Gå til innhold

Linkri skal bli mamma!

Gjest Myztica

Anbefalte innlegg

Gjest miiip

Det hørtes mye ut, ja! :Nikke: Lurt å dele det opp litt.

LYKKE TIL! :klem:

Hvis du er så utslitt når du har friuke synes jeg det høres ut som om du trenger å jobbe litt mindre. Skjønner at pengene kommer godt med, men... Du må passe på deg sjøl og magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Myztica

Jeg vet miiip, må egentlig jobbe litt mindre. Men jobber ikke mer en 3 ekstravakter i måneden nå da... Så jeg vet ikke hvorfor jeg skal være så sliten jeg :klø: Jeg tåler nok mindre nå enn før tror jeg :sjenert:

Og i dag har jeg vært lat!! Jeg har da RYDDA på soverommet, stua og kjøkkenet. Så det står liksom klart til siste innspurt i morra :ler: Pluss at jeg har vaska klær da :)

Ellers går jeg bare og venter på at jeg skal få broderi i posten. Kjøpte meg et broderi for en stund tilbake, og det var jo egentlig kjempegøy!! Så jeg har bestilt et fra Danmark, men det tar så lang tid!! :sur: Er ikke ferdig med det andre enda, men... Snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pass på deg sjøl nå og den lille i magen :fy_fy:. Ingen vits i å presse seg unødvendig akkurat nå (ikke ellers heller for den saks skyld...)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!!

Dumt vi missa hverandre på msn igår...

Huff,er så slitsomt å være ute av form og føle seg helt banan.....Må ikke være redd for å ta det heeeelt med ro vettu! Den lista di var jo lang som fy!!

Hadde brukt ei uke jeg ja! Så det er tydelig at man klarer mye mindre nå enn før!

3D UL blir sikkert kjempeknall!! *gleder meg til bilde*

Selv om det er ei stund til,så går det jo så fort at hjelp!

Må lage middag jeg nå! Håper du har det bra idag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip
Så jeg vet ikke hvorfor jeg skal være så sliten jeg :klø:  Jeg tåler nok mindre nå enn før tror jeg :sjenert:

Jeg tror svaret er ganske enkelt: Du er gravid! :) Jeg har i alle hatt fall MYE mindre energi og pågangsmot enn vanlig mens knøttet har holdt på å gro i magen min. Egentlig ikke så rart, man skal jo faktisk LAGE et nytt menneske! :overrasket: Det er jo helt psyko!!!

Håper du har en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro med ultralyd! (Jada, jeg er litt på etterskudd her.) :)

Og så er jeg enig med alle andre, du må ta hensyn til formen din og ikke gjøre alt for mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica

:vinke: til alle sammen som har vært innom :hjerte:

Ja, dere har nok helt rett i at jeg må ta det litt med ro... Men det er så vanskelig da jeg hele tida skal gjøre andre fornøyde. Men jeg sa i fra meg ei ekstravakt på jobben i dag, og sa samtidig at jeg ikke skulle ta på meg noe mer ekstra enn det jeg har nå framover. Så da får økonomien bli som den blir... Får bare be sambo om å jobbe litt mer. Må jo bidra litt han og synes jeg... :sjenert: Ellers gruer jeg meg til å jobbe igjen til helga. Og det er ekstravakter, så jeg skal jobbe 2 helger på rad framover..

Ellers er jeg 20 uker på vei i dag :hoppe::hoppe: Tiden går litt fort ja... Og i går fikk jeg plutselig panikk for at jeg ikke skulle klare å ta vare på den lille engelen min. Jeg ser liksom for meg at de på føden blir helt oppgitt over meg, ettersom jeg ikke kan noen ting med spedbarn. Har jo aldri holdt i et lite barn før... Hva hvis jeg ikke tør å ta i h*n da? Hva hvis h*n gråter, og jeg ikke klarer å roe h*n? Masse tanker som raste i hodet mitt da ja... :sjenert: Og jeg føler at jeg er den eneste i verden som har det sånn... Er sikkert ikke det da, men... Det går vel bra til slutt får jeg tro :hjerte:

Ellers har magen vokst litt tror jeg. Hadde venninne P på besøk, og hu synes jo magen min er sååå fin :ler: Litt kos da :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med 20 uker!!!

Du må ta hensyn til formen din ja..Ikke bry deg om hva andre måtte tenke, den som trenger deg mest nå er babyen!! ;) Du virker jo som en arbeidssom og ansvarlig jente, så du har vel bevist tidligere "hva du er god for", så du kan ta det med ro med god samvittighet! Jobber du bare natt nå eller?

Skjønner godt at du får litt panikk og bekymrer deg for at du skal klare å ta vare på babyen. Men bare tenk at du jo er skapt til å være mor, og at millioner av andre kvinner har klart det før deg, uten den kunnskapen vi har om barn i dagens samfunn.. ;)

Ha en fin dag vennen!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, du er jo allerede halvveis!! :hoppe::hoppe:

Tror nok de fleste kommende førstegangsmødre tenker slik som deg. Jeg kommer iallefall til å tenke slik når den tiden kommer. Og de på føden kan jo ikke forvente at du kan masse om spedbarn når det er din førstefødte ;) Det kommer til å gå så bra, LinKri!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myztica
Grattis med 20 uker!!!

Du må ta hensyn til formen din ja..Ikke bry deg om hva andre måtte tenke, den som trenger deg mest nå er babyen!!  ;) Du virker jo som en arbeidssom og ansvarlig jente, så du har vel bevist tidligere "hva du er god for", så du kan ta det med ro med god samvittighet! Jobber du bare natt nå eller?

Skjønner godt at du får litt panikk og bekymrer deg for at du skal klare å ta vare på babyen. Men bare tenk at du jo er skapt til å være mor, og at millioner av andre kvinner har klart det før deg, uten den kunnskapen vi har om barn i dagens samfunn.. ;)

Ha en fin dag vennen!! :klem:

Så utrolig koselig hilsen vennen :klem: Det varmer!! Jeg jobber bare natt nå ja... Det går egentlig greit, er ikke så mye stress. Men blir jo sliten... Men det hadde jeg vel blitt hvis jeg plutselig skulle ha snudd døgnrytmen min også :sjenert:

Oj, du er jo allerede halvveis!!  :hoppe:  :hoppe:

Tror nok de fleste kommende førstegangsmødre tenker slik som deg. Jeg kommer iallefall til å tenke slik når den tiden kommer. Og de på føden kan jo ikke forvente at du kan masse om spedbarn når det er din førstefødte ;) Det kommer til å gå så bra, LinKri!

Halvveis ja!! Helt utrolig! :hoppe:

Ja, det er vel kanskje normale tanker, men... :sjenert: Får håpe det går bra! Har jo en god stund til å forberede meg på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

20 uker!!!

:hoppe:

Også på selveste kvinnedagen da! :danse:

Gratulerer med begge deler! :blomst: Nå kan nedtellingen til juli begynne for alvor!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 20 uker! ;)

Lykke til i siste halvdel av svangerskapet! :)

Du er ikke alene om å være usikker hvordan man skal behandle en nyfødt baby. Men ikke vær redd, for du får kjempegod oppfølging på føden. De er der for deg og den lille, og hjelper til med alt fra stell, amming og lærer deg bl.a. hvordan du skal vaske babyen.

Nå har jeg gjort det en gang før, men får jeg plassert en nyfødt baby i armene mine, blir jeg straks usikker for man glemmer fort av hvordan det egentlig var. Men når jeg holdt min egen nyfødte baby i armene var alt så naturlig og jeg følte meg trygg på hva jeg gjorde.

Så ikke ta sorgene på forskudd! ;)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest miiip

Grattis med halvveis!

Jeg er helt enig i det mange sier her, normalt å føle som du gjør før den første. (Og særlig hvis man ikke har mange venner med barn så man har fått prøvd seg litt.) Men jeg tror ikke det er lange tida før man har vendt seg til å skifte bleier, bære rundt, lage koselyder, slenge ut puppen mm! :) Folka som jobber på fødeavdelingen har nok sett mange klossete førstegangsforeldre, så ikke bekymre deg for hva de tenker, i alle fall. Helt sikker på at vi får god opplæring.

Ikke tenk på å gjøre andre fornøyde nå, bare pass på deg selv. (Lett å si, vanskelig å leve etter, jeg sliter med det sjøl... :sjenert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:smilyblomst: grattis med halvveis ja og morsinstinktet kikker inn rimelig med engang den vesle tassen blir lagt på brystet ditt!!Ikke tenk så mye på sånne ting nyt heller svangerskapet og forbred deg på alt det koselige med kjøp av div ting og barnerom osv....og når nurket kommer er det bare å ta en dag av gangen :klem:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen vennen!!

Hørte sambo sa du hadde vært på msn igår da jeg var borte...Det var en travel dag igår så jeg var kun på nett om morgenen...hadde ikke trodd jeg skulle bli såå opptatt..

OI!!!!!!!GRATTIS MED 20 UKER!!!!!!! Så herlig!!! Og jeg følger hakk i hæl!!

Huff...er så forferdelig å grue seg til arbhelg...Også to etterhverandre...

Må ikke kjøre deg for hardt nå!

Hva skal du ellers i helga da............ :sjenert: Hjemme alene jeg :grine:

Så spørs om det blir mye nett......... ;)

Håper du har en fin dag snuppi! :klem:

PS;Du er ikke alene om å tenke sånn om det å få barn! Husker du vi snakket om det? Kommer til å lenke meg fast på føden jeg hvis jeg føler meg usikker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...