Gjest Myztica Skrevet 11. mars 2006 #481 Del Skrevet 11. mars 2006 alle sammen! I går dro jeg på legevakta, for sambo mente nok at det var best. Legen ble jo helt sjokkert over at jeg ikke hadde sykemelding da jeg hadde UVI og var gravid. For da skulle man visst ikke jobbe! Men han som hadde vakt er egentlig skikkelig motbydelig. Har vært hos han før... Og han fikk meg til å føle meg dum for at jeg kom dit pga magesmerter. Han påstod at det var pga UVI, men det vet jeg bedre enn han! For det er jo ikke de samme smertene Men han ville ikke høre på meg... Så gir det seg ikke, drar jeg nok til min egen lege. Han tar meg i alle fall på alvor. Han lytta på fosteret, og jeg fikk høre hjertelyden igjen HERLIG!! :grine2: Halsen er litt bedre i dag, og jeg er feberfri Tenker jeg drar til min mor og blir der i natt. Så får jeg sambo til å hente meg i morra, da han kommer hjem fra tur. Ellers har jeg bestemt meg for bil!!! Så nå er det bare å ringe banken på mandag, så ordner det seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 11. mars 2006 #482 Del Skrevet 11. mars 2006 Både snille og dumme lege!! Men jeg er glad du dro på legevakta altså, heller en gang for mye en en gang for lite... Rart ikke du hadde fått sykemelding??? :klø: Men ta deg gjerne en tur til legen din du!!! Så føler du deg trygg igjen!! for bil!!! åssen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 11. mars 2006 #483 Del Skrevet 11. mars 2006 Både snille og dumme lege!! Men jeg er glad du dro på legevakta altså, heller en gang for mye en en gang for lite... Rart ikke du hadde fått sykemelding??? :klø: Men ta deg gjerne en tur til legen din du!!! Så føler du deg trygg igjen!! for bil!!! åssen bil? ← Fikk sykemelding av han da, til over helga. Men synes det var rart selv at jeg ikke fikk av min egen lege, kanskje de praktiserer forskjellig! Ikke vet jeg... Bilen ja! Det er en nissan maxima 96-modell, en 3liter et eller annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @nea Skrevet 11. mars 2006 #484 Del Skrevet 11. mars 2006 Jeg også skal kjøpe meg Nissan Litt gamlere min enn din da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 11. mars 2006 #485 Del Skrevet 11. mars 2006 (endret) Grattis med bil! Eller i alle fall bestemmelsen om hvilken bil det blir! Du var savnet på chatten i går, men det var sikkert lurt å prioritere å gjøre ingenting for å bli bedre. Bra at du fikk sykemelding over helga. Håper at formen kommer seg. Og at du passer på deg sjøl! Endret 11. mars 2006 av miiip Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murf Skrevet 11. mars 2006 #486 Del Skrevet 11. mars 2006 Ny bil? Gratulerer! (Eller snart gratulerer!) Ikke noe kjekt å høre om stress og UVI, håper det gir seg snart! Selv måtte jeg gjennom to kurer med forskjellig antibiotika for å bli kvitt UVI for noen uker siden, gjett om jeg var lei av å ta tabletter Murf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullet26 Skrevet 13. mars 2006 #487 Del Skrevet 13. mars 2006 Legene er rare dyr...........I know som jobber med så mange forskjellige!!Ække til å bli klok på! Håper du har hatt en fin fin helg ,hvordan er formen idag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 13. mars 2006 #488 Del Skrevet 13. mars 2006 Heia vennen!! Lurer på om jeg blir sløvere til å besøke når jeg har skravlet med deg på msn! Men,må jo gratulere deg med bilen her også! Er mest spent på hvordan formen din er...? Håper virklig du er bedre og at du får videre sykemelding så du får tatt deg helt inn! Vil ikke ha noen syk venn jeg... Ha ei finfin uke nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #489 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei på deg! Jeg håper du føler deg bedre i dag, ellers syns jeg ikke du skal nøle med å ta kontakt med legen din igjen. Det er greit nok at det ikke er en sykdom å være gravid, men man bør jo ikke presse seg unødvendig heller da, når kroppen har annet å jobbe med - og jeg syns at man skal ta signaler på alvor. Ønsker deg god bedring og god mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 13. mars 2006 #490 Del Skrevet 13. mars 2006 Gratulerer med å ha bestemt deg for bil. Håper det ordner seg med UVI/smertene. Er vel kanskje greit å dra en gang for mye til legen, enn en gang for lite. Håper du fikk slappa av i helga da du var sjukemeldt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 13. mars 2006 #491 Del Skrevet 13. mars 2006 Hei! Godt at du dro på legevakten da! Selv om leger kan være litt teite kjenner til det jah! Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 13. mars 2006 #492 Del Skrevet 13. mars 2006 Ser deg!! så da venter jeg spent på oppdatering i livet ditt.. Skjer ikke mye spennende her nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 13. mars 2006 #493 Del Skrevet 13. mars 2006 @nea: Åssen Nissan skal du kjøpe deg da?? miiip: Takk... Har ikke fått bilen enda da. Må ordne med banken først!! Og det skal så klart by på problemer... Det var bra at jeg var savnet på IDOL-chatten på fredag. Men jeg orka rett og slett ikke sitte foran datan! Får ta det igjen en annen gang Murf: Gullet26: Leger er ikke til å bli kloke på nei.. Har noen sånne på jobben min også! Formen begynner å bli bedre, men er fortsatt ikke helt på topp kjenner jeg... Skytte: Ja, FY så sløv du har blitt Neida, bare koselig det uansett når du titter innom her Formen er bedre, men ikke helt på topp. Men jeg har jo ikke ringt legen min i dag jeg da... Hvorfor skal jeg bare ta hensyn til alle andre og ikke meg selv!!?? Kverula: Føler meg som sagt litt bedre... Men jeg vil være helt frisk!! Takk for at du er innom her Pi@: Fikk slappa av i helga ja. Jeg dro til min mor og ble en natt der Bare koste meg med broderiet mitt. Håper helgen din også har vært bra Bertine: iss: Er du spent nå!!?? Tok visst lang tid dette... Ble sittende på en annen side. Måtte melde flytting (litt for sent... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 13. mars 2006 #494 Del Skrevet 13. mars 2006 I helga har jeg bare tatt det med ro, og formen har blitt litt bedre. Men kjenner fortsatt stikkinger nederst i magen.. og nesa mi er helt potte tett!! "dett i desa ja..." Sykemeldingen min går ut i dag, så jeg skal på jobb i natt. Har to netter nå, og helga... Og jeg som våkna 05.30 i dag tidlig, var så tett så jeg klarte nesten ikke puste! Så da suldra jeg oppe til 09-tida, og da sovna jeg igjen... Diskuterte med meg selv om jeg skulle ringe legen min eller ikke, men kom fram til at jeg bare fikk jobbe og se hvordan det går Hvorfor skal jeg bare tenke på den jobben hele tida?? Tar jo hensyn til alle andre unntatt meg selv hele tida... Ingen som takker meg for at jeg sliter meg på jobb heller...! Ellers har jeg ringt han mannen i banken da.. Ang lån. Han var visst i dårlig humør i dag! Håper bare at sambo får kausjonere på lånet, eller ta opp lånet sammen med meg altså.. Ellers blir jeg ruinert! Bilen KAN bare IKKE stå på meg... Og hvis ikke sambo får kausjonere, blir det pant i bilen. Og da må bilen stå i mitt navn... Skal dit og prate med han på onsdag, så jeg håper virkelig fyren er i bedre humør da! For jeg vil ha den bilen snart!! Ellers var jeg og prøvekjørte den i går, og den er SÅÅ god å kjøre! Hører jo nesten ikke motoren går jo Men nå får jeg vel begynne å lage middag snart... Fiskeboller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 13. mars 2006 #495 Del Skrevet 13. mars 2006 Gratulerer med bil, håper det ordner seg med lån og hvem bilen skal stå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #496 Del Skrevet 13. mars 2006 Krysser fingre for at det ordner seg med banken og at bilen snart er din! :-D Ellers syns jeg ikke du høres frisk nok til å være på jobb og slite egentlig - men jeg vet jo hvor vanskelig det er å bli hjemme, så jeg skjønner jo at du vil prøve i det lengste da. Håper det går bra da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bertine Skrevet 13. mars 2006 #497 Del Skrevet 13. mars 2006 Det er vertfall HELT sikkert at ingen takker deg om du sliter deg på jobb! Vi er jo i samme yrke så kjenner til det... Det beste er nok om du sykemelder deg, om så bare for 1-2 uker, så du får komme deg litt! Se hvordan det går i natt, er du fremdeles dårlig i morgen, så ring legen din vennen. Jeg vet at det nok er vanskelig, jeg er akkurat lik deg når det gjelder jobb, men for deg å babyen er det ikke bra at du er syk og sliten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myztica Skrevet 13. mars 2006 #498 Del Skrevet 13. mars 2006 Gratulerer med bil, håper det ordner seg med lån og hvem bilen skal stå på. ← Får håpe det ordner seg på onsdag ja Krysser fingre for at det ordner seg med banken og at bilen snart er din! :-D Ellers syns jeg ikke du høres frisk nok til å være på jobb og slite egentlig - men jeg vet jo hvor vanskelig det er å bli hjemme, så jeg skjønner jo at du vil prøve i det lengste da. Håper det går bra da! ← Det er veldig vanskelig å bli hjemme. Det var vanskelig nok denne helga som var.. Får se hvordan det går Det er vertfall HELT sikkert at ingen takker deg om du sliter deg på jobb! Vi er jo i samme yrke så kjenner til det... Det beste er nok om du sykemelder deg, om så bare for 1-2 uker, så du får komme deg litt! Se hvordan det går i natt, er du fremdeles dårlig i morgen, så ring legen din vennen. Jeg vet at det nok er vanskelig, jeg er akkurat lik deg når det gjelder jobb, men for deg å babyen er det ikke bra at du er syk og sliten ← Føler at jeg ikke kan sykemelde meg jeg da.. Føler at jeg ikke er syk nok, hvis du skjønner... Men klarer jeg 8 framover nå (ikke på rad nei), så har jeg fri i ei uke da Og den pilla skulle vi nok ha tenkt litt mer på ja (litt intern humor her ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #499 Del Skrevet 13. mars 2006 Jeg er jo heller ikke syk, men fortsatt sykmeldt - fordi jeg ikke kan fungere i jobben slik situasjonen er nå. Men som sagt, det er ikke no' særlig å skulle være borte fra jobben. Men du må love at du ikke presser deg for hardt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 13. mars 2006 #500 Del Skrevet 13. mars 2006 I helga har jeg bare tatt det med ro, og formen har blitt litt bedre. Men kjenner fortsatt stikkinger nederst i magen.. og nesa mi er helt potte tett!! "dett i desa ja..." Sykemeldingen min går ut i dag, så jeg skal på jobb i natt. Har to netter nå, og helga... Og jeg som våkna 05.30 i dag tidlig, var så tett så jeg klarte nesten ikke puste! Så da suldra jeg oppe til 09-tida, og da sovna jeg igjen... Diskuterte med meg selv om jeg skulle ringe legen min eller ikke, men kom fram til at jeg bare fikk jobbe og se hvordan det går Hvorfor skal jeg bare tenke på den jobben hele tida?? Tar jo hensyn til alle andre unntatt meg selv hele tida... Ingen som takker meg for at jeg sliter meg på jobb heller...! Er litt bekymra for deg, det høres ut som du hadde trengt å være sykemeldt lenger! TENK PÅ HVA DU VILLE SAGT TIL DEG SELV HVIS DU VAR EN GOD VENN! Og forsøk å leve etter det. Jeg vet AKKURAT hvordan du har det i fht å ta hensyn til alle andre enn seg selv, det er IKKE sunt i lengden. (Og som du sier er det ingen som takker deg for det heller.) Det er ingen sykdom å være gravid, men det er en påkjenning for kroppen og du skal IKKE slite deg ut nå. Sorry at jeg er litt streng nå, men jeg tror ærlig talt at mange av oss skulle tenkt litt mindre på "syk nok" / "ikke syk nok" og kjent etter og turt å innrømme det når vi var så slitne at vi virkelig hadde trengt en pause. Håper du finner ut av det, i alle fall! Det kan jo ingen andre gjøre for deg. Håper det ordner seg med bilen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå