kan jo ingen andre gjøre for deg.

Håper det ordner seg med bilen også.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med de over her..

For de på jobben er du "bare" en ansatt, men for babyen er du en mamma!

Ta vare på deg selv nå vennen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@nea:  Åssen  Nissan skal du kjøpe deg da?? :klem:

Nissan Bluebird 2.0. 1989-modell :sjenert: Men den koster bare 6 000 da ;)

Henger meg på de andre her jeg. Ta vare på deg selv!! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VENNEN!!!

Nå er jeg bekymret for deg her...og HELT enig med Miip...Og hvis du driver å sliter på jobben nå og ikke er i form...ja da kommer jeg og drar deg hjem etter ørene :frustrert: Ellers får du værsågod komme å bo her hos meg! Har enda ei ledig seng her så....

Ikke meningen å bli sint...men jeg blir redd for deg...Og babyen har det bra når du har det bra...Det er DET som teller vennen...Selv om jobben gir deg aldri så mye dårlig samvittighet,så går det over! Jeg vet det og kan garantere deg det!!

Og i mitt tillfelle hvor sjefen er en tosk så gikk det ganske fort.. :)

Men du...neste gang du kommer innom,håper det blir snart,så vil jeg så gjerne høre at du er i god form og helst ikke er på jobben før du er i kjempebra form! Basta....... :sjenert:

Og lykke til i banken idag forresten! Håper virkelig du har det bra... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

ÅÅÅÅ!! Så mange søte og koselige hilsninger!! :grine2: Takk til alle sammen, dere er så gode :hjerte: Og det er bra dere er litt strenge her, for jeg trenger noen som kan dra meg litt i øra :ler:

Jeg har nå hatt 2 nattevakter... Det har egentlig gått greit, men det er fryktelig tungt da jeg ikke er i form. Pluss at jeg får jo IKKE sove om dagen!! :sur: Har en del stikkinger i magen enda, og i dag tidlig tok jeg en prat med sjefen min. Jeg sa fra meg ALLE ekstravaktene mine framover og fortalte henne hvordan formen min var. Hun hadde tenkt å prate med meg om ekstravaktene selv, ettersom jeg ikke var helt 100% og hun ba meg om å ta vare på meg selv best mulig. Vi prata også litt om permisjonen og små barn :) Koselige sjefen min :hjerte:

Så var det hjem å sove litt, før jeg skulle i banken... Dro innom legekontoret og spurte om jeg kunne få time hos legen min på fredag. Det var jo så klart fullt hos han og den andre legen, så jeg forklarte saken min og legesekretæren ba meg ringe på fredag rett etter de åpna, så skulle de høre med legen min om han kunne ta meg i mot. Men jeg må uansett ha en lege!!! Det ordner seg sikkert, kan jo ikke nekte meg :) Fastlegen min er der kun 2 dager i uka...

Ellers har det ordna seg med penger nå, og jeg har bestemt at bilen skal stå på muttern :) Han bankmannen var jo i så godt humør i dag, så jeg fikk låne HELE beløpet ettersom jeg ikke har fått solgt den gamle bilen enda. Gjett om jeg hadde et stort smil på vei ut av banken da :hoppe::hoppe: Kan nesten ikke vente på den nye bilen altså!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Godt at du har snakka med sjefen og sagt fra deg ekstravaktene! Hvis nattevaktene er for slitsomme burde du jo kunne få tilrettelegging så du kan slippe dem også?

Da satser vi på legetime på fredag!

Og så fint at billånet gikk i orden! :klappe::reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica
Godt at du har snakka med sjefen og sagt fra deg ekstravaktene! Hvis nattevaktene er for slitsomme burde du jo kunne få tilrettelegging så du kan slippe dem også?

Da satser vi på legetime på fredag!

Og så fint at billånet gikk i orden! :klappe::reise:

Satser på legetime på fredag ja :) Det må jo gå det synes jeg! Sjefen sier at jeg bare må si i fra hvis nattevakter blir for tungt, så skulle vi finne en løsning. og det er jo bra :)

------------------------

Glemte forresten å si at jeg er 21 uker på vei i dag!!! :hoppe:

Og at det er så koselig at dere bryr dere her inne :hjerte: Blir helt rørt jeg :grine: TAKK TAKK, en STOR :klem: fortjener dere alle!

Endret av LinKri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det jo masse bra i dag:

:hoppe: for billån

:hoppe: for koselig sjef som skjønner at ting må tilpasses litt

:hoppe: :hoppe: :hoppe: for LinKri som har sagt fra seg ekstravaktene

Og så satser vi på legetime fredag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nå ble jeg glad!! At du har ordna deg så fint på jobben!! Og den herlige sjefen din som skjønner at lille spire trenger en opplagt mamma!!!

:hoppe: For alt det og bilen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med billån :hoppe:

Så heldig du er som har en så forståelsesfull sjef. Det er jo egentlig slik det skal være. Synd at det finnes enkelte sjefer som ikke forstår seg på slikt...

Endret av @nea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du lytter til kroppen din og sa fra deg ekstravakter i første omgang! ;)

...også må jeg :hoppe: litt for 21 uker og 1 dag i dag da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...