Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Gjest cecilia

Hei LinKri :vinke:

Så fint at alt gikk bra på ultralyden da! Utrolig arti å se den lille krabaten inni der ja.

Ha en fin dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bertine

Gratla med 20 uker!

Så flott :)

Forstår at du må jobbe litt ekstra for økonomiens skyld... det må jeg også og det kan være slitsomt.. har jobbet 5 helger på rad jeg nå!

Men nå har jeg fri!!! :hoppe:

Håper du får en fin dag vennen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

TeddyToria: :klem:

Fru Blå: Nytt fjes :) Velkommen skal du være :bukke: Godt å høre at jeg ikke er den eneste som tenker slik... Men det er så vanskelig å forstå at det kommer naturlig. Skjønner ikke helt det jeg.. Men alle sier det så, jeg får vel bare slå meg til ro med det :sjenert:

miiip: :klem:

Gullet26: :klem:

Skytte: Regna nesten med at det var din sambo som satt ved dataen, ettersom du ikke svarte. Du pleier å jo å svare rimelig kjapt du! :ler: Blir ikke noe særlig annet enn jobbing i helga, så da kan jeg jo holde deg med selskap på nett mellom arbeidsøktene! Jeg husker vi snakket om det med barn ja, men tror jeg vil fortest mulig hjem fra sykehuset jeg... Men det sier jeg nå! :ler::klem:

Cr@sh: :klem:

Pi@: :klem:

Cecilia: :klem:

Bertine: Så heldig du er som har fri! Men jeg skal IKKE ta på meg mer ekstra framover nå. Har sagt det før også, men nå har jeg sagt i fra på jobben. Pluss at jeg sa til sambo i går at han måtte jobbe mer framover. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

I dag har formen vært dårlig :( Har en del magesmerter... Nederst i magen har jeg en knivstikkfølelse på samme sted hele tida, og øverst har jeg også stikkende smerter... Det ene er vel kanskje pga jeg er rimelig hard i magen, men de nederst i magen bekymrer jeg meg litt for... Virker jo sikkert helt hysterisk jeg :ler: Slike smerter plager meg vanligvis ikke, men jeg tenker jo bare på den lille jeg da :sjenert:

I morra hadde jeg tenkt å dra på et par bilforetninger til, før jeg bestemmer meg for hvilken bil jeg skal ha. Har en fin en i kikkerten, men sambo må ringe forsikringselskapet sitt for å høre hvor mye det koster med forsikring hvis bilen står på han. Står bilen i mitt navn, koster det 28000 kr (!!!!) i året for å forsikre den... Og det har vi ikke råd til i alle fall! Hvorfor skal alt være så j**** dyrt?? :sur:

Ellers skal jeg bare kose meg med Rikets røst i dag... Pluss broderiet mitt. Fikk nytt broderi i posten i dag, så jeg må gjøre meg ferdig med det andre fort som mulig. Klør i fingrene!! :ler:

Er det noen på msn tro?? Er selskapssyk :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Hei på deg!

Jeg kan love deg at du ikke er den eneste som får litt "panikk" ved tanken på å plutselig skulle ha ansvar for en HEL LITEN BABY! :hakeslepp: Jeg har ingen erfaring jeg heller, og blir helt hjelpeløs når jeg holder en baby - men jeg håper jo at jeg blir mer trygg etterhvert! ;)

Og det blir vi GARANTERT! ;)

GRATULERER MED 20 UKER! :blomst:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er på vei opp i karet, så blir nok ikke jeg som holder deg med selskap på msn idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Hei på deg!

Jeg kan love deg at du ikke er den eneste som får litt "panikk" ved tanken på å plutselig skulle ha ansvar for en HEL LITEN BABY! :hakeslepp: Jeg har ingen erfaring jeg heller, og blir helt hjelpeløs når jeg holder en baby - men jeg håper jo at jeg blir mer trygg etterhvert! ;)

Og det blir vi GARANTERT! ;)

GRATULERER MED 20 UKER! :blomst:

Der var du også :) Godt å høre at jeg ikke er den eneste (ikke vondt ment)... Men får håpe vi blir trygge og flinke etterhvert :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Ja, bil er dyrt! :overrasket: Vi er også på jakt...

Jeg var på MSN, men prøver å ligge lavt, for jeg skal egentlig vaske... :sjenert:

Drømte du om meg i natt? Så morsomt!!! FORTELL! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellooooooo!!!

Har hatt littmagesmerter de siste dagene jeg også...Helt nedi nederst så jeg vet nesten ikke om det er fra magen eller fra bekkenet og symfysen...hmm..

Stikkingen du kjenner kan vel være livmora som strekker seg? Det sier sambo hver gang jeg sier jeg har vondt i magen! Akkurat som han har erfaring med det da :ler:

Håper formen din er bedre idag og at vi snakkes ikveld!!

GOD HELG!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LinKri! Kjenner meg veldig igjen i det du skriver om å strekke til over alt og gjøre alle tlifreds. Før jeg ble gravid så jobbet jeg som regel ikke under 130% hver mnd (jeg er spl jeg og), jobbet stort sett hver helg, og tok på meg masse ekstra vakter. Egentlig ikke fordi vi måtte ha de pengene, men fordi jeg var vant til å jobbe, og jobbe og jobbe enda mer (det er mannen også), men etter at jeg ble gravid orker jeg ingenting.

Jeg gikk ned til 60%, under halvparten, og enda da var jeg helt kaka da jeg kom hjem!!! Så som andre sier, vi er gravide, og det er ikke annet å forvente enn at vi ikke skal orke like mye.

De magesmertene dine kan jo komme av stress og oversanstrengelse. Det sa gynekolog til meg i allefall. Nå etter at jeg har blitt sykemld har jeg ikke hatt vondt en eneste gang!

Husk å ta vare på den lille og kroppen din. Det er ingen andre enn deg selv som kommer til å gjøre det. På meg høres det ut som at du trenger noen uker med ro og hvile. Og når det kommer til økonomien så får du jo ikke mindre utbetalt enn når du jobber.

Håper du får en helg :klem: Idac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myztica

miiip: :vinke: Ja, jeg drømte om deg i går natt! Kan fortelle senere, men du, Skytte og jeg var på ferie i sydligere strøk i hvert fall :hoho: Drømmer så mye rart for tida jeg... :klem:

Gullet26: Takk :) Formen er ikke helt bra, men... :sjenert::klem:

Skytte: Hei vennen!! Jeg har hatt ligamentsmerter jeg også, men de smertene jeg har nå er helt noe annet kjennes det ut som :klø: Blir det ikke bedre i løpet av helga, må jeg ringe legen på mandag tror jeg. Får håpe det går greit å jobbe. Vi kan snakkes i kveld vi vettu, men må dra på jobb kl 21 da...

:(:klem:

IdaC: Takk for en koselig hilsen :) Jeg har også tenkt tanken på at de smertene kommer av stress.. Men jeg får se hvordan det går å jobbe i helga, så får jeg ta det der i fra. Blir det værre, må jeg nok ringe legen min på mandag. :klem:

cons: :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

Magesmertene er ikke noe bedre, men nå vet jeg i alle fall at det ikke kommer av UVI, for den kuren skal jo ha virka nå. Blir engstelig jeg... Men får se hvordan det er i helga. Tenker jo det værste med en gang jeg vettu :ler: Ellers våkna jeg opp med halsvondt i dag, men håper det bare er noe forbigående.

Etterpå skal sambo og jeg å se på bil igjen... Så må jeg hente bilen til muttern, for jeg skal låne den i helga så jeg er sikker på at jeg kommer meg hjem fra jobb. Stoler ikke helt på den bilen min, og ettersom sambo skal bort i helga kan jeg ikke ringe han hvis jeg står fast etter nattevakt.

Rekker nok ikke store dagbokrunda nå, men tar det igjen senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Myztica
Hei hei :)

Stikker bare innom for å ønske deg god helg! :klem:

Takk i like måte :):klem:

Håper du får ei fin hælg, og at halsvondten forsvinner kjapt!

Takk, håper du også får en fin helg :)

Tittitt!!

Måtte bare innom og snike litt mens vi skravler ;)

Tittitt :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...